[ad_1]
جوانان در این بزرگراه خارج از هاوانا پایتخت کوبا با موتورسیکلتهای برقی خود میآیند و میروند، جایی که بدلکاری انجام میدهند و در مورد موتورهای خود صحبت میکنند.
به گزارش فرارو، کوبا در سالهای اخیر از موتورهای برقی که توسط دولت به عنوان جایگزینهای کارآمد در میان سوختهای شدید و به عنوان راهحلی برای حمل و نقل این کشور تبلیغ میشود، قرار میگیرد.
ماریو ریوس لابرادا، رئیس ثبت وسایل نقلیه در ادارات و حمل و نقل ملی کوبا گفت که موتورهایی که اجازه ورود آنها را میدهند در دهه گذشته کوباییها نمیتوانند موتورسیکلتهایی را با بنزینی یا دیزلی وارد کنند.
مت این موتورسیکلتا ن دلار است. سیاری از نها ساختن است و از ریق نامه و با وارد میوند. مقامات مینروا ن در انبار دیمی ولید دوچرخه در لشار
ارنستو وزه سالازار، ساله در مغازه رنگفروشی ار میند، میگوید:
موتورسواران وان از ریق ای اجتماعی سازماند
لخاندرو واسالو، ساله، : سوخت دلیل مشده است، اید
رانندگان وبایی ا مبود سوخت، ویژه ازوئیل مخالف ستند، مبود نفت دلیل مشکلات در ونزوئلا و ریمای ایالات متحده آمریکا ایجاد شده است.
رانندگان موتورهای رقی اتریا را از ریق ریزای رقی معمولی ارژ میند و ا دن من انسی .
مقامات کوبا موتورسیکلتهای برقی را به عنوان مصرف انرژی و جایگزینی برای سیستم حمل و نقل عمومی میسازند که با قطعاتی که برای اتوبوسهای خراب میشوند و آسیب میبینند، میشوند.
رامس مونتس کالزادیلا، مدیر استراتژی وزارت نفت، گفت: همیشه ارزانتر از سوخت دیزل و بنزین خواهد بود و علاوه بر این، موتورهای الکتریکی بسیار کارآمد از موتورهای احتراقی هستند، میتوان تا ۷۰ درصد در مصرف سوخت مصرف کرد.
موتورسیکلتهای برقی در حال تغییر چشمانداز شهری در کوبا و همچنین ایجاد چالشهایی هستند: باتریها اغلب دچار آتش سوزی میشوند و بیصدای نسبی آنها همراه با بیتجربگی باعث بروز حوادث ترافیکی میشوند.
آخرین آمار موجود از سازمان آتش نشانی حاکی از آن است که در نیمه اول سال ۲۰۲۰، ۲۶۳ موتورسیکلت آتش سوزی با باتریهای ژله ای یا لیتیومی رخ داده است که نسبت به ۲۰۸ مورد در کل سال ۲۰۱۹ قابل توجه است.
[ad_2]