اخ سفید: مچنان واهان دستیابی وافق ا ایران استیم

[ad_1]

ان ربی بیان ورای امنیت ملی اخ سفید مدعی د واشنگتن مچنان واهان دستیا وافق ا ایران است.

جان کربی روز شنبه به وقت محلی در گفتگو با شبکه خبری سی آن یک ادعای ادعایی کرد: می خواهم اضافه کنم که ما همچنان خواهان دستیابی به یک توافق سه هسته ای داریم که بلندپروازی هسته ای و دستکم تسلیحاتی ایران را از دستورکار حذف کند.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در تداوم ادعاهای مقامات آمریکایی افزود: یک توافق بر میز وجود دارد و این بر حمایت از ایران است که با آن موافقت کند.

وی ادعا می کند: ایران است که همچنان به دنبال انزوای خود در جامعه بین المللی است و این بلندپروازی ها را دنبال می کند و به بی ثبات کننده خود در منطقه ادامه می دهد و این دلیل دیگری است که سفر رئیس جمهوری (جو بایدن). مهوری مریکا) اسرائیل و ربستان سیار دارد.

بر اساس اعلام کاخ سفید، جو باید در اولین سفرش به عنوان رئیس جمهوری آمریکا به آمریکا، در تاریخ ۱۳ تا ۱۶ ژوئن (۲۲ تا ۲۵ تیر ماه) به این منطقه و خاص اسرائیل، کرانه باختری و سپس عربستان سفر خواهد کرد.

در مورد رفع ریمها ایران ن. وافق روی میز وجود دارد از مایت مریکا و متحدان اروپایی ن رخوردار است. این وافق را ایران در دسترس است و ایران اید را امضای این وافق دم ارد.

وی با اشاره به دو دور تحریم های ضد ایرانی آمریکا را در جهت مقابله با تلاش های تهران برای دورزدن رژیم فعلی تحریم ها دانست و گفت که با ایران برای قاچلق نفت مقابله می کنیم و به انجام آن ادامه می دهیم.

مشاور امنیت ملی باید در ادامه ادعاهای اضافه کردن ایران یا می تواند بر اساس پایبندی در مقابل پایبندی به برجام باز شود یا با فشارهای بیشتر از سوی آمریکا و انزوای بیشتر از سوی جامعه بین الملل جلوگیری شود که قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی را قطع کند. ور از نیت رند، امل این ارها می ود.

این مقام آمریکایی با بیان این ادعا که باید سفر به بار دیگر بر نقش حیاتی در منطقه تاکید کند، در تداوم سیاست هراس از نفوذ منطقه ای ایران مدعی شد: باید در سفر خود به منطقه درباره هماهنگی در مورد خطر چندجانبه از ناشی از آن باشد. ایران و واهد رد.

جون رئیس‌جمهوری آمریکا در مقاله‌ای در روزنامه‌ها باید تاکید کند بر ادامه فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران از دولت پیشین این کشور در برنامه هسته‌ای ایران انتقاد کرد و اذعان داشت که برجام را «کارساز» بود.

در آستانه سفر خود به منطقه غرب آسیا در واشنگتن پست با اعتراف به اینکه برجام و توافق هسته ای کارساز بوده و جواب داده است، نوشت: برگرداند، (در پی این اقدام)ایران قانونی را تصویب کرد که به موجب آن تسریع برنامه هسته ای خود را الزامی می کرد، آنگاه زمانی که دولت گذشته (دولت دولت) در شورای امنیت سازمان ملل به دنبال نظارت بر ایران به دلیل این اقدام بود. ایالات متحده آمریکا ود را (در این مجمع) منزوی و نها دید.

