موضعگیری در لیه مقتدی در؛ آیا از سیاست دحافظی نکردید؟

[ad_1]

آن نوشت: «سید مقتدی صدر»، رهبر پرحاشیه، جریان صدر عراق، که چندی پیش برای چندمین بار اعلام کرده بود سیاست خداحافظی کرده است، روز پنجشنبه با توجه به فضای نه کشورهای دیگر سیاسی این روزهای عراقی کرد که نماز جمعه یکپارچه برای وحدت را برگزار کرد. واهد رد.

او وئیتی م رای مین منظور منتشر رد: من سعی واهم رد امامت نماز را ر ده رم، در ر این ورت، رد دیگری را نمایندگی واهم رستاد.»

رر ریان در آن این که دای نماز معه از ر اعترا دیگر رساتر است، اطر نشان رده ود: من ر از نان دست اصلاح نند [حامی آنان خواهم بود]،

اما با توجه به این که به نظر می‌رسد که نفس تصمیم می‌گیرد برای برگزاری چنین تجمعی به عنوان نمازجمعه مقدس با توجه به بیانیه‌ای که توسط نماینده خوانده می‌شود، خود می‌توان به فتنه تبدیل شود. این انیه وی از دعوت اتحاد نداشت!

معیت ادی از مردم راق، اید دلیل ماهیت اتحادیِ این دعوت ا سرتاسر این ور رک در داد مدن ودن. اویر اکی ا ن است نمازگزاران رای اقامه نمازی ارچه در ابان «الفلاح» رك در داد. السومریه نوشته نمازگزاران از استانهای مختلف راق از روز نجشنبه در ال ر سوی رک در اوندند.

آنیه رحاشیه

انیه مقتدی در مناسبت این نماز معه وسط الشیخ «محمد الجیاشی» رائت د. در این بیانیه آمده است که «حشدالشعبی هیچ منّتی برای آزادسازی سرزمین‌ها از دست داعش ندارد و اگر مردم آن نبودند، آزاد نمی‌شد» یا «حشدالشعبی باید از سیاست و اقتصاد دور باشد» یا اینکه «همه جناح‌های مسلح در عراق باید منحل شوند». اگر مشخص شود حشد خطاب و عتاب قرار داده است، توضیحی نمی دهد که «جناح مسلح» خود را نیز منحل می کند یا نه؟!) مفسدانشان در ملا ام اسخگو نند.»

ال از او وضیح نمی دهد نظر وی در این وصف رند وقتی از سیار از سیاست دحافظی میند دو در اره دوباره آره.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما