[ad_1]
رارو- در استکهم نسل دیدی از ایقای رقی ر روی رکت میند. ساکنان ایتخت سوئد مجمع الجزایری متشکل از ره وسط ل م مرتبط ده است ثابت ولانی
ارش رارو نقل ا سی آن آن، ا ناوگان مینی ایق و
ا این وجود، این موضوع نه ست محیطی ادی مراه دارد. امواج قایقهای سریع به بستر دریا آسیب میزند، صدای موتور حیات وحش را مختل میسازد و قایقرانی تفریحی از ۲۵ درصد انتشار دی اکسید کربن سوئد در سال ۲۰۲۰ میلادی را به خود اختصاص داده است.
ا این وجود، اکنون استارت سوئدی میگوید ایقرا اتریدار ن استارت Candela دروفویل ا ایق اله دار املا الکتریکی و دون ربن راحی رده است. ن رکت میوید از دستگاه مدل C-8 ود را ایق ریحی .5 انتظار میرود ایق مسافربری ن ر در وئن رونمایی د سال نده در رکت ند. «وستاو اسلسکوگ» نیانگذار و مدیر Candela
اسلسکوگ میوید: ما میواهیم محصولی سیار آب سازیم، را این امر رکت سمت ایداری را روشی سیار سریع میبر »
رار از ا
اسلسکوگ سالها از لاقهمندان ایق وده است. ا راه اندا Candela در سال میلادی، او احب ایق موتور معمولی ود
اسلسکوگ در مامور رای ساختن ایق سبزتر و سازگارتر ا محیط ست ناوری رن روی ورد. دروفویلها اا اله دار دارای ساختارهای مانند ستند سمت رین دنه مرتبط ده ان. هاسلسکوگ میگوید همان طور که قایق تفریحی سرعت خود را افزایش میدهد این «بالها» را از آب خارج کرده و سطح اصطکاک را کاهش میدهد، که خود قایق را قادر میسازد سریعتر حرکت کند و کارایی باتری را افزایش دهد. او اشاره میند دنه ن ایق ا ر ربن امپوزیت ساخته ده وقالعاده سبک ارست و رای رواز دن ایق دن ا.
رای دیگر نیز در ال ار ر روی ایقا ریحی اتری اتری رفته استند. Arc Boats که توسط مهندسان سابق شرکت اسپیس ایکس تحت مدیریت ایلان ماسک ساخته شده بود قایق را در حالی که خودروی ۷ متری خود را در تابستان امسال عرضه میکند که یکی از استارتاپهای مستقر است که به نام X Shore بیش از ۷۱ میلیون یورو (۷۴.۸ میلیون) میشود. دلار)
ا این وجود، اسلسکوگ میوید دان اطر دروفویلا موج ایجاد نمی کند سواری نر مری در س را
مشکل لی رگتر
ربنزدایی ایقای ریحی مشکل انتشار ازا لخانه مل و نقل اقیانوسی را ل نمیند. ارش میسیون، مل و نقل در سطح آن ر سال دود میلیارد ن اروپا دی اکسید ربن ولید میند.
«الیز جورجف» پژوهشگر در شورای بینالمللی حمل و نقل پاک میگوید: «سه تولیدکننده بزرگ (انتشار گازهای گلخانه ای) کشتیهای کانتینری، محمولههای فله و سپس تانکرها خواهند بود. ا و ایقای معمول وچکرین را دارند».
جرجفگوید برقرسانی برای کشتیهای بزرگتر به دلیل وزن و برد باتری گزینههای عملی نیست، اما حمل و نقلها میتوانند «راههای میتوانند» را برای کربنزدایی از جمله استفاده از سوختهای کربن، هیدروژن یا آمونیاک تولید کنند. او میوید ایقهای مسافربری وچک در مسیرهای وتاه و ابتدا «نامزدهای القوه رای ابجایی رقی» ستند. مین دلیل Candela اکنون در السترش الیتا سوی ایقهای اری است. این رکت در ال وسعه اکسیای و ایقا و وسایل نقلیه
[ad_2]