رئیسجمهوری آمریکا در ادامه این مقاله خود نوشت: در خصوص ایران، ما با متحدان و شرکای خود در اروپا و سراسر جهان متحد شده ایم تا این انزوای خود را معکوس کنیم (برگردانیم)، حال این ایران است که در انزوا قرار دارد تا به توافق برسد. پس از بازگشت. ماه از ور آن مریکا ملحق دند ا ایران را دلیل دم مکاری ا انس ملی انر دولت من ر افزا ار دیپلماتیک و

باید در حالی که از تلاش دولتش برای اعمال فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی علیه ایران سخن گفتن به میان آمد که جمهوری اسلامی ایران بارها حُسنیت خود را در مورد اجرای برجام نشان داد اما این آمریکا به طور غیرقانونی از این توافق خارج شده است. . در این میان اروپایی‌ها نیز به جای اجرای توافقات‌شان در قبال توافق هسته‌ای، می‌خواهند دنبال کنند و درخواست‌های بی‌جا و خارج از توافق هسته‌ای از تهران مطرح کنند.

ارائه اد ا سوی ایران روسیه ر مایت ما از کشور اثیر واهد اشت

کربی درباره ادعای جدید آمریکا مبنی بر ارائه پهپادهای ایرانی به روسیه و تاثیر آن بر مذاکرات احیای برجام گفت: نمی دانم که پهپاد را از سوی ایران به روسیه پیشنهاد می کند بر روی تلاش های ما برای امضای یک توافق هسته ای با ایران تاثیر خواهد گذاشت یا خیر اما این اقدام ا ر مایت ما از مردم اثیر واهد اشت.

وی افزود: ما اید نیم روس ا ونه ایرانی نابراین ما از نزدیک این امر را دنبال می کنم.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید که در آستانه سفر جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به منطقه غرب آسیا عصر دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در کاخ سفید سخن می‌گفت، ادعا می‌کند که بر اساس اطلاعات آمریکا، ایران درحال آماده سازی برای ارسال پهپاد به روسیه استفاده نها در کشور است.

وی مچنین مدعی د ران درحال ماده سازی رای موزش روس ا ار ا این ادها است.

ماور امنیت ماور امنیت ملی مریکا مچنین مدعی د

وی ادعا کرد: اطلاعات ما نشان می دهد که دولت ایران در یک جدول زمانی تسریع شده در حال آماده سازی برای ارسال چند صد پهپاد از جمله پهپادها با قابلیت حمل سلاح به روسیه است.

سالیوان ادعا کرد که این تسلیحات را از ایران به روسیه ارسال می‌کند که بمباران‌های شدید روسیه در کشورهای اروپایی را نشان می‌دهد، که در هفته‌های اخیر به نتیجه‌ها در شرق منطقه می‌پردازد، به قیمت تأمین‌کننده سلاح‌های این کشور تماماً می‌شود.

وی همچنین مدعی شد که ایران پهپادهای مشابه را در اختیار حوثی‌های یمن ( انصار الله) قرار داده بود و قرار بود قبل از حفظ آتش بس در اوایل سال جاری، انصارالله با استفاده از این پهپادها به عربستان سعودی حمله کند.

این در حالی است که ناصر کنعانی بیانیه وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به خبرنگاران در اظهار نظر مشاور امنیت ملی آمریکا درباره فروش فناوری های نوین ایرانی به روسیه، توضیح می دهد: سابقه همکاری های میان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در حوزه فناوری های مختلف. ای نوین از نگ در اتحادیه ر می رد و در مرحله آخر ول اصی در این ارتباط رخ نداده است.

وزارت امور ارجه Add :

کنعانی در ادامه افزود: ادعای مقام آمریکایی در حالی است که آمریکا و اروپایی ها سال ها را اشغالگر و متجاوز از جمله در منطقه غرب آسیا را به انباری از سلاح های کشنده متنوع خود تبدیل کرده اند که حتماً بدون این تسلیحات، تداوم بیش از حد از خود می کنند. دهه اوز، نایت و اشغالگری ونیست ا در سرزمین ای اشغالی ممکن نبود.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما