استراتژی رب در سراسر کشور در رست است

[ad_1]

استراتژی رب در کشور در رست است/ اولویت اید ست دادن وتین اشد/ مان نفع ما نیست///رارو- رید ریا؛ مجری، نظریه رداز و لیلگر آمریکایی در ری “سی آن آن”

ارش رارو نقل از واشنگتن ست؛ رب المثل معروفی وجود دارد میوید: «هیچ نظامی از اولین ماس ود ا دشمن آن سالم در نمیرد». “کارل ون لاوزویتس” او در رساله معروف ود نوان «درباره نگ» رب اید این درسا را ​​در مبار ا روسیه در و استراتژی ود را در ر ست است نظیم ند.

خط استراتژی رب دو نبه داشته است: ارائه سلیحات، موزش و ول این ایده اولیه نوز منطقی است، اما ادل اید رند. اکنون واضح است نگ اقتصادی لیه روسیه ریبا ن ور مردم ر میردند ار نمیند.

“ولادیمیر وتین” شبکه خبری «بلومبرگ» گزارش می دهد که به میزان افزایش قیمت انرژی دولت روسیه به میزان قابل توجهی از نفت و گاز نسبت به قبل از جنگ به دست می آورد یعنی حدود ۲۸۵ میلیارد دلار در سال جاری در مقایسه با ۲۳۶ میلیارد دلار در سال جاری. سالمی.

در مین ال، اروپا ا دترین انرژی ود در سال گذشته است. مشکل اساسی نگ اقتصادی لیه روسیه مان ور ام این است این نگ دندان است، را انرژی را معا اقتصاد روسیه اساسا اقتصاد متکی ر انرژی است. درآمد نفت و از نهایی ریبا نیمی از ودجه دولت روسیه را می دهد. مشکل راه ل این نیست رب رید آنر روسیه را ور امل ندند، را ا رضه متر در . اروپا دو د وابستگی رناکی انرژی روسیه دارده است نمی تواند

ن در الار در این اره رخ می دهد نگاه نید ا مت از در الاضر رار است در اریخ ولای، لوله نورد استریم لولها لمان این احتمال وجود دارد وتین میم رد رب و لمان را دم از گشایی ن مجازات ند.

اگر نین اشد لمان رگترین اقتصاد اروپا ریبا ور وارد اقتصادی واهد د. به نظر می‌رسد استراتژی پوتین هزینه‌ها به غرب و بازی برای خرید زمان با این فرض است که با افزایش درد اقتصادی در کشورهای غربی شکاف‌ها در ائتلاف علیه افزایش می‌یابند. ورهای ربی نوز ا این الش نوان اولویت اصلی رخورد نمی کنند. لند میدان ازی می دارد، اما در واقع ولید را ند میند. لمان نوز از مرحله موضع ری لیه انرژی ستهای ود نشینی نیست.

دولت ایدن م نان امین مالی سرمایه اریای لند مدت در از و نفت راتر می کند. هم چنین، به نظر نمی‌رسد برای احیای توافق هسته‌ای ایران بیابد، اقدامی که باعث تولید سیل عظیمی از نفت جدید به بازار جهانی می‌شود و به طور معمول به قیمت قطعی در تثبیت می‌کند.

من درک می کنم مخالفتا و نگرانی های در مین ال، سیب ری واقعی وتین در نظامی است. ارتش روسیه نترل ود را در منطقه دونباس در اتحادیه اروپا است، اما ا رف نهای اف. اران سرباز روس ده اند، دارکات روسیه در ال اهش است و مهمتر از مه نیرو رای روسیه اسیار نشریه “اونومیست”

روسیه متحمل تلفات سنگین تسلیحاتی است که جایگزینی آن می‌شود به ویژه زمانی که به فناوری‌های پیشرفته‌ای نیاز دارد که از غرب و متحدانش وارد می‌شود. اخیرا “جینا ریموندو” وزارتخانه ایالات متحده آمریکا فاش ساخت که تجهیزات روسی حاوی تراشه‌های رایانه‌ای است که در یخچال و ماشین ظرفشویی استفاده می‌شود و روسیه به دلیل تجهیزات آن در مناطقی از این تراشه‌ها در آن حوزه استفاده می‌شود. .

رران ربی شناخت ریمهای اقتصادی در ارچوب مانی منطقی ارساز نمی کند. آنان باید تا جایی که می‌توانند عرضه انرژی در سراسر جهان را افزایش دهند، اما هم چنین تحریم‌هایی را که آشکارا باعث تحمیل درد بیش‌تر بر غرب در مقایسه با درد وارده بر روسیه می‌شود را لغو کنند. در مین ال، نان اید مایت نظامی ود را از مردم ویت نند و مخاطرات ری راند. اد ردن محاصره اطراف اودسا روزی اقتصادی رگ رای داخلی و ست نمادین رای روسیه واهد ود.

مستان در راه است. انها در اروپا ممکن است رمای افی ندارند. نگامی رف مین را وشانده است رون راندن روسا رای نظامی در بحرانتر و. مان نفع ما نیست.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما