راز لت اصلی از مرموزترین ماریا

[ad_1]

لبرتو سیچریورارو-،لبرتو سچریو» استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه اروارد لت اصلی از مرموزترین ماریا (ام اس) را رده

ارش رارو نقل از الائیس، در سال اری در ماه سال جاری تیم او ثابت کرد که ویروس اپشتین بار که باعث مونونوکلئوز می شود (همچنین به عنوان بیماری بوسیدن نیز شناخته شده است) می شود عامل اصلی مالتیپل اسکلروزیس (ام اس) یک اختلال مرموز است که در آن پوشش محافظ نورون ها از بین می رود.

در برخی از مواردی که معمولا در دهه دوم یا سوم عمرشان تشخیص داده می‌شود، ممکن است وضعیت‌شان حدی بدتر شود و برای صحبت کردن و راه رفتن مشکل شود. انون سه میلیون نفری در سراسر ان مبتلا مالتیپل اسکلروزیس ودند نمیدانستند محرک واقعی مارچی

در سال میلادی می دایت نایج نان نان می دهد رروز مالتیپل اسکلیس س از لوده ویروس ماری وسیدن راد. آسچریو در گفتگو با نشریه اسپانیایی «ال پائیس» توضیح می‌دهد که چگونه ویروس‌ها به اپشتین بار می‌پردازند که ۹۴ درصد از جمعیت را مبتلا به بیماری نادری مقصر می‌کنند که تنها ۳۶ نفر در هر ۱۰۰۰۰۰ نفر به آن مبتلا می‌شوند.

در ادامه اسخای او را واهید واند:

اگر ویروس اپشتین ار لوده نشده اشید ر مالتیپل اسکلروزیس ملا ر است. ال «جفری وهن» ویروس شناس از موسسه ملی ایالات متحده آمریکا اعلام کرد رجیح میرد در اصطلاح «علت» ا این وجود، من این ونه ر نمینم. این قدری متناقض است، زیرا نامیدن آن به عنوان یک عامل ضروری است که در صد درصد از یک عامل علّی است و زمانی که می‌گویم علت بیماری است می‌گویم علت آن است که عامل علّی ۹۹.۹ درصد است. می متر از د درصد.

اید رسید ونه ممکن است نین ویروس رایجی اعث ایجاد نین ماری نادری ود؟ این استثنا نیست. این آده است. ویروس اپشتین ار ا ایجاد لنفوم ورکیت (سرطان لنف) سیاری از ویروسها اه اعث ماریا دی میوند.

رای روشنتر دن موضوع مثالی اشاره میکنم. از ن واکسنی وجود داشته اشد ریبا مه ودکان ویروس لج اطفال مبتلا مدند. از ر ودک ودک ر اثر لج اطفال لج ده ود، اما این موضوع در مورد ودک دیگر دق نمیرد. مواره استعداد نتیکی، وامل محیطی، سایر ونتتای از وامل وجود دارند. این مان در مورد وید-۱۹ رخ می دهد: رخی افراد در الی رخی دیگر لامتی ندارد.

مان من لت دیگر ویروس اپشتین ار رای مالتیپل اسکلروزیس وجود ندارد. ما مام ویروسهای ناخته ده رای مطالعه ود ررسی ردیم و ویروس دیگری نوان نامزد احتمالی . در مالتیپل اسکلروزیس ویروس رآیند مصرفی ده ود ایمنی را می کند.

در رایط سیار نادر این ممکن است دون لت ناخته ده اتفاق د. ما نمیوانیم نه ویروس دیگری را رد نیم. اما این موارد سیار نادر واهند ود. ریبا مه افراد ویروس اپشتین ار را در اق ود دارند و ورت دورهای دوباره ال میود. اگر مردم را در آبان نیم و نان را مورد مایش رار درصد مثبت میوند. این وجود، ممکن است در الاضر است منفی ود و در رض دو مثبت وید. دفع ویروس متناب است.

اپشتین ار میواند در DNA انسان ادغام ود، اما در اراد DNA ویروس در ایی نگامی سلول ولید مثل مند DNA انسان متصل مود. ا سیم دن سلول انسان دو سمت ویروس نیز ر می شود.

از نظر نظری میوان این را متصور د ویروس را از سلولهای ما ند. مانی سلول ر میوانیم ویروس را مسدود کرد. این اگر از ویروس ن رود مبتلا مالتیپل اسکلروزیس میوانند درمان ود نوز موضوعی ناشناخته است.

ما ابتد ردیم ویروس اعث ماری میار اما دو نبه وجود دارد: را مطمئن باشید اگر ویروس وجود داشته باشد این اسخ ود ایمنی ادامه واهد داد. این امری محتمل است، اما نیست. من نین ممکن است در ورت ویروس این رآیند ایمنی ودی ود ادامه ابد.

ما نوز واب را نمیدانیم. اگر این وضعیت امکان پذیر است ادانگ واهد ود و من ر مینم این موضوعی است در مطالعه ود. نظر من نه راه امتحان درمانهای د ویروس است. برخی از مطالعات در حال حاضر انجام آزمایشی هستند که با سلول‌های ایمنی که ویروس‌ها را می‌سازند، سلول‌های T سیتوتوکسیک (یکی از گروه‌های سلولی است که در پاسخ‌های سلول‌های ایمنی خاص در انسان و ارگانیسم‌های دیگر چند سلولی شرکت می‌کند؛ م.) انجام می‌شود. ار. ما ود لاش ردیم مطالعاتی را د ویروس در رابر ویروس انجام، اما راه حلی ادار نداری. داروهای دارویی رای ویروسی میشه از ن رد.

داروهایی ای الیت متوسط ​​وجود دارد ر را اهش میدهند، اما نمیدانیم افی ستند ا ر. اگر مالتیپل اسکلروزیس ناشی از ایمنی سیار اجمی در رابر ویروس اشد در الاضر، رکت مریکایی مدرنا واکسن مایشی لیه ویروس اپشتین ار دارد.

اگر این وجود، ما نوز املا متوجه نشدم نحوه رفتار در رد مبتلا مالتیپل اسکلروزیس ونه ات. مجموعه تحقیقاتی در سال 77 در سال 2018 که نشان داد مالتیپل اسکلروزیس دارای سلول‌های آلوده به ویروس هستند، ویروسی هستند که دوباره فعال می‌شوند، سیستم ایمنی به آن سلول‌ها حمله می‌کنند و باعث می‌شوند تمام آسیب‌دیدگی در اطراف آن می‌شود و به میلین (غلاف نورون‌ها) آسیب می‌رساند.

نایج سیار نر میرسید، اما س از ن مایشگاها دیگر ادر رار ن مایش نبودند. آخرین مطالعات مطالعات ر روی افراد ورت رفته ر اثر مالتیپل اسکلروزیس و رده اند. این وهشا از ریق البد افی ورت رفته اند. این ماریای است رای ندین دهه ادامه دارد. نابراین، ما در لاش ستیم متوجه ویم روندی ونه نگاه ردن سال د روع د. ارسانی نیست.

ویروس های دیگر در ایجاد ماریا ود ایمنی نقش دارند. ویروس آپشتین بار احتمالاً با افزایش خطر ابتلا به لوپوس اریاتوز سیستمیک (یک بیماری خود ایمنی مزمن است که می‌تواند ارگان‌های متعددی به طور خاص پوست، مفاصل، خون، کلیه‌ها و سیستم عصبی مرکزی را در بدن درگیر کند؛ م.) مرتبط است. اِ این وجود، اکثر ماریای ود ایمنی دلیل ناشناخته در نظر رفته میوند. ونتا احتمالا نقش دارند اما این واضح نیست.

ر مالتیپل اسکلروزیس در افراد سیگاری نسبت به افراد ر سیگاری دو رابر است. سازوکارهای این موضوع نامشخص استند. هشدار ریه احتمالاً میوانند اَپشتین ار داشته است داخل اشد. از میان وامل اثیرگذار در امل دوم سیگار دن است. اقی ودکی ا مبود ویتامین دوران د مرتبط است. ر افراد ر مینند اقی اثیری دارد

من اکنون در الررسی نقش داروها، رژیم غذایی و سبک در ر ماری ارکینسون ستم. در مورد ارکینسون، نتیجه اصلی است الیت دنی اثر محافظتی دارد. در مورد رژیم غذایی نتایج البی داریم، اما سطح اطمینان در وی نیست.

رژیم غذایی مدیترانهای و لاونیدها اجزای نتی اکسیدانی ستند ا اهش ر ارکینسون مرتبط ستند. ات لیت ده است. ما در ال مطالعه ا اولیه ارکینسون ستیم و مینیم رژیم غذایی مدیترانهای ا دفعات متری از. منظور ما این درصد موارد نیست رژیم مدیترانه های ابل ری است.

ما در مورد لوگیری از یک درصد مینیم. آن امیدوار نیست، را رین ا این وجود، ما میوانیم ا واکسن از ر مالتیپل اسکلروزیس لاص ویم.

ر اصلی در مورد لت ارکینسون وجود وامل رزایی مانند رار رفتن در معرض است. من ر مینم این موضوع ریبا ور ر ارکینسون را افزایش می دهد. این وجود، این در مورد امل دیدند ر است. اکثریت ریب افراد مبتلا ارکینسون میزان ابل وجهی در معرض خطر است. من ر مینم سیار ده ستند و وامل ادی در ن دخیل ستند. درصد موارد نتیکی ستند. در موارد مشخص مشخص.

مردان .5 را از نان در معرض خطر ارکینسون رار دارند و ما نوز لت ن را نمیدانیم. اوت در ر ماری ن مردان و نان رایج است. مالتیپل اسکلروزیس در نان اعتراف است. در موارد لل مشخص نیست. البته ورمونا میوان اثیرگذار اشند. ا این وجود، نوز می فهمد از لت اصلی وجود ندارد.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما