سرمایه گذاری ایلان ماسک در تجارت برق تگزاس عمومی می شود

[ad_1]

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس و تسلا، رسما مجوز فروش برق در تگزاس را از طریق شرکتی به نام Tesla Energy Ventures دریافت کرد.

با این حساب، این شرکت جدیدترین مجموعه ای خواهد بود که وارد بازار انرژی تگزاس شده است. تابستان امسال، مدیرعامل تسلا مدارک مورد نیاز برای دریافت مجوز در منطقه را ارائه کرد و این خبر برای اولین بار توسط ماهنامه تگزاس مشاهده شد. اکنون دولت مجوز ماسک های ایلان را صادر کرده است.

کمیسیون خدمات عمومی تگزاس در گزارشی اعلام کرد که Tesla Energy Ventures مجوز ارائه خدمات الکتریکی به فروشگاه‌های خرده‌فروشی در سراسر تگزاس را دریافت کرده است.

جزئیات کامل جزئیات کامل شرکت جدید هنوز منتشر نشده است، اما به نظر می رسد هدف اصلی آن تامین انرژی مشتریان فعلی تسلا باشد. در حال حاضر محصولاتی مانند پنل های خورشیدی، باتری و خودرو توسط تسلا به فروش می رسد که ترکیب آن ها را می توان به عنوان یک نیروگاه مجازی در نظر گرفت.

تسلا در این زمینه تجربه دارد. این شرکت یک نیروگاه مجازی در ایالت استرالیای جنوبی راه اندازی کرده است و تابستان امسال نمونه اولیه این نیروگاه را در کالیفرنیا راه اندازی کرد.

شرکت انرژی Wood Mackenzie در راه اندازی نیروگاه مجازی کالیفرنیا گفت که انتظار دارد تنها کمتر از 5 درصد از 50000 دارنده باتری Powerwall شرکت کنند و این تعداد تأثیر قابل توجهی بر شبکه کالیفرنیا نخواهد داشت.

در واقع، این مشتریان در کوتاه مدت مصرف انرژی را تغییر نخواهند داد، اما ایلان ماسک می گوید انرژی نقش مهمی برای تسلا در آینده ایفا خواهد کرد. او سال گذشته به سرمایه‌گذاران گفت که در بلندمدت، عرضه انرژی تسلا تقریباً مشابه انرژی تسلا خواهد بود و کل تجارت انرژی بزرگ‌تر از تجارت خودرو خواهد بود. این شرکت می تواند موقعیت منحصر به فردی را در تگزاس ایجاد کند.

تد کوری، مدیر مطالعات انرژی در مرکز تحقیقات خدمات عمومی دانشگاه فلوریدا، در زمان پرونده تسلا به UtilityDive گفت که تسلا می‌تواند هم به‌عنوان خریدار و هم فروشنده با دسترسی به حجم وسیعی از داده عمل کند و تنظیم‌کننده‌ها به نتایج نیاز دارند. دقت کن ببین

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما