اقری: مان و مکان مذاکره در ال نهایی سازی است

[ad_1]

برنامه ندارد ارشد مهوری اسلامی ایران :

به گزارش فارس، علی باقری، معاون وزیر امور خارجه و نماینده ارشد جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران در حاشیه چهارمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی درباره مذاکرات غیرمستقیم آخرین بین ایران و آمریکا با اتحادیه اروپا در دوحه پایتخت قطر، اظهار داشت: داشت: مذاکره در دوحه در شکلی که قبلا مشخص شده بود گرفت و ادامه گفت‌وگوها توافقی است که بین ما و در مقابل و به صورت مشخص آقای مورا در رایزنی است که بر آن اساس زمان و مکان آن در تبادلی که بین ما و ماست. ای موراست، در ال نهایی سازی است.

به گزارش فارس، جلسه دوحه سه شنبه و هشتم تیر ماه بعد از ماه و نیم وقفه پس از مذاکرات وین، بین ایران و آمریکا به صورتمستقیم و با غیر گریزی انریکه مورا برگزار می شود و در همین راستا علی باقری سه پخش کننده برگزار می شود. ارشد ماهور اسلامی ایران در رأس دوحه سفر رد. البته در طول این مدت انتقال پیام‌ها به واسطه انریکه مورا، جوزپ بورل و برخی از وزرای خارج از کشور و منطقه بین ایران و آمریکا ادامه داشت تا این سفر در تهران انجام شود و در پی توافق نتیجه گرفته شود که تصمیم گرفته شود که در نهایت این تصمیم گرفته شود. جلسه در دوحه گزارش د.

پس از پایان مذاکرات بعدی «ناصر کنعانی» بیانیه وزارت خارجه در بیانیه‌ای با بیان این‌که نظرات و پیشنهادهای عملیاتی ایران درباره موارد باقی مانده طرح و در مقابل ملاحظاتش را ارائه کرد، گفت: در مورد ادامه مسیر و مرحله گفت‌وگوها، باقری‌ها و مورا در تماس. واهند ود.

مجید روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل نیز روز پنجشنبه نهم تیر ماه در نشست شورای امنیت در این باره گفت: ما در جلسه دوحه که جدی و مثبت با جدیت عمل کردیم. مانند رای مرحله مذاکرات ا ماهنگ ننده اتحادیه اروپا در ماس واهیم ود. مهندسی ما ماده است دوباره ور سازنده وارد وگو ده ا وفق رسیم. اوپ در مین مریکا است و اگر مریکا واقع ننه ملند و د دی وود رای اجرای دسور دد،

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما