فیس بوک به کاپیتول هیل باز می گردد تا کباب دیگری از قانونگذاران بخورد.

[ad_1]

تصویرآنتیگون دیویس ، مدیر امنیت جهانی فیس بوک در سال 2018.
اعتبار…تراشه Somodevilla/گتی ایماژ

آنتیگون دیویس ، مدیر امنیت جهانی فیس بوک ممکن است صبح روز پنجشنبه با سrshالات شدید سناتورها در مورد تأثیر اینستاگرام بر نوجوانان روبرو شود و به ادعاهایی که فیس بوک سالهاست می داند برنامه اشتراک گذاری عکس باعث سوء استفاده روحی و جسمی و آسیب روحی شده است ، پاسخ دهد.

این جلسه که از ساعت 10 شب آغاز می شود ، اولین جلسه از دو موردی است که کمیته فرعی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سنا در مورد تأثیر فیس بوک بر جوانان حفظ می کند. مورد دوم ، سه شنبه ، با یک افشاگر است که اطلاعات مربوط به تحقیقات فیس بوک در مورد نوجوانان را به اشتراک گذاشته است.

این جلسه پس از آن منتشر شد که وال استریت ژورنال مجموعه ای از مقالات مربوط به تحقیقات داخلی را در فیس بوک منتشر کرد. در یکی از مقاله ها آمده است که طبق یافته های فیس بوک ، از هر سه نوجوان یک نفر گفته است که اینستاگرام مشکلات تصویر بدن آنها را بدتر کرده است. در بین نوجوانانی که افکار خودکشی دارند ، 13 درصد از کاربران انگلیسی و 6 درصد از کاربران آمریکایی گفتند که می توانند این افکار را در اینستاگرام کشف کنند.

عصر روز چهارشنبه ، فیس بوک دو اسلاید اسکای از تحقیقات منتشر شده توسط مجله منتشر کرد. این شرکت در مورد اسلایدها اظهارنظرهای زیادی کرده است ، در مواقعی صحت و قصد گزارشهای تحقیق را مورد مناقشه یا مجدداً مورد مناقشه قرار داده است. این شرکت در اسلایدهای خود گفت که چندین نوجوان تجربیات مثبتی را در اینستاگرام گزارش داده اند ، از جمله اینکه این برنامه گاهی به سلامت روان کمک می کند.

قانونگذاران از شرکت و مدیران آن برای پنهان کردن تحقیقات انتقاد کرده اند که به نظر می رسد با اظهارات عمومی مارک زاکربرگ ، مدیرعامل فیس بوک و آدام موسری ، مدیر اینستاگرام مغایرت دارد. این دو مدتهاست هشدارها را رد کرده اند که اینستاگرام – از طریق فیلترهایی که می توانند تصاویر را افزایش دهند و دکمه “پسندیدن” که می تواند به عنوان معیار محبوبیت مورد استفاده قرار گیرد – باعث ایجاد یک روند ترسناک برای کاربران جوان شده است. خودشان

این هفته آقای ماسری اعلام کرد که فیس بوک برنامه های خود برای انتشار نسخه ای از اینستاگرام را که برای کودکان دبستانی و راهنمایی طراحی شده است متوقف می کند.

آقای ماسری استدلال کرده است که مقاله مجله در اینستاگرام این تحقیق را از چارچوب خارج کرده است ، و افزود که تعداد نوجوانان در این مطالعه “به طور قابل توجهی کم” بود. او گفته است که بسیاری از نوجوانان تجربیات مثبتی را در اینستاگرام گزارش می دهند.

انتظار می رود خانم دیویس ، که هفت سال امنیت فیس بوک را بر عهده داشته است ، این پیام را در جلسه استماع مجدد تکرار کند. این شرکت از ایده یک برنامه برای بچه هایی مانند YouTube Kids دفاع کرده و می گوید که می تواند ویژگی های امنیتی و حریم خصوصی قوی تری را برای کودکان خردسال نسبت به برنامه اصلی اینستاگرام ارائه دهد.

سناتور مارشا بلکبرن از تنسی ، رتبه جمهوری خواه در کمیته فرعی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، از “چشم بستن بر تأثیرات منفی سیستم عامل آن بر سلامت روان نوجوانان ، تا ناتوانی پلیس در قاچاق ، بردگی خانگی و سایر مطالب مضر ، فیس بوک”. ، در بیانیه ای گفت. مقدار زیادی دارد. “

اعتبار…جنی ریفل برای نیویورک تایمز

وکیل طرفین روز چهارشنبه به قاضی اداری گفتند که آمازون با دو منتقد برجسته داخلی خود توافق کرده و جلسات عمومی را به اتهام ادعای اخراج غیرقانونی این شرکت متوقف کرده است.

کارمندان سابق ، امیلی کانینگهام و ماران کوستا ، گفت در بیانیه ای آمده است که آمازون باید حقوق عقب افتاده خود را پرداخت کند و “به همه کارگران فنی و انبار خود در سراسر کشور اعلامیه ارسال کند که آمازون نمی تواند کارگران را به دلیل سازماندهی و اعمال حقوق خود اخراج کند.” وی این توافقنامه را “پیروزی برای دفاع از حقوق کارگران” خواند.

زن و شوهر گفته است که او سال گذشته اخراج شد زیرا او علناً شرکت را تحت فشار قرار داد تا تأثیر آن بر تغییرات آب و هوایی را کم رنگ کرده و نگرانی های کارگران انبار خود را برطرف کند. آمازون می گوید کارکنان سابق بارها سیاست های داخلی را نقض کردند.

خوزه نگرت ، سخنگوی آمازون ، روز چهارشنبه گفت: “ما به یک توافق متقابل رسیده ایم که به مسائل حقوقی در این زمینه می پردازد و از حل این موضوع استقبال می کند.”

این توافق در لحظه ای مهم برای آمازون به وجود آمد که قول داده بود با استخدام 40،000 کارمند شرکت و فناوری و 125،000 کارگر انبار “بهترین کارفرمای زمین” و بازار کار تنگ در ایالات متحده باشد.

در سال 2018 ، خانم کوستا و خانم کانینگهام ، که به عنوان طراح در دفتر مرکزی آمازون در سیاتل کار می کردند ، بخشی از گروه کوچکی از کارکنان بودند که به طور علنی از این شرکت خواستند تا برای مقابله با تأثیرات آب و هوایی الهام گرفته بیشتر تلاش کند. او تلاشهای خود را به یک سازمان ، کارکنان آمازون برای عدالت آب و هوایی ، هدایت کرد و کمک کرد تا بیش از 8700 شرکت وابسته آمازون از تلاشهای خود حمایت کنند.

با گذشت زمان ، خانم کانینگهام و خانم کاستا مخالفت خود را افزایش دادند. وقتی آمازون به آنها گفت که سیاست ارتباطات خارجی خود را با صحبت علنی در مورد تجارت نقض کرده اند ، گروه آنها 400 کارمند را سازماندهی کرد تا آنها نیز به منظور نقض عمدی این سیاست صحبت کنند.

در آغاز همه گیری ، آنها یک برنامه داخلی برای کارگران انبار اعلام کردند تا با کارگران فنی در مورد شرایط ایمنی محل کار خود صحبت کنند. کمی بعد آمازون هر دو زن را اخراج کرد. سناتور الیزابت وارن ، دموکرات ماساچوست با ارسال نامه ای به آمازون از انتقام احتمالی انتقاد کرد و تیم بری ، پیشگام اینترنت و نایب رئیس سابق گروه رایانش ابری آمازون در اعتراض استعفا داد.

در بهار امسال ، وکلای هیئت ملی روابط کار گفتند که آنها در ادعاهای خانم کاستا و خانم کانینگهام مبنی بر اخراج آنها به تلافی سازماندهی خود شایستگی پیدا کرده اند. دفتر آژانس در سیاتل سپس پرونده ای را علیه آمازون مطرح کرد و اظهار داشت که این شرکت “به طور گزینشی و نامتناسب از سیاست های ارتباطات خارجی بی طرف و درخواست های خود برای مواجهه با کارکنان برای جلوگیری از فعالیتهای محافظت شده و هماهنگ استفاده کرده است.”

این جلسه قرار بود صبح سه شنبه آغاز شود ، اما به دلیل توافق بین دو طرف به تاخیر افتاد.

این موضوع یکی از چندین مشاجره با هیئت کار شرکت از زمان شروع همه گیری است. مهمتر از همه ، در ماه اوت ، یک افسر شنوایی NLRB به آژانس توصیه کرد که انتخابات اتحادیه را در یک انبار آمازون در بسمر ، آلا ، برگزار کند ، و متوجه شد که “رفتار آمازون نیاز به آزمایشگاه برای انجام یک انتخابات عادلانه دارد.” در این وضعیت مداخله کرد. ” آمازون هرگونه دخالت را رد می کند و وعده داده است که اگر دفتر منطقه ای هیئت کار با این پیشنهاد موافقت کند و انتخابات را که این اتحادیه را رد کرد ، به طور رسمی لغو کند ، درخواست تجدید نظر خواهد کرد.

اعتبار…خام/رویترز

نوع دلتا ویروس کرونا در ویتنام دومین تامین کننده پوشاک و کفش برای ایالات متحده پس از چین است که بر توزیع نابرابر واکسن در سطح جهان و خطرات شیوع جدید در اقتصاد جهان تاکید می کند. نیویورک تایمز

با نزدیک شدن به تعطیلات تعطیلات ، بسیاری از خرده فروشان آمریکایی پیش بینی تاخیر و کمبود کالا و همچنین قیمت های بالای مربوط به نیروی کار و در حال حاضر سرسام آور هزینه های حمل و نقل را دارند. نایک هفته گذشته پیش بینی فروش خود را کاهش داد و دلیل آن را از دست دادن 10 هفته تولید در ویتنام از اواسط ژوئیه و از سرگیری مرحله ای آن در اکتبر عنوان کرد. Everlane گفت که با تاخیرهای چهار تا هشت هفته ای مواجه است.

مرکز صنعتی متراکم مرکز شیوع ویروس کرونا در شهر هوشی مین مجموعه ای از قرنطینه های شدید را تجربه کرده است و بسیاری از کارخانه ها به طور موقت در ماه ژوئیه تعطیل شده اند. این امر باعث فلج شدن فعالیت های تجاری و افزایش تنش ها در زنجیره تامین جهانی متشنج شد. اگرچه موارد جدید کاهش یافته است ، اما دولت قرنطینه را تا پایان ماه سپتامبر تمدید کرده است ، زیرا در تلاش برای واکسیناسیون ساکنان خود است.

شرکتهای آمریکایی به دنبال خارج از ویتنام هستند و اغلب به کارخانه های چینی که قبلاً در آن کار می کردند باز می گردند یا در کشورهای دیگر شرکایی پیدا کرده اند که در میانه رونق قرار ندارند.

این که آیا آنها زمان کافی برای تغییر مکان قبل از تعطیلات را دارند ، جای سوال دارد. گوردون هانسون ، اقتصاددان و استاد سیاست شهری در مدرسه کندی هاروارد می گوید: “ماه سپتامبر زمان بدی برای تغییر وضعیت است.”

خرده فروشان در حال حاضر در تلاش برای آماده سازی مشتریان هستند. L.L. Bean در مورد تاخیرها و کمبودهای حمل و نقل در تعطیلات هشدار می دهد و از خریدهای اولیه درخواست می کند. مقاله را بخوانید

بهبود اقتصادی پس از همه گیری ویروس کرونا آغاز شده است ، اما میلیون ها نفر هنوز به کار خود بازنگشته اند. برخی به دنبال کار هستند اما نمی توانند شغلی پیدا کنند. دیگران به دلیل مراقبت از کودک یا سایر مسئولیت ها نمی توانند کار کنند. برخی دیگر می گویند که همه گیری باعث شده است آنها در مورد اولویت بندی مشاغل خود تجدید نظر کنند.

چه چیزی شما را در حال حاضر در لبه پرت نگه می دارد؟ چگونه از نظر مالی بدون پرداخت حقوق ثابت پیش می روید؟ دوری از کار چگونه زندگی شما را در حال حاضر و در آینده تغییر داده است؟



[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما