لمت مبود ربوهیدرات در دن

[ad_1]

رارو- نخوردن ربوهیدرات افی میواند وجود داشته است. دلیل وبی رای اهش ا ربوهیدرات از رژیم غذایی ما وجود ندارد. اگر اندا افی ربوهیدرات مصرف ممکن است دچار مه مغزی شود و از دست دادن لات وید.

ارش رارو نقل از اینسایدر، ربوهیدراتا از سه نصر اصلی در نار ربی و روتین استند مه ای ما را ل میدهند. ربوهیدراتا در متفاوت در مواد ایی ماکارونی و نان رفته ا و موز افت موند.

تصور می‌شود که کاهش کربوهیدرات‌ها برای کاهش کاهش یابد، اما واقعیت غیر از این است که این موضوع تنها یک افسانه است و فقط کربوهیدرات در رژیم غذایی می‌تواند به شما آسیب برساند.

محدود مصرف اهای سیار رآوری ده مانند اوکیا و معمولا

نیازهای غذایی از فرد تا فرد متفاوت است، اما دستورالعمل‌های غذایی برای توصیه‌های آمریکایی می‌توانند در نیمی از بشقاب خود را میوه‌ها و سبزیجاتی که از کربوهیدرات‌ها ساخته می‌شوند، تهیه کنند.

ربوهیدراتا اید درصد از مصرفی را ر سب م ل دهنده. ارشناسان وصیه منند ربوهیدراتای ود را از سبزیجات و میوه ها ای منابع رین ده دریافت ربوهیدراتا منبع اولیه سوخت استند لات و مغز ما انرژی لازم رای ر و ر را می دهد.

لائم از مله ستگی، مه مغزی و مشکلات در ریکاوری از ورزش

در ادامه نشان های میرازیم نشان می دهد اندازه افی ربوهیدرات نمیورید:

– مبود انرژی

روحدراتا منبع اصلی سوخت دن ستند نابراین، اگر مصر ربوهیدرات ود را ما می‌توان از منابع دیگری برای سوخت (مانند بازی) استفاده کرد که کربوهیدرات‌ها می‌توانند منبع انرژی سریعتری برای ما فراهم کنند تا عملکرد مطلوبی را هم از نظر شناخت و هم از نظر تصوری داشته باشند.

– مه مغزی

مغز رای ملکرد مطلوب لوکز نیاز دارد از ربوهیدراتا می شود. نابراین، نگامی اندازه افی ربوهیدرات مصرف ربوهیدراتا در نار روتین مایت از ولید ریپتوفان مک میند روحدراتای ود را ر از لات امل،

– انرژی متر رای مرین

بدن کربوهیدرات‌ها را به صورت گلیکوژن در بدن و ماهیچه‌ها ذخیره می‌کند که برای انرژی استفاده می‌شود و بنابراین، برای ورزش کردن چه دویدن چه دوچرخه سواری چه ورزش در باشگاه مفید است.

خوردن کربوهیدرات کافی برای تمرینات با شدت بالا مانند تمرینات تناوبی با شدت بالا یا کراس فیت (خوردن کربوهیدرات کافی برای تمرینات با شدت بالا تمرینات تناوبی با شدت بالا) بسیار مهم است.

اگر به اندازه کافی کربوهیدرات، مصرف مقدار زیاد شما به سقف برسد و ممکن است در معرض خطر از دست دادن عضله قرار گرفتن و یا داشتن درد و سردرد به گونه‌ای باشد که همیشه روی زمین دراز بکشید.

– مشکل در ریکاوری از مرین ورزشی

ربوهیدراتا نه نها رای ویت ورزش مفید ستند لکه ریکاوری د از مرین مک میند. بعد از ورزش، ما باید ذخیر گلیکوژن خود را که در طول تمرین بدنتان دوباره انجام دهید، بنابراین توصیه می‌شود برای حمایت از ریکاوری، کربوهیدرات‌ها را در کنار مصرف مواد غذایی مصرف کنید که می‌توانید از تمرین بعدی خود بهترین حالت را داشته باشید. اشید.

اگر بدن شما به طور منظم ریكاوری نمی‌تواند بعد از تمرین مدت طولانی تری درد عضلانی در مرحله‌ای باشد كه باشگاه بعدی می‌تواند انرژی كمتری داشته باشد و پیشرفت كنید.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما