(تصاویر) رگترین مجموعه «دفترهای ادداشت» مصر استان!

[ad_1]

رارو- استان ناسان در هیجان موفق رگترین مجموعه از این سفال نوشتهان الب مربوط

ارش رارو، این رگ در ر مشده تریبیس آتریبیسدر مرکز مر ر داد دانمندان این رده سفالهای صفحه «اوستراکا»معروف هستند، در آن عصر ارزانترین و دم دستترین ابزار برای نگارش می شود، زیرا پاپیروسها در آن زمان بسیار گران بودند و از آنها برای عموم مردم میسر نبودند.

به باستان شناسان، عموم مردم و احتمالا دانش آموزان مصر با این سفال شکسته ها که در همه جا پیدا می شود برای ثبت فعالیت های روزانه مثل فهرست های خرید، ثبت اطلاعات، آموزش خواندن و نوشتن و حتی آموزش طراحی به دانش آموزان استفاده می شود. در واقع، نظر میرسد داد ادی از اوستراکاهای افت ده در سایت استانشناسی Athribis

(تصاویر) رگترین مجموعه «دفترهای ادداشت» مصر استان!

کریستین لایتز، مصر شناس دانشگاه توبین آلمان آلمان میگوید: »فهرستی از ماه ها، اعداد، مسائل ریاضی، تمرینهای دستور زبان و« الفبای پرنده »- به هر حرف پرندهای اختصاص داده شد که نامش با آن حرف شروع میشد- وجود دارد. استراکاهای یافت شده از صد عدد از بیش از حد در آتریبی با تمرین های تکراری نوشتاری پوشیده شده اند، به این معنی که چیزی بر روی آن نوشته شده، بعد پاک شده و دوباره همان مطلب نوشته شده است. این رآیند ندین ار ر روی سفال رار ده نشان می دهد نوعی مرین و ا مشق نوشتن اشد. در واقع، دو ار سال م نظر میرسد ودکان «تنبل» ا نبیه لاسیک ارت سیمپسون ریمه ده اشن.

(تصاویر) رگترین مجموعه «دفترهای ادداشت» مصر استان!

بیشتر یادداشت های کشف شده به خط دموتیک نوشته شده، که یک خط اداری بود که در زمان سلطنت بطلمیوس دوازدهم (که بیشتر به عنوان پدر کلئوپاترا شناخته می شود)، میلاد از 81 تا 59 قبل از آن، و بعد از 55 تا 51 پیش از میلاد حکومت. رد، استفاده مید. در این مان، ر اتریبیس ایتخت ایالت مصر و در نار رود نیل رار داشت. اما وجود اینکه دموتیک نشان محبوبرین نوان مثال، ر متن مدرسهای از الفبای راتیک است ر رف رنده مربوط به مراه است.

(تصاویر) رگترین مجموعه «دفترهای ادداشت» مصر استان!

انهای در اوستراکای ر اتریبیس دید میود، از مله روگلیف، ونانی، مری در این سفال نوشته ا، ارتباط نزدیکی ا مسیحیت دارد. ر رسید احتمالاً در رن م س از سقوط مصر دست رومیان نوشته ده است.

(تصاویر) رگترین مجموعه «دفترهای ادداشت» مصر استان!

ا ور دین مسیحی، نوشته های مربوط به دایان مصر استان از ن رفت. نوان مثال، در ر ویری از ابون و ایبیس وجود دارد وانات مقدس وث، دای رد مصر استان است.

(تصاویر) رگترین مجموعه «دفترهای ادداشت» مصر استان!

نشانهای دیگری از نفوذ روم را نیز میوان از ردهای سفال دست ورد. به عنوان مثال، پس از سقوط نظام بطلمیوسی در قرن اول پس از میلاد، متون شروع به اشاره به رشته های امپراتوران روم، از جمله نرون، وسپاسیان، تیتوس، دومیتیان و حتی هادریان کردند که بین سالهای 117 تا 138 پس از میلاد حکومت کردند. .

لازم ر است از این نها ار نین مجموعه رگی از استراکا دا ده است. در اوایل دهه استان ناسان ات متعددی از نوشته را در روستای استانی دیر المدینه، می آیینر نا رورد. ا این ال، این متون استانی ر ادداشتایی در مورد و دیگر ودند. از سوی دیگر، رابیس میوانند ما درباره ونگی زندگی روزمره از درتمندترین

منبع: sciencealert

رجمه: مصطفی رفی-فرارو

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما