ا رضا انیان است دخترِ رامین؟

[ad_1]

مهرداد خدیر در عصر ایران: انتشار تصاویری از «صالح رامین» دختر محمدعلی رامین معاون جنجالی مطبوعاتی در دولت احمدینژاد در فضای مجازی که او را در حال فعالیت در صنعت مد اروپا نشان می دهد از واکنش ها را برانگیخته است.

ابتدا باید توضیح داد تصاویر صالح (سالیا / صالیا) با ویژگی های شرعی و دستک عرف و نرم افزارهای متوسط ​​​​شهری امروز مشکلی ندارد و حتی از دختران از پوشش بخشی دهۀ دهۀ و هشتاد ما هم فراتر است اما به شکلی با هفت غرب ستیزی است. افراطی یا ادعایی درش و نچه در دوران مسؤولیت رهنگی ور می واست الب و الب ند در اد است.

توجه به تنها به این خاطر نیست که دختر محمد علی رامین است که ایدۀ انکار هولوکاست (نسل کشی یهودیان در جریان جنگ جهانگیر دوم) را به ذهن و زبان محمود احمدینژاد انداخت (و برای ایران که در این فقر بود نه سر پیاز نه ته). ن نه ساخت) و البته ر اطر ارها و رفتارهای اص و ر متعارف در دوران معاونت مطبوعاتی در سال 88 چرا که برادر خانم صالحه – یاسین رامین – هم به خاطر برخی از ابهامات در عملکرد اقتصادی و تجاری و همسر سابق خود مهناز افشار بازیگر سینما هم در عرصۀ عمومی مدت ها سوژه بود و توجه به اعضای خانوادۀ مشاور غرب ستیز سالها آلمانی رئیس جمهور اسبق. مسبوق ثبت است.

وّ منفی لیه دختر رامین

« نمیدانم و ا و اهر ردم ما [کیانیان] مرا مناسبترین نه رای نفرتان اهر و ریا دانستید. اما د میدانم سی مرا در مام سالهای زندگی دو رویی ناسد. اتفاقا مام سختی مسیر زندگی من مین وده وقت نخواستم را اهر نم. نها اری در ند نکردم دورویی وده و اتفاقا رای مین رو ودن از ر س در این ر اوان داد.

سال ها با خانواده، اطرافیان، در مدرسه و در اجتماع پیرامون خودم جنگیدم تا خودم باشم نه آن چیزی که بر من حکم می کند و شاید کمتر دختری به اندازه ی من با گشت ارشاد درگیر شده و کتک خورده باشد و هر بار که بیش از بقیه از بین رفته باشد. در ازداشت مانده اشد ا درش نفهمد!….

من مثل ر دم دیگری در این انتخاب نکردم در آنودهای دنیا و درم ایدیولوژی داشت ا. ولی راه و رسم نفسام را از مانی رگ دم و ورم رسید ودم

در ادامه م ادآور ده: «من مدل نیستم. راح لباس ستم و دلم میواست لباسهایم را َنِ ودم مه ناسند.»

ند ار م رضا انیان را ا نوان ا این ال اگر مرا نماد ریا و اهر میدانید ن در رای ما احترام ائل ستم درک نم.»

رضا انیان واقعا این متن را درصفحۀ ود منتشر می کند.

احتمالاً برای خواندن آشنا با نوشته های این نویسنده جای تعجب است که چرا این بار در اینستاگرام رفته ام در حالی که هیچ فعالیتی در آن نیست و سر هم نمی زنم و اطلاعاتی در حد متون و تصاویری است که دوستان وثوق میفرستند و بسیار مهم هستند. نقل نوشتۀ آنم الحه ا علیا م لماتسته را مان ورت نقل نکردم (

اسخ این است مورد محمد لیمین متفاوت است. نه اطر سرش اسین ا روس سابقش مهناز افشار. چون متفاوت ترین و عجیب ترین معاون مطبوعاتی تاریخ جمهوری اسلامی بوده و برای بیان تنوع حاکمیت جمهوری اسلامی همین یک نمونه کافی است که هم احمد بورقانی در این ملک معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد بوده و هم به فاصلۀ 10 سال محمد علی رامین. املا ددی! و نه مصداقی ر مولانا «بوالعجب، من عشقِ این ر دو د»!

دمی میواست قدرت را دست رد اما درست از ری از اطلاع رسانی از مکتوب

دمی لوگوی روزنام «تهران امروز» یا وعدۀ اعتبار در قبال استفاده از یک لقب را می‌داد و می‌توانست به جای این که این رفتار را حذف کند، همین زمین را می‌سازد ولی از وقت ارشاد از آغاز از اشد.

الا این اوصاف رضا انیان دارد نه؟ له، دارد. الحیه رامین او مقصر است؟ نه! معلوم است نه.

کیانیان و تهدیدان حق دارند چون اگر هم نشانۀ ریا نباشد و توضیح صالحه هنرمند را بپذیرد که نشان می دهد آدمی که بر خانوادۀ خود هم نفوذ نمی کند دیگران را به پیروی از سلیقۀ خود وادارد. سیاق مرحوم امام مینی اب ار “شما رفقایت م ولت ندارند”

دیگری درمی گیرد این در رورش رهنگی «محیط» است که آیا «ژن» است؟ میدانیم رزندان رامین در لمان دنیا مدهند و از زندگی ود را در محیط اسپری ردهاند.

رسانه ها دربار فعالیت وصیهای مشهور سیاسی ا نری البته ملاحظاتی دارند. زمانی که دختر یک جمهوری فرانسه در گرماگرم برای انتخاب مجدد پدر، خودکشی کرد قرار گذاشتن خبر آن را بعد از انتخابات منتشر کنند و از آن به عنوان مثال، احتمال استفاده نبرند. اما ن از «غنیمت» ره میرد اید مادۀ رداخت «غرامت» م اشد. ون نیمت و رامت ا ماند.

اشتباه نکن منظورم این نیست الحه رامین اید اطر نیمت، رامت ون «از 20 تا پایان روع ار ردم. روش کار در داروخانه و دتر در روشگاه لوازم انگی مستقل اشم ودیگری رایم میم نگیرد». منظور، ناب رامینِ در است رای مطبوعات و نشان مید و اه دتر از مرتضوی م مل میرد.

کما اینکه تا معاون وزیر وزیر شد روزنامۀ بسیار خواندنی «سرمایه» را بست یا زمین بستن آن را ساخت در حالی که تحلیلها و هشدارهای 12 سال قبل آن هنوز قابل استفاده است و چند ماه بعد از سرمایه گذاری روزنامۀ «پول» از ترس تهدید از چنین خطری. موجودی از ادامۀ انصراف داد و «پول» م ایت و وقیف از ادامۀ مسیر ازماند.

با این اوصاف روشن است که هم رضا کیانیان حق دارد (یعنی چون پس از دریافت توضیح بر آن موضع نایستاده) و هم صالحه رامین راست میگوید و هم نویسندۀ این سطور که به موضوع اینستاگرامی رفته خرق عادت شده است!

دیگر در این مورد از ریا نیست. ون اداها و ادعاهای رامین را از مان ابتدا م لی ا و نمیردند. ا اوت ری اعضای انواده م نیست را می واند ایناده

در این ر اما از م است. اهل فرهنگ و هنر و مطبوعات، تصاویر سالیا یا صالیا را که میبینند به یاد زخمهایی میافتند که بیدلیل به قصد تحمیل یک سلیقه و ایدیولوژی به اهل فرهنگ و هنر وارد شده تا استعدادهایی را که باید میشکوفیدند، به جای آن که بدرخشند و بجوشند، بپوندند. و ند ا رف سروکله دن ا امثال رامین ود.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما