پورشه تیونینگ شده برای پلیس آلمان؛ 911 تارگا 4. پروژه هنری انفرادی جدید بر اساس

[ad_1]

Tuning Techkart که در زمینه تبلیغ محصولات پورشه تخصص دارد، پروژه ای فوق العاده هیجان انگیز و زیبا را برای Tune IT خلق کرده است! بی خطر! ساخته شده. مصنوعی. این پروژه بر اساس آخرین نسل 911 تارگا 4 ساخته شده و بسیار جذاب است.

می توانید با کمپین TUNE IT آشنا شوید! بی خطر! از سال 2005 با همکاری شرکت های تیونینگ، وزارت حمل و نقل و زیرساخت دیجیتال فدرال آلمان و شرکت لاستیکی هانکوک سازماندهی شده است. در این کمپین هر ساله یک شرکت تیونینگ برای تولید خودروهای جذاب برای نیروی پلیس انتخاب می شود. با این کمپین، آلمانی ها می خواهند تیونرها را تشویق کنند تا وسایل نقلیه خود را ارتقا دهند و با پروژه های ناامن و ناایمن مقابله کنند.

پروژه هنری انفرادی ظاهرا کابریولت نام دارد. بدنه این پروژه نیز مانند دیگر خودروهای پلیس آلمان ترکیبی از رنگ های آبی، زرد و نقره ای است و با ابعاد بزرگتر روی آن عبارت Polizzi نوشته شده است. این پورشه منحصر به فرد مجهز به چراغ های بالای سر مخصوص و ال ای دی های اضافی روی کاپوت فیبر کربنی است.

این پورشه منحصر به فرد دارای کیت اختصاصی است. این کیت شامل اسپلیتر جلو، ورودی هوای ویژه، پدال های جانبی، دیفیوزر عقب و کوچک و اسپویلر است. رینگ های استاندارد را با رینگ های چند پره V شکل مشکی جایگزین کنید تا کنتراست جالبی بین آن ها و بدنه ایجاد کنید. این تیونر معروف حتی حروف پورشه در پشت لوگوی خود را نیز تغییر داده است.

متاسفانه در خصوص مشخصات فنی و اینکه آیا تغییراتی در پیشرانه ایجاد شده است یا خیر اطلاعاتی در دست نیست. البته پورشه 911 تارگا 4 در حالت استاندارد نیز حرف های زیادی می زند. موتور تخت 3 لیتری شش سیلندر این خودرو با توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 380 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور است.

اما تکارت اصلاحات جزئی در سیستم تعلیق انجام داده است که از مهمترین آنها می توان به کاهش ارتفاع به 40 میلی متر و استفاده از وسایل کمک ورزشی اشاره کرد.

در داخل کابین استفاده از روکش های دست دوز برای فرمان و استفاده از چرم چهارخانه با طرح پرچم شطرنجی از شاخص ترین تغییرات است. این روکش در آرنج ها، پنل درها، کنسول میانی و پشت صندلی دیده می شود. علاوه بر این دکمه های مخصوصی بر روی کنسول مرکزی برای کنترل آژیر سقف تعبیه شده است.

شایان ذکر است که پروژه ویژه تکارت در نمایشگاه خودرو اسن به نمایش گذاشته خواهد شد. این نمایشگاه که معادل اروپایی نمایشگاه SEMA است از 26 آبان تا 5 آذرماه دایر خواهد بود.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما