(تصاویر) ای دایناسور میلیون ساله در رستوران!

[ad_1]

رارو- اکتشافات رویدادهای نادری، اما در یکی از این موراد یک مشتری در حیاط بیرونی یک رستوران در جنوب غربی چین، ردپای دایناسوری را شناسایی کرد که از بررسی‌های اولیه مشخص شد که متعلق به یک دایناسور صد میلیون ساله است.

ارش رارو، لیدا زینگ، دیرینه شناس و دانشیار دانشگاه علوم زمین چین، در این خصوص گفت: «بررسی های اولیه ما در رستورانی در استان سیچوان را ساختند که در آن دوره دو دایناسور ساروپود بود که در دوره کرتاسه اولیه می باشد. این نتایج از اسکن سه دی رستوران وسط م نگ دست مد.

دکتر ن

دکتر لیدا نگ در الررسی ردپای دایناسورها

ساروپودها اطر ردن و دم لندشان ناخته میوند، رگترین وانتی ودند ا ال روی مین راه . نا میوانستند اندازه ول سه اتوبوس مدرسه رشد نند و نقدر نگ : «دو ساروپودی د ا از ود ا اشتند احتمالاً دود متر (۲۶ وت) ول بود. تهیه سیلها دایناسور ادی از دوره وراسیک در سیچوان ده است، اما سیلهای دوره رطاس در آن

(تصاویر) ای دایناسور میلیون ساله در رستوران!

این دانشمند که دوره کرتاسه را دوره «شکوفایی واقعی دایناسورها» معرفی می‌کند، افزود: «این کشف در واقع مانند یک اره مویی منبت کاری است که سند را به مجموعه دوره کرتاسه سیچوان و تنوع دایناسورهای آن اضافه می‌کند.» ا این مه نگ اشار دارد وسعه ری دههای اخیر در ن نابراین دا دن نین ردپاهایی را میوان وش انسی رگ لقی رد.

ارشناسان آشار میند رستوران مزبور از اربری مرکز رور مرغ ود نظر میرسد لایه مینای ن و اک وده رستوران ر اربری داد و مالک رستوران نیز اهر ناهموار محوطه را م ود. ن البر که در این مدت سال نیز نسبت به

(تصاویر) ای دایناسور میلیون ساله در رستوران!

زینگ صاحب رستوران اکنون محل را حصارکشی کرده است تا از گذاشتن افراد روی گودال‌ها جلوگیری کند و می‌تواند یک سوله را برای محافظت بیشتر از ردپاها نیز بسازد که این ویژگی از علایق و افزایش آگاهی در بین مردم علمی است.

منبع: ctvnews

رجمه: مصطفی رفی-فرارو

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما