هکرها اطلاعات میلیون ها کاربر هندی ایسر را سرقت می کنند

[ad_1]

خرده فروش سخت افزار تایوانی ایسر تأیید کرده است که هکرها در سیستم های خدمات پس از فروش آنها در هند نفوذ کرده اند و اطلاعات چندین کاربر به سرقت رفته است.

با این حال ، نظارت بر امور حریم خصوصی پس از کشف این نقض داده ها در انجمن ، جزئیات آن را به اشتراک گذاشت. Miklós Zoltan بنیانگذار آفریقا نوشت:

در پست یکی از انجمن ها ، گروه هکرهای Desordon اعلام کرد که سرورهای هندی ایسر را هک کرده و اطلاعات آنها را هک کرده است.

اسکار

به گفته زولتان ، داده های سرقت شده شامل اطلاعات ورود به سیستم و سایر اطلاعات شخصی میلیون ها خرده فروش و توزیع کننده ایسر در هند است.

سخنگوی ایسر همچنین گفت که پس از کشف این نقض ، زیرمجموعه هندی آنها بلافاصله پروتکل های امنیتی خود را آغاز کرد. جزئیات این تخلف به پلیس محلی گزارش شده است و روند اطلاع رسانی به همه مشتریان آسیب دیده آغاز شده است. سخنگو همچنین تاکید کرد که این حادثه “هیچ تأثیر مادی بر عملیات و تداوم تجارت ایسر نداشت.”

ایسر به BleepingComputer گفت:

ما اخیراً حمله متفاوتی را به سیