سیدورف و همسر ایرانی اش در امارات چه شغلی دارند؟

[ad_1]

کلارنس سیدورف یکی از موفق ترین بازیکنان تاریخ است و امیدوار است ویژگی هایی که به او کمک کرد با قهرمانی در جام باشگاه های اروپا با سه تیم مختلف در تاریخ جاودانه شود، به او کمک کند تا دنیای تجارت را نیز تسخیر کند. این مرد هلندی اولین بازی خود را برای آژاکس در سن 16 سالگی انجام داد و سپس سه دهه را با سمپدوریای ایتالیا، رئال مادرید اسپانیا، اینترمیلان ایتالیا و آث میلان و بوتافوگو برزیل گذراند. او با سه تیم آژاکس، رئال مادرید و میلان برنده بزرگترین جایزه فوتبال باشگاهی اروپا شد و قهرمان لیگ داخلی هر کشوری شد که در آنها بازی کرد.

سیدورف در مصاحبه ای اختصاصی با Arabian Business در مورد مدیریت فشارهای مربوط به ورزش و تجارت صحبت می کند. او گفت: ما به عنوان ورزشکار بهترین طرز فکر را داریم و حتی بسیاری از مردم آن را ندارند، زیرا ما باید تنها در سه روز پس از باخت تغییر کنیم و برای بازی بعدی برگردیم. شما فردای شکست به میدان باز می گردید و استراتژی بازی بعدی را دنبال می کنید. “این به شما انعطاف خوبی برای مقابله با ناامیدی ها، شکست ها و ضررها می دهد.”

او گفت: “با افزایش فشار، سطح استرس شما افزایش می یابد و این می تواند شما را به دام بیندازد.” شما می بینید که چه چیزی برای عرضه یا فروش دارید. مردم دچار مشکل می شوند زیرا برای مقابله با استرس آموزش ندیده اند. ما هر روز این را داشتیم. شما هر روز توسط مربی قضاوت می شوید که آیا در بازی بعدی بازی خواهید کرد یا خیر. زمانی که من در آژاکس بودم انتظار داشتند که ما هر هفته پیروز شویم و اگر 5-0 می بردیم کافی نبود و باید 6-0 یا 10-0 یا 0-12 می بردیم. بخشی از طرز تفکر ماست. افراد در تجارت این را تجربه نکرده اند، اما شما می توانید با خودتان تمرین کنید.

سیدورف در سال 2011 اعلام کرد که در مقطع کارشناسی ارشد در رشته بازرگانی در دانشگاه معتبر بوکونی در میلان تحصیل می کند. او به همان اندازه که در فوتبال مهارت دارد در دنیای تجارت نیز مهارت دارد. سیدورف، پدر چهار فرزند، مالک On International و شرکت مدیریت ورزشی رستوران معروف Fingers است که در میلان، رم و پورتو سروو شعبه دارد. او همچنین صاحب برندی به نام MM با رستورانی در ناپل و مشارکت با بزرگترین شرکت صنایع غذایی در آلیکانته اسپانیا است.

ستاره سابق فوتبال هلند اوایل این ماه اعلام کرد که قصد دارد هلدینگ SK Sports سیدورف حبیب را در کنار حبیب نورماگمدوف، اسطوره UFC راه اندازی کند. مقر اصلی این همکاری در دبی است و هدف این مشارکت ایجاد انقلابی در آموزش فوتبال با ترکیب هنرهای رزمی و MMA است.

سیدورف در طول زندگی تحت حمایت همسرش سپیده «صوفیا» قرار می گیرد که او نیز تاجر موفقی است. همسر سیدورف بیش از 20 سال است که یک چهره برجسته در صنعت املاک و مستغلات تورنتو بوده است. سوفیا هودر همچنین سفیر حسن نیت بنیاد بشردوستانه است که هدف آن بهبود مشکلات اقتصادی و رسیدگی به مشکلات و مشکلات پیش روی زنان است. او همچنین سفیر جهانی برند جواهرات اسکاویا است.

سیدورف گفت: «ما معتقدیم که می‌توانیم ارتباط برقرار کنیم و کارهای زیادی برای یکدیگر انجام دهیم. ما همان رسالت زندگی را داریم و کاملاً موافقیم. چه در زمینه خیریه و بشردوستانه و چه در بخش تجارت، این مسیر ما را ساده‌تر و معنادارتر می‌کند.»

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما