لعنت نفرین س!

[ad_1]

رارو- ر س انگی از روردین الان از ارات رتکرار ایرانیا در ادر ستجوی وگل دیل ده است. درست ردن ساده نیز مین وضعیت را دارد؛ می‌توانیم بدبینانه هر دو را به افزایش قیمت چیپس و پفک ربط بدهیم و بگوییم از وقتی که قیمت ارزان‌ترین انواع چیپس‌های ساده در فروشگاه‌ها به ۱۳ هزار تومان رسیده و برای پفک در حدود ۱۰۰ گرم ناچاریم ۱۵ هزار تومان، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر وجه و سلامت انواده، رشد ستجو رای س ا انواع در آن، منطقی است. با این حال ما در تحریریه فرارو توصیه می‌کنیم این نوشته را نه با آه و حسرت، که با تکیه بر احساسات قدرتمند نوستالژیکتان بخوانید، به یاد گذشته‌ها و اجازه دهید حداقل چیپس و پفک یا پاستیل و آدامس و شکلات برحجم غصه‌هایتان را اضافه کنید. رای که واستان رت ود، اولین ول وجیبی ر نیدمان دریافت ردید. ادتان مید در ود و ا ن، آیا از نقلات اضر در ارش ر را مید رید؟

سکویت؛ از نج ار ومان

سکوییت بور مینو دمت ادی دارد، درست مثل سکوییت رد، ساقهلایی، ویفر موزی و البته ویفرهای اکائم محبوب ا. در ال اضر ور رمی را ار ومان میروشند. سکویت رد ا م ملایم نمکی و وزن ویفر وچک رنگارنگ در رندها اسم رنگینک رسته اوی دد سکوییت ویفر وچک است ر دام نها دو ار ومان مام مود. ارزانترین سکوییتای ویفری ا م موز وت رنگی و رتقال را اید الان ار ومان رید. این نوع سکوییتا را در ستندی یک وزن رم میروشند. مت سکویتای ویفر مدار ا وزن رم ار ومان میرسد. ارزانترین نوع سکوییت ساده است و در شهندی رمی، نج ار ومان روخته میود.

? از ار ومان

نمکی مینو نوز ا مان ستهندی اطرهانگیز دود سال رضه میود. متسته رمی نمکی مینو ار ومان است و مجموعه های رمی را ار ومان میروشند. رای نثی ردن اثر ورم، ولیدکنده مجموعه های رمی، رمی و رمی را درنظر رفته است. ارزانترین ا وزن ا رم را در ازار از رند لینا و رند توز دا مینید. اولی مت لینا وپی را ار ومان نرده و دومی لایی و وز موتوری در سایت رومی را ا الا وزن و مسته، مت را افزایش می دهد. این رتیب در الاضر رای رید.

س از ار ومان

سرینگلز را نوز میوان در استوانه های نوستالژیک دا رد؛ رویای محجوبانه ما دهه الان در وزن رم دود ار ومان روخته نی ر رم از این س ومان روخته میشود! اگر وشانس اشید، احتمالاً وانید س رینگلز را در ردیف رمی ا مت ار ومان دا نید. در ال اضر ارزانترین سهای موجود در ازار دود رم وزن دارند و ریبا ا مت ار ومان روخته روخته.

استیل؛ از ار ومان

پاستیل هاریبو که مشهور خارجی و محبوب بازار بود، کم‌کم به حاشیه می‌رود، چون آن‌ها مانند خوراکی‌های خارجی را وارد می‌کردند که در مقابل برندهای ایرانی موفق شده‌اند و بازار را به تصاحب خود دربیاورند. مت استیل میوه های ا در ردیف رمی ار و ومان رسیده است. ا استیلهای ود را در وزن رم و مت ار ومان م ولیدمند. از مله رندهایی در ازار استیل، ا نجه در نجه انداختند، دکتر ن است. استیل دکتر ن در ردیف رم را اید ار ومان رید. رندها رای اینکه افیه را نبازند، وزن ستهای ود را ا رم آیین میورد و نا را دار دم. استیلهای نواری رمی ا مت ار ومان م رفروش ستند.

مت انوا نقلات نوستالژیک دهه و

نوع م و وزن مت
سکویت ساقهلایی رم ار ومان
سکویت رد نمکی رم ار ومان
ساده رم ار ومان
ساده رم ار ومان
استیل میوه ای رم ار ومان
دامس رسی ر دد دو ار و ومان
لات اسنیکرز ر دد ار ومان
م ا رم نج ار ومان
روسان رم ار و ومان
مرهند رم ار ومان

دامس از دو ار و ومان

یک بسته آدامس شیک چهارتایی ممکن است شما را به چیزهای زیادی در گذشته بیندازد، اما به هرحال باید با این واقعیت کنار بیاید که قیمت همین آدامس حدود دو هزار تومان است و یک 40 تایی را 55 هزار تومان می‌فروشند. دامس موزی و دامس رسی را م میوان در سوپرمارکتا دا رد. مجموعه دامس موزی الان دود ار ومان روخته میود و متاست ایی ن ا ار ومان است. اگر جزو گروهی باشید که همان روزگاران قدیم به آدامس بادکنکی خرسی عشق می‌ورزیده‌اند، بهتر است قیمت یک بسته ۳۰ تایی از آن‌ها به ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان رسیده و یک‌عدد آدامس خرسی برای دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تومان تمام شود. ملف مثل ندوانه، نعنا و… رایدنت ست ایی دامس مدار را دود ار ومان میروشد. ارزانترین دامس ستهای در وزن ر رم، ار ومان روخته میوند. رای از نوستالژی دور نشویم، دست روی دامس سلی میاریم. احتمالا نوز میوانید دامس سلی ا م نعنا، نعنا لفلی و دارچین را از رند ارجی لوته ربه نید. م و مزه دامس سلی دهه را میدهند، اما متشان ار ومان رسیده است.

لات؛ از ار ومان

مت لات وبی رمی، مین اواخر از ار ومان ار ومان افزا دارده است. رای اسنیکرز رمی اید ن ار ومان ول دهید. وزن ر لات مارس رم میرسد و رای ن در ال اضر اید ن ا ار ومان رج نید. ارتایی ن ار انگشتی م میویند، ارومان مت دارد. مینو در ن سالها لید از محبوبیت مین رند، لات را ولید رد. مت دو انگشتی در الاضر ار ار ومان و ار انگشتی، ن ا ار ومان است. ست ایی ار انگشتی را ار ومان میروشند. لات لبنی را در سوپرمارکتای ران ا مت نزدیک ار ومان دا مینید. داقل مت ویکس در رهای مرزی ارومان است، اما در ران امکان دارد ناچار وید ن را ار ومان کند. انواع مختلف لات ابلرون ا مت ا ار ومان روخته میوند. الاخره لات ونتی میرسیم مغز نارگیلی رین و لاتی نازک رت داشت. مت ونتی رمی الان ریبا ا ار ومان است.

و لوچه دو ار و ومان

اپ احتمالا اولین است در این دلتان رایش نگ میود. کیک لایه‌های که توسط برندهای سالمین تولید می‌شوند و در بسته‌بندی قرمز توجه می‌کنند، این روزها نایاب است، اما اگر دنبالش بگردید و خوش‌شانس باشید، می‌توانید آن را با قیمتی بین سه تا پنج هزار تومان بخرید. رینی ام را اید د دری انواع لوچهای لی دانیم. مینوز نا را در مان ستهندی دیمی ولید میند و اید مثل لاش نید، های ن را دا. د از وردن م دندانهایتان را مثل سیمان مسبند. رحال مت رینی ام الان دو ار و ومان است. ا دارد ادی م از نیم اعث ده لمه روسان وبی در دهنمان نچرخد. الان در دو وزن و رمی رضا می شود و مت نها ترتیب ار و ومان و ار و ومان است.

وراکیای اطرهانگیز

اسمارتیز لویی رراهدست افهها، ستنیفروشا و نادیا است. نا در الاضر رای لو اسمارتیز دود ار ومان ول میدهند. ریبا مت لوگرم وشت رمز اهت دارد. ستهای اسمارتیز وچک رمی ادآور دهه ستند را الان ار ومان میروشند.

مت لواشک از نرخ میوه، رشد رده است. یک کیلو لواشک را الان بین ۸۰ تا ۱۳۰ هزار تومان می‌فروشند، اما اگر می‌خواهید به یاد روزهای گذشته و عمر بروید، یک راست به دنبال آن بسته‌بندی قدیمی می‌توانید ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان را بپردازید. این مت مر ندی ا وزن رم است.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما