احمد نوراللهی: دلتنگ زی در رسپولیس ستم

[ad_1]

احمد نوراللهی د وگویی ا رنامه وتبال رتر داشت در وص رایط این ل م سابقش : امیدوارم امسال م وانند ام رمانی را دست اورند و رای مین ار رمان وند. رای م وب رسپولیس و واداران وبش رزوی موفقیت دارم. دلتنگ ازی در رسپولیس ستم و رای ازیکنان و واداران م رسپولیس رزوی موفقیت مینم.

نوراللهی در وص م می ایرانی اش و ریای وتبالی ن آن : مهدی ایدی را ا نیم ساعت د از مصاحبه مه اینجا وب است. لیگ ایران را م دنبال مینیم و ا م ری میوانیم و مهدی میوید استقلال رمان است و من مپ. لی وب است مهدی م اینجاست و احساس نزدیکی مینیم و رایط لی وبی م داریم.

ستاره سابق در خصوص اینکه از ابتدای فصل شایعه جدایی او از الاهلی شنیده می شود و این ماجرا چقدر واقعیت دارد ادامه داد: یک سری اخبار همیشه در فضای مجازی منتشر می شود، اما خیلی صحت ندارد و من هنوز هم یک سال دیگر قرارداد دارم و تا ایی اشگاه واهد و رارداد داشته اشم در اختیارشان ستم. اخباری م از اول وجود داشت؛ لیا حفظ نمی کند و اخبار دروغ منتشر می کند، ولی راردمان

از سی نارا نیستم، اما رایطی امروز ما را اذیت نمی کند. نه رای این ورزش لکه ای مجازی مه ربه میند، وص وتبال ما. این اخبار و دروغ م وی از ای مجازی است. ناراحتی من اطر این ود اخبار دروغ منتشر میردند.

بازیکن تیم ملی ایران به نکته جالبی هم در خصوص بازی با امارات اشاره کرد و از درخواست عجیب اماراتی ها گفت: در اردوی آخر 5-6 بازیکن از شباب الاهلی در تیم ملی امارات هستند که 2 تا ذخیره شده بودند و 4 بازیکن هم فیکس بودند. د از ازی مند ما ودتان امارات م نوز انس دارد و ر منم م سوم روه است و رای ازی لی انس دارد واند ود ن.

رورزشی

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما