رده لغو رعه ودرو

[ad_1]

رارو- سید مهدی نیازی معاون طرح و برنامه وزارت صمت در نامه به منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل و انتقال این وزارتخانه اعلام کرده است که این سامانه یکپارچه قرعه کشی خودرو صلاحیت فنی و امنیتی و آمادگی لازم برای اجرای قرعه کشی خودرو را ندارد و هنوز هم ندارد و باید انجام شود. رعه بندود، ر مین اساس او اکید رده لا از ریق این سامانه رعه انجام شد. با این حال مرکز ارتباطات وزارت صمت با تکذیب این مسئله اعلام کرد: یک سامانه پارچه تخصیص خودرو متعلق به وزارت صمت نیست و فقط نظارت آن از سوی سازمان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام می‌شود.

به گزارش فرارو، وزارت صمت اعلام کرد سامانه تخصیص خودرو متعلق به این وزارتخانه نیست و فعالیت و مدیریت سامانه توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، بنابراین این وزارتخانه مسئولیت و مالکیتی در خصوص این سامانه نیست، بلکه یک عمل به زمان‌بندی محدود در باید انجام شود. از میان سامانه های موجود از این نیز ربه اجرای این رآیند را رات داشته استفاده رد.

اینست که صدیف بیک‌رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگانی که مسئولیت نظارت بر این سامانه را بر عهده دارد در مورد ابهامات پیش‌آمده در اعلام نتایج تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه اعلام کرد: برای جلوگیری از قرعه کشی‌های دوباره در یک پروسه تخصیص، حدود ۱۲۰. ار نفر نوان منتخبان ره مشخص دند؛ اما این موضوع صورت اف در سامانه ادشده، مشخص نشد و ابهاماتی ایجاد رد.

این مقام مسئول وزارت در رحای لی ونه اسامی ورت ده اعلام میلام اما آیا این اختلال وجود مده؟ مگر نه اینکه هر بار باید اشکالات و فروش خودرو به صورت خودکار انجام شود این بار که همه بر نظارت خودرو در سامانه فروش قانون قانون می‌گویند چنین خطایی وجود دارد؟

نامه معاون وزیر در مورد لغو رعه ودرونگ ر سر سود در رعه ودرو
ربد اوه ارشناس نعت ودرو در و ا رارو با اشاره به تغییر وضعیت پیش‌فروش خودرو، می‌توانم این موضوع را با توجه به وضعیت سالم‌تری که قرار گرفته است، بگویم، اظهار داشت: زمانی که خودروسازان قرعه کشی را می‌دادند، این موضوع احتمال ایجاد دستکاری و شکل‌گیری رانت افزایش می‌داد، اما الان که سامانه یکپارچه شده است. اعتقاد نده احتمال لب در ن متر ده است.

وی افزود: این معاونت مورد نیاز وزیر صمت نامزد و سامانه یکپارچه فروش را دارای ویژگی‌های فنی و امنیتی اعلام کرده است، زیرا سامانه‌هایی که در حال حاضر وزارت صنعت از آن برای پیش‌فروش استفاده می‌کند، است که خودروسازان نیز استفاده می‌کنند. میردند، ر این اساس «سایت ایرانی ار» از نظری نسبت به اوتین نیست.

زاوه گفت: اگر در این وسط امنیت نبوده، این موضوع در گذشته وجود داشته است و معاون وزیر باید، به این سوال پاسخ دهد که چرا در گذشته نسبت به این موضوع اعتراض نشده است، از سوی دیگر روابط عمومی وزارت صمت توقف پیشفروش را رد و می کند. اعلام رده سامانه ماکان الیت ود ادامه می دهد.

این کارشناس صنعت خودرو بیان کرد: قدر مسلم این اعتراضاتی است که انجام شده بی دلیل و در این بین هدف یک عده با تغییر روش قرعه کشی به خطر افتاد که خواستار تغییر مجدد روش فروش هستند، در گذشته تنها خودروسازان به اطلاعات قرعه کشی دسترسی دارند و احتمال می رود. اشتباه بالا بود، اما حال که سیستم یکپارچه شده، وزارت صمت و نهادهای نظارتی نیز به ریز اطلاعات دسترسی دارند و این موضوع نحوه انجام کار را با شفافیت بیشتر روبرو می کند.

وی اضافه کرد: بنابراین این تغییر کار درستی بوده است که انجام شده است، هر چند که من به طور کلی با انجام قرعه کشی مخالف هستم، زیرا در این شیوه مصرف کنندگان واقعی خودرو شانس اندکی برای برنده شدن در قرعه کشی را دارند و این شیوه را بیشتر در یک مسابقه انجام می دهند. مایی و اللاتاری است.

اوه ادامه داد: اطلاعات مربوط به این شیوه جدید برای قرعه کشی دست عده ای را از رانت و سودمندی می کند که در این زمینه داشته، قطع کرده است، اما به هر حال قرعه کشی خودرو شیوه خوبی برای فروش خودرو به حساب نمی آید و ضرر خود را به همراه دارد.

این کارشناس صنعت خودرو بیان می‌کند: تنها راه برای پایان دادن به خودروی قرعه کشی وجود دارد، آزادسازی قیمت خودرو و تعیین آن در حاشیه است، اما توجه به اینکه قیمت‌گذاری با بازار تصمیم می‌گیرد، تغییر می‌کند، اعتراض مردم را به دنبال دارد و می‌خواهد. ا اجتماعی این موضوع اد است، در دو ماه این ار دیر ا ود انجام واهد د، اما رچه این ار دیرتر ورت رد، وارض ن نیز ر واهد ود.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما