بررسی بازی Deathloop – Victory

[ad_1]

اولین چیزی که در مورد Deathloop می گویم این است که ایده بازی و اجرای آن منحصر به فرد است. و وقتی می گویم منحصر به فرد ، امیدوارم منظورم را متوجه شده باشید. یک روز بی پایان که به سرعت به پایان می رسد. نقطه ضعف اصلی ساختار و تفکر بی اساس گروه 8 نفره بینندگان ، یک تناقض عمده است.

شما نقش Colt ، شخصیت اصلی بازی را بر عهده می گیرید تا 8 نفر دیگر را بکشید ، اما این فقط در یک روز اتفاق می افتد. این بازی شامل 4 منطقه و 4 دوره زمانی است ، صبح ، ظهر ، ظهر و شب ، و سفر به هر نقطه بازی که یک یا چند محافظ در آن وجود دارد ، یک واحد را در طول روز برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین همه چیز باید به گونه ای تنظیم شود که بتوانید با حرکت تنها چهار بار روی نقشه بازی ، همه 8 نفر را بکشید. این چالش اصلی بازی است و حدود 90 درصد زمان بازی شما به حل این چالش اختصاص داده شده است. 10 درصد مانده؟ به این کابوس تکراری و روانی پایان دهید.

حلقه مرگ

  • رتبه بندی کاربر


  • نمره متاکریتیک

    88
  • سبک

    اکشن ماجراجویی
  • تاریخ انتشار
    23 سپتامبر 1400
  • بستر، زمینه

    پلی استیشن 5پپسی
  • ناشر بازی

    نرم افزارهای Bethesda
  • تهیه کننده

    استودیو Arkane
  • حالت بازی

    انفرادیچند نفره
  • سن بازی
    مناسب برای سنین 17 سال به بالا

از همان ابتدا می دانید که دختر جوانی به نام جولیانا بلیک بی رحمانه به دنبال طعمه شما است و هر لحظه که یک کولت پیدا می کند ، مورد حمله قرار می گیرد. جولیانا آنقدر از کلت متنفر است که فکر می کنید در پشت این همه نفرت قطعاً یک خصومت شخصی نهفته است ، وگرنه چه فایده ای دارد؟

اولین ساعت بازی صرف توضیح برنامه AEON ، حلقه ، چرخه تکرار و معرفی آن به افرادی می شود که اعضای اصلی IAN هستند. کلت اکنون عضو سابق همان گروهی است که جزیره Blackreef را پیدا کرده و آن را به منطقه ای برای پروژه های پیچیده تبدیل کرده است. اما بعداً ، کلت نگران مسیر پروژه می شود و تصمیم می گیرد آن را متوقف کند.

زندگی ابدی و مهمانی های بی پایان و شادی اهداف اصلی همه ساکنان بلکپول هستند و اگر کسی بخواهد آن را متوقف کند ، سعی می کند آن را از بین ببرد. به همین دلیل ، جولیانا بلیک هر روز صبح به عنوان محافظ شماره یک لوپ از خواب بیدار می شود به امید شکستن کلت ، و از آنجا که مرگ در بلکپول به معنی قتل نیست ، کلت کار روزانه جولیانا است.

کلت ، مانند همه ساکنان بلکریف ، در ابتدا هیچ خاطره ای از روزهای قبل ندارد و هر روز برای او چیز جدیدی است ، اما همه چیز تغییر می کند و او توانایی حفظ خاطرات را به دست می آورد. پس از مدتی متوجه می شود که او و جولیانا تنها کسانی هستند که روزهای قبل را به خاطر می آورند و بقیه در یک روز خاص تکرار می شوند.

هر کاری که با کلت انجام می دهید در پایان روز ناپدید می شود و روز بعد باید هر کاری را که انجام داده اید ، مجدداً امتحان کنید ، تمام سلاح ها و تجهیزات به دست آمده را. تا اینکه با مفهوم جدیدی به نام Residuum آشنا شدید. اشیایی در محیط وجود دارد که با جذب زباله در آنها ، می توانید مجموعه ای از دستاوردهای خود را برای روزهای آینده حفظ کنید. مانند سلاح ها یا توانایی هایی که می توانید جمع آوری کنید و به آنها چیزهای کوچک گفته می شود و به شما قدرت رعد و برق مضاعف می دهد ، سلامتی را افزایش می دهد و …

بازی کامل برای یک تجربه 13-14 ساعته کمی پیچیده است و ممکن است در نیمه راه با منوی بازی مبارزه کنید. مفهوم بازنشانی همه چیز در ابتدای روز ، چند پایان اول را بسیار اعصاب خردکن و آزاردهنده می کند ، اما وقتی بدانید که برای رسیدن به آنجا چه چیزی را باید فدا کنید ، مفهوم بازی با شما بیشتر سرگرم کننده می شود.

حرکتهای کلت و جولیانا ادامه دارد و هرچه به پایان نزدیکتر شوید ، بهتر است ، اما در پایان بازی ، رابطه این دو به طرز چشمگیری کاهش یافته است ، که به نظر می رسد نویسندگان داستان به خوبی با هم جمع شده اند. همه. چهار ناحیه ای که Colt بارها مسابقه می دهد حس متفاوتی دارند. حدود دو منطقه صنعتی و دو منطقه مسکونی که یک مهمانی بزرگ در آن در جریان است. به اطراف نگاهی بیندازید احتمالاً متوجه شده اید که بلکریف منطقه کوچکی است ، اما بازی پر از تونل و پناهگاه و ساختمان های محصور است که باید سعی کنید وارد آن شوید.

Deathloop مملو از جزئیات ، پر از داستان ها و ماموریت های جانبی و اقدامات کوتاه است که بیشتر به یکی از هشت شخصیت اصلی بیننده بازمی گردد. اگر تصمیم به کاهش سرعت بازی دارید ، ممکن است بازی دارای محتوای خوبی باشد که حداکثر تا 30 ساعت به شما پیشنهاد دهد.

یکی از زیبایی های بازی این است که شما واقعاً آزاد هستید. می توانید از همان لحظه اول به همه شلیک کنید یا به طور مخفیانه بکشید. قابلیت های دال مخصوص کلت به همان اندازه قابل انتخاب هستند و هر بار می توانید سبک بازی خود را مشخص کنید.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی