ایکس نوین. خرید آسان بیت کوین و اتریوم از

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و سردبیران مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارند.

بیت کوین و اتریوم دو ارز دیجیتال بسیار محبوب در بین معامله گران هستند. تا آنجا که می توان گفت، این دو ارز دیجیتال سهم عمده ای از بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دارند. اما تفاوت بین بیت کوین و اتریوم چیست؟ کدام یک ارزش سرمایه گذاری را دارد؟ برای دریافت پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

چگونه می توانیم بیت کوین یا اتریوم بخریم؟

اگر به دنبال یک راه بسیار ساده برای خرید بیت کوین و اتریوم هستید؛ به سادگی به وب سایت New X بروید. در این پلتفرم تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فرآیند ثبت نام و احراز هویت بسیار ساده را طی کنید تا دری را به روی دنیای خرید و فروش بیش از 40 ارز دیجیتال معتبر باز کنید.

در XNowin می توانید در هر زمانی از شبانه روز معامله کنید و بلافاصله موجودی حساب خود را در Tommons برداشت یا به حساب های بانکی خود واریز کنید. همچنین واریز و برداشت کدهای ارزی در این بستر به صورت خودکار انجام می شود تا در تراکنش با مشکل مواجه نشوید. پشتیبانی 24 ساعته X جدید به شما در انجام تمام مراحل کمک می کند.

تفاوت بین بیت کوین و اتریوم در تاریخ

از نظر تاریخی، بیت کوین قدیمی تر از اتریوم است. شاید به همین دلیل است که برای عموم مردم بیشتر شناخته شده است. دلیل اصلی محبوبیت بیت کوین عدم نیاز سیستم بانکی به انجام تراکنش های مختلف است.

اما آنچه باعث محبوبیت اتریوم در بین معامله گران بازار ارزهای دیجیتال شده است. عدم تمرکز کلیه معاملات و خدمات مالی و غیر مالی. به این ترتیب همه در این دنیا از حقوق مساوی برخوردارند و سرمایه بیشتر برای هیچکس حقوق اضافی ایجاد نمی کند. علاوه بر این، می تواند از دخالت یا تقلب شخص ثالث در برنامه های در حال اجرا در شبکه اتریوم جلوگیری کند.

تفاوت بیت کوین و اتریوم از نقطه نظر فنی

توسعه دهندگان بیت کوین و اتریوم از روش های مختلفی برای ایجاد و توسعه این ارز دیجیتال استفاده کرده اند. به همین دلیل است که این دو ارز دیجیتال از نظر فنی متفاوت هستند. تفاوت های فنی اصلی بین دو ارز دیجیتال به شرح زیر است:

  • تفاوت در زبان برنامه نویسی: الگوریتم هش در بیت کوین بر اساس SHA-256 و اتریوم اتش است.
  • تفاوت در کاربردها: اپلیکیشن بیت کوین خرده فروشی و سرگرمی در شبکه های بانکی است، اما اپلیکیشن اتریوم در سیاست و رانندگی خودکار ماشین است.
  • تفاوت در الگوریتم اجماع: اگرچه در ابتدا الگوریتم اجماع هر دو کد ارز اثبات سهام بود. اما توسعه دهندگان اتریوم اعلام کرده اند که قصد دارند این الگوریتم را به اثبات موجودی تبدیل کنند.
  • تفاوت در سخت افزار ماینینگ: استخراج بیت کوین با استفاده از دستگاه asic انجام می شود، اما برای استخراج اتریوم از کارت گرافیک استفاده می شود.

تفاوت بیت کوین و اتریوم از نظر نقدینگی

نقدینگی ارز دیجیتال به تمایل مردم برای خرید آن اشاره دارد. به عبارت دیگر، هرچه بازار یک ارز دیجیتال گسترده تر باشد، فروش آن سریعتر و موفق تر است. از این نظر، تفاوت بین بیت کوین و اتریوم چندان زیاد نیست. زیرا هر دو در بازار بسیار محبوب هستند.

اما از آنجایی که اکنون خرده فروشان و فروشگاه های آنلاین از تجارت بیت کوین پشتیبانی می کنند و امکان پرداخت با استفاده از این ارز دیجیتال را در پورتال خود فراهم کرده اند. بیت کوین در حال حاضر طرفداران نسبتا بیشتری دارد.

البته به طور کلی باید بگوییم که از نظر برخی از تجار مصرف برق در دهلیز کم است; از این رو به نظر می رسد گزینه بهتری برای انجام تراکنش های مالی باشد.

تفاوت بین بیت کوین و اتریوم به نحوه معامله آنها بستگی دارد

یکی از تفاوت های اصلی بین بیت کوین و اتریوم نحوه معامله آنهاست. تراکنش‌های بیت‌کوین مستقیماً انجام می‌شوند و نیازی به بستن قرارداد یا قید شرایط ندارند. اما در دهلیز، معامله مستلزم انعقاد قراردادی است که شرایط معامله را تصریح می کند.

تفاوت بین سرعت تراکنش بیت کوین و اتریوم چیست؟

اگر بخواهیم اتریوم و بیت کوین را از نظر سرعت تراکنش با هم مقایسه کنیم. باید بگوییم که زمان صرف شده برای برداشت یک بیت کوین می تواند منجر به برداشت مقدار زیادی اتر شود. این به این دلیل است که بیت کوین قدیمی است و بیشتر آن اکنون استخراج شده است. در نتیجه، برچیدن یک واحد جدید زمان زیادی می برد. زمان تخمینی استخراج بیت کوین حدود 10 دقیقه است.

اما زمان زیادی از عمر دهلیز نمی گذرد. به همین دلیل است که کشیدن دهلیز در چند ثانیه امکان پذیر است. تخمین زده می شود که شما می توانید یک اتر را در 12 ثانیه برداشت کنید.

چند بیت کوین و اتریوم در جهان باقی مانده است؟

یکی از مواردی که باعث طولانی شدن استخراج بیت کوین شد. تعداد محدود است تعداد کل بیت کوین های جهان برابر با 21 میلیون است و پس از رسیدن به این عدد، دیگر بیت کوین تولید نخواهد شد. این محدودیت به دلیل تعادل بین عرضه و تقاضا اعمال می شود.

اما یکی از تفاوت‌های موجود بین آب معدنی بیت کوین، محدودیت نهایی آنهاست. اکنون به نظر می رسد که اتر به طور مداوم در حال تولید است. اما اگر با دقت بیشتری به این روند نگاه کنیم; خواهیم دید که سرعت تولید اتر در طول زمان کاهش می یابد. توسعه دهندگان این ارز دیجیتال همچنین اعلام کرده اند که تعداد کل سکه های اتر از 100 میلیون بیشتر نخواهد شد. اما هنوز تا رسیدن به این عدد راه زیادی در پیش است.

تفاوت بیت کوین و اتریوم از نظر مصرف انرژی

فرآیند استخراج بیت کوین یک فرآیند بسیار پیچیده و زمان بر است. به همین دلیل باید از دستگاه هایی با قدرت محاسباتی بالا برای این منظور استفاده شود. این امر مصرف برق برای این کار را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. در نتیجه استخراج بیت کوین در مقیاس فردی دیگر رایج نیست. اما الگوریتم اثبات کار اتریوم، استخراج غیرمتمرکز را برای شما ممکن می کند و انرژی کمتری مصرف می کند.

بالاخره بیت کوین بهتر است یا اتریوم؟

هر دو بیت کوین و اتریوم مزایا و معایب خود را دارند. اگر به دنبال نقدینگی بیشتر هستید؛ بدون شک بیت کوین گزینه بهتری برای شماست. اما تراکنش های اتریوم سریعتر است. بنابراین قبل از انتخاب بین این دو گزینه، باید هدف خود را از خرید و فروش ارزهای دیجیتال مشخص کنید. همچنین باید منابع موجود و میزان سرمایه خود را در نظر بگیرید و پس از مشورت با کارشناسان، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما