[ad_1]
در فیلم های 1960 هالیوود ، ماکارونی ، بیشتر اسپاگتی ، برای صحنه های ناهار یا شام استفاده می شد ، زیرا تهیه آن آسان بود و برای مدت طولانی در بشقاب خوب می ماند. اما مانند همه چیز ، غذا در فیلم ها در سال های اخیر و دنیای اطراف آن تغییر کرده است که علاوه بر سرآشپزها شامل عکاسان حرفه ای و طراحان غذا نیز می شود.
منتظر حقایق جالبی در این زمینه باشید.
1- غذا توسط متخصصان معتبر تهیه می شود
کار طراحان غذا در فیلم ها تنها به آشپزی محدود نمی شود. آنها غذای موجود در تصویر را باورپذیر و خوراکی می کنند و شرایط فیلمبرداری را از نظر زمان ، آب و هوا ، دما و غیره بهینه می کنند. البته جدا از همه اینها ، غذای موجود در تصویر باید خوشمزه به نظر برسد.
به خاطر همه اینها ، طراحان غذا نه تنها باید در زمینه طراحی غذا آموزش کامل ببینند ، بلکه باید از غذا و تکنیک های مدرن آشپزی ، مانند پخت مولکولی ، علمی که این تغییرات را بررسی می کند ، آگاهی داشته باشند. آماده آمادگی هستند بخور
2- هر غذایی از قبل مورد تحقیق قرار می گیرد
طراحان غذا باید نه تنها در مورد غذایی که باید تهیه کنند ، بلکه در مورد عوامل دیگری که می توانند بر ظاهر یک غذا یا نتیجه نهایی آن تأثیر بگذارند ، آگاهی داشته باشند. به عنوان مثال ، چه یک فیلم تاریخی باشد ، چه یک فانتزی باشد یا علمی تخیلی ، یا غذای سنتی یک منطقه جغرافیایی خاص و یک روش خاص برای تهیه یا سرو آن باشد. اینها مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مارتا کاردناس ، طراح غذا می گوید: “جلوی دوربین همه چیز معقول است ، از جمله غذا.” “برای به دست آوردن ایده ، ما باید طرز فکر مدیر هنری را بشناسیم و به نقاشی ها ، عکس ها و مجلات قدیمی آشپزی نگاه کنیم.”
3- غذای زیادی آماده می شود
در طول فیلمبرداری ، باید چندین نسخه از هر غذا در چندین صحنه یک صحنه استفاده شود. کریس الیور ، یکی از مشهورترین طراحان غذا در سینما و تلویزیون آمریکا می گوید: “من برای صحنه شکرگزاری به 8 تا 24 بوقلمون احتیاج دارم زیرا هر بار که بوقلمون بریده می شود ، باید بوقلمون جدیدی جایگزین شود.”
همچنین ، صحنه هایی وجود دارد که در آن بازیگران در واقع غذا می خورند. اگر آنها نیمی از همبرگر بخورند اما صحنه نیاز به تکرار داشته باشد ، باید از ابتدا دوباره یک همبرگر جدید بخورند. حدود 800 ساندویچ کوبائی برای فیلم “آشپز” در سال 2014 آماده شد. جان فاورو کارگردان فیلم می گوید: “شما باید غذا بخورید و سپس باید دوباره غذا بخورید.” “شما باید برای هر زاویه و هر صحنه غذا بخورید.”
4- در فیلم برخلاف عکس ، غذای واقعی تقریباً همیشه پخته می شود
تهیه غذا فقط برای عکاسی با صحنه فیلم تفاوت زیادی دارد. غذای مورد استفاده در عکاسی ممکن است حتی قابل خوردن نباشد ، اما هیچ کس متوجه آن نمی شود ، اما در فیلم ، به ویژه اکنون که کارگردانان از بازیگران می خواهند با غذای واقعی خود ارتباط برقرار کنند تا صحنه ها بیشتر قابل اعتماد شوند. تقریباً غیرممکن است که از یکی استفاده کنید. غذای تقلبی.
در عین حال ، علیرغم پیشرفت های تکنولوژیکی مانند لنزهای HD ، اشیاء جعلی در تصویر شناسایی می شوند ، به همین دلیل است که تولیدکنندگان بیشتر و بیشتر به دنبال واقع گرایی 100٪ از همه چیز در جلوی دوربین هستند. در مورد غذا هم همینطور است.
5. با این حال ، گاهی اوقات برخی از غذاها در واقع تقلبی هستند
گاهی اوقات از غذای تقلیدی استفاده می شود که بازیگر قرار نیست غذا بخورد و غذا فقط عملکرد تزئینی دارد. اتفاقی مشابه زمانی رخ داد که دنی کالینز فیلم را در سال 2015 ساخت. یک کیک تقلبی برای این فیلم آماده شد زیرا نباید خورده شود ، اما کارگردان در آخرین لحظه نظر خود را تغییر داد.
ملیسا مک سارلی ، طراح غذای فیلم می گوید: “ما مجبور شدیم کیک را از چوب پلی استایرن با اره ببریم زیرا هیچ یک از چاقوهایم آن را برش نداد.” سپس چند لایه غذا روی کیک تقلبی می گذاریم تا واقعی به نظر برسد. “در نهایت ما مجبور شدیم برای خرید پوسته سفید روی کیک به چندین فروشگاه برویم تا به نظر برسد افرادی که در پس زمینه هستند در واقع کیک را می خورند.”
6. برخی از غذاها به تصویر نهایی نمی رسند اما تقریباً همیشه خورده می شوند
معمولا چیزی برای خوردن باقی نمی ماند. بازیگران معمولاً باید برخی از صحنه های خود را بخورند و وظیفه عوامل پشت صحنه است که بقیه غذا را تمام کنند. هر چیزی که روی صحنه دست نخورده باقی بماند ، می تواند برای پروژه های دیگر در یخچال قرار داده شود ، به امور خیریه اهدا شود یا به عنوان غذا ، مربا یا سس دیگر تهیه شود.
7- به سلامت بازیگران نیز توجه شود
بسیاری از خوراکی ها ساعت ها روی صحنه می گذرانند و نه تنها باید در همه صحنه ها خوشمزه به نظر برسند ، بلکه باید خوب هم بمانند. گاهی غذای تازه را به جای خود قرار می دهند و گاهی همان غذا را درست می کنند تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. ماهی و غذاهای دریایی غذاهایی هستند که به سرعت از بین می روند و به شدت سمی می شوند.
در چنین مواردی ، طراحان غذا باید به دنبال گزینه دیگری باشند ، که جدا از داشتن ظاهری مشابه ، سالم نیز است. ملیسا مک سارلی طراح غذا می گوید: “من یک دسته کامل صدف جعلی درست کردم.” از کاستارد برای آنها نوعی کرم شیرینی درست می کنم. سپس آنها را رنگ آمیزی می کنم و شکل می دهم. “طعم آن شبیه صدف است.”
8. غذاهای جدید دائماً در حال اختراع و تهیه هستند ، حتی اگر چنین غذاهایی از قبل وجود نداشته باشند
آماده شدن برای یک مهمانی شام 3000 ساله در سیاره ای خارج از راه شیری نیاز به تحقیقات و ابتکار زیادی دارد. اگر این سبزیجات باشد ، احتمالاً شکل کاملاً متفاوتی خواهد داشت. طراحان غذا باید از تخیل خود برای ایجاد غذاهایی استفاده کنند که وجود ندارند اما هنوز هم باید برای تماشاگران باورپذیر باشند. آنها باید نه تنها در مورد ظاهر غذا بلکه در مورد طعم ، بافت و نحوه ارائه نیز دقت کنند.
جانیس پون ، یکی از مشهورترین طراحان غذای تلویزیونی آمریکا می گوید: “این می تواند یک دستکش روی دست بازیگران باشد که از لاستیک ساخته نشده است ، اما از سیلیکون یا لاتکس ساخته شده است ، بنابراین شبیه دست انسان نیست.” به باید مراقب باشید چه غذایی را سرو می کنید زیرا بازیگران واقعاً نمی توانند از دست خود استفاده کنند. “آنها با دستکش غذا می خورند.”
9- طراحان غذا از طیف وسیعی از وسایل آشپزی استفاده می کنند
اگر می خواهید بدانید طراحان غذا برای انجام وظیفه خود به چه چیزی نیاز دارند ، وسایلی که در آشپزخانه دارید را در 10 ضرب کنید ، به علاوه مجموعه ای از ابزارها برای کارهای مختلف مانند موچین ، برس ، سرنگ ، اسپری ، مشعل یا اسپری انجماد.
مکانهای فیلمبرداری اغلب در یک منطقه دور افتاده یا جایی که آشپزخانه ای در دسترس نیست ، به همین دلیل است که طراحان غذا آشپزخانه های متحرک خود را دارند. این آشپزخانه ها واقعا وسایل نقلیه مدرن و پیشرفته ای هستند که مجهز به هر چیزی هستند که طراحان غذا برای تهیه غذای خود در هر مکانی به آن نیاز دارند.
10. غذا باید مطابق رژیم بازیگران باشد
قبل از شروع فیلمبرداری ، تیم پذیرایی باید رژیم غذایی بازیگران را یک به یک بدانند. بازیگران ممکن است حساسیت غذایی داشته باشند یا به دلیل نقش آنها در رژیم غذایی موقت باشد. غذاهای خاصی به انتخاب شما در هالیوود ساخته می شود. سرآشپز کریس الیور زمانی را به یاد می آورد که یک بازیگر گیاهخوار مجبور بود برای یک سکانس نصف وعده غذا بخورد ، اما چون گیاهخوار بود نمی خواست.
خدمه غذا باید نیم تخم مرغ درست می کردند که شبیه تخم مرغ بود اما برای گیاهخواران مناسب بود: “چگونه تخم مرغ سبزیجات درست کردیم؟” اگر می توانم بگویم با پخت مولکولی. من حتی نمی توانم نحوه انجام آن را بگویم ، اما می توانم آن را انجام دهم. آن نصف را با انبه و توفو درست کردیم. “اگر آن صحنه را تماشا کنید ، نمی توانید تفاوت را تشخیص دهید.”
<!–
–>
[ad_2]