رامپ: ایران مب اتمی نزدیک ده است

[ad_1]

«دونالد رئیس» رئیس جمهور سابق آمریکا که این روزها انتقادات تند و تیزی علیه «جو بایدن» را به راه انداخته است در تازه ترین اظهارات خود سیاست های وی درباره ایران را نیز به باد انتقاد گرفت.

راساس ارش نیوزمکس، رامپ در سخنرانی ادعای رد، اگر اَلَا نَشَد!»

بیانات درباره غنی سازی ایران مطرح می شود که او با خروج از برجام و پشت سر گذاشتن به وعده های واشنگتن و تهدید اروپایی ها درباره هرکونه اقتصادی با ایران باعث می شود که این توافق و افزایش سطح غنی سازی ایران به بیش از مقدار تعیین شده در برجام شود.

ا این ال ایران ارها اکید رده است سلاح ستهای در راهبرد نظامی و د.

رامپ در سخنرانی ود در مع محافظه اران در امپا لوریدا مدعی د: و می واند در مدت مان سیار وتاهی سلاح ستهای داشته اند. من در مورد ند ماه ام متر می نم و ممکن است مین الا م داشته باشد…»

هدف با اشاره به این ادعاهای خود هشدار داد، ایران هسته‌ای جهان را حتی از آنچه «دموکرات‌های چپ رادیکال» برای «ویران کردن کشورمان» انجام داده است، تغییر خواهد داد.

تصمیم در بخشی از صحبتهای خود به موضوع کمکهای مالی و تسلیحاتی بی حساب وکتاب آمریکا به مقامات اشاره کرد و گفت: آمریکا بیشتر از آن گرفتاریها است که بخواهد برای مردمیها در جنگ با روسیه کمکهای مالی و تسلیحاتی بفرستد.

رئیس جمهور سابق آمریکا حین سخنرانی در فلوریدا یادآور شد که از عضو ناتو و اتحادیه اروپا درخواست کرده بود بودجه خود را به ۲ درصد تولید ناخالص ملی خود برسانند.

رامپ در ن مان اروپا از مریکا سوءاستفاده و ره میرد و الا مردم نیز مین ار را ا وکر

او در ادامه «تا این لحظه از میلیارد دلار آمریکا دادهایم. ورهای اروپا مشخصاً ر از ما ر این نگ رار دارند اما ناچیزی از این مبالغ را رداخت کرده اند».

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.