اسنپ الان ر، دا رداخت ن!

[ad_1]

اسنپ ​​اولین ارائه دهنده سرویس “الان ر، دا رَداخت ن”

سرویس “الان ر، دا رَدَخت ن” ارائه این سرویس وسط اسنپ نقطه در نعت رداخت و ارائه اعتبار رد در ایران ود استقبال سال ستران اربا

استفاده از روش رداخت اسنپ اربران میوانند محصولات و دما در حال حاضر اسنپپی برای خدمات مختلف اسنپ از جمله درخواست خودرو و موتور و پیک، سفارش غذا، سفارش از سوپرمارکت و هایپراستار، پزشک و مشاوره و سفارش از داروخانه فعال است و به زودی می توان از این سرویس برای محصولات و خدمات متنوع تر استفاده کرد. مود.

اعتبار اسن دون نیاز امن

رای اعار اسن وثیقه و امنی لازم نیست و این اعتبار رفا اعتبار دارد اربران ندپی اعتبار اسنپ ورت نی و رحضوری در اختیار اربر رار میرد و لافاصله ابل است.

اسنپ ​​دو نوع اعتبار اربرانش ارائه میدهد: معتبر ماهانه و معتبر اقساطی. اَار ماهانه، اربران میوانند در ول ماه از دمات استفاده های مختلف نند و نه در ن. یک اعتبار اقسا اربران میوانند ریدهای ود را انجام دهند و نه را در ار سط ماهانه نداخت.

رید ا ال راحت ا اسنپپ

کاربران با استفاده از اسنپ‌پی می‌توانند بدون نیاز به اتصال به اینترنت و درگاه بانک و وارد کردن رمز دوم، تنها با یک کلیک خرید خود را سریع و راحت انجام دهند و پرداخت‌های آنلاین را درگیر کنند و مانند عدم دریافت رمز دوم یا عدم همراه داشتن پول. نقد نشوند.

لاوه ر این میوانند مدیریت ری روی موجودی استفاده از اسنپ‌پی کمک می‌کند تا بر روی قیمت محصولات حتی المکان جلوگیری شود و محصولات در آینده با همان قیمت قبلی و باعث افزایش قدرت خرید کاربران شود.

اسنپ ​​رای از میلیون اربر

در الاضر اسنپ رای از میلیون نفر از اربران سوپر اپلیکیشن اسنپ ال ده است. آن اربران اَار مشخص در ابتدای ماه نه می شود،

نحوه السازی اسنپ

رای السازی اسنپ افیست وارد سوپراپلیکیشن اسنپ وید و روی ون سرویس اعتباری نید. در سرویس اعتباری، دملی ود را وارد نید و فشار دهید السازی را نید. س از انجام رسیا، وضعیت درخواستان ما اطلاع داده می شود.

اسنپ  الان ر، دا رداخت ن!

اسنپ ​​رای سبوکارها

کسب‌وکارها می‌توانند با پذیرفتن اسنپ‌پی‌ها به عنوان یکی از روش‌های پرداخت بهره‌مندی از این سرویس از جمله افزایش فروش، افزایش تعداد سرمایه‌های جدید، افزایش تعداد دفعات خرید، افزایش هزینه خرید و افزایش تعداد وفادار بهره‌مند شوند.

اسنپ ​​رای آدهسازی این روش رداخت سب و ارها امکاناتی را ارائه می دهد. این امکانات شامل خرید اعتباری بدون نیاز به تامین مالی و بدون نیاز به عدم بازپرداخت بدهی توسط پذیرنده، تسویه مبالغ خریدهای اعتباری با پذیرنده در مدت زمان کوتاه و پیاده‌سازی درگاه پرداخت اسنپ‌پی در زمانی کوتاه می‌باشد.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما