(ویدئو) آن از روزهای اولیه آن

[ad_1]

رارو- اخترشناسان مدعی هستند که کیهان در حدود 13.7 میلیون سال پیش شکل گرفته است، اما این موضوع هنوز رازها و معماهای بسیاری را در خود نگه داشته اند که در جستجوی آن ها را حل کنند. در تصویر دید، اخترشناسان اپنی آنی دور

ارش رارو، تاریخ 500 میلیون سال اولیه شکل گیری کیهان، زمانی بسیار جذاب برای اخترشناسان می‌شود، زیرا یکی از نزدیک‌ترین زمان‌ها به تاریخ شکل‌گیری کیهان است، اما موضوع مهم دیگری است که توجه این موضوع را به خود معطوف کرده است، سرعت چرخش غیر معمول این کهکشان دور است. دست است سیار متر از آنهای معمول میاشد.

مه آنها معمولاً سرعتهای اورنکردنی میرخند. نوان مثال، آن راه سری دارای سرعت رخش از لومتر در آن است، ا این مه تنها پاسخ به این پرسش، اندازه‌گیری کهکشان‌ها در طول زمان کیهانی و ساختن نقشه‌ای از این راه حل کهکشانی است، روش نیز نیاز به رصد یک‌کشان در آغاز دوره‌های شکل‌گیری کیهان دارد.

Waseda در وکیو از لسکوپ ALMA این ان MACS1149-JD1 نام دارد، نقدر دور و م نور است ل معمول ابل رصد نیست. ا این مه، نور این آن از میان وشه آنی ول ر میرد و این دسیای رانشی.

این تیم ژاپنی از تلسکوپ ALMA برای مطالعه دوگانه یونیزه شده در دیسک این کهکشان استفاده می شود، سپس مدلی از اندازه و سرعت چرخش دیسک کهکشان را برای مقایسه با مشاهدات ایجاد کردند. این متوجه د MACS1149-JD1 نها سال نوری وسعت دارد. این سیار وچکتر از راه ری است از سال نوری وسعت دارد. نا مچنین دریافتند MACS1149-JD1

MACS1149-JD1 در مراحل اول وسعه ود رار دارد. در واقع، آنها در مراحل اولیه ولد، وچک این ما امیدوار است از لسکوپ ایی مز وب رای انجام مطالعات در مورد سرعت رخش آنها در ما آن را انجام دهد. این م اپنی نتایج ررسیای و را در مقاله های اخیراً در نشریه نامه های مجله اخترفیزیکی اپ رسیده، ارش ردند.

منبع: universetoday

رجمه: مصطفی رفی-فرارو

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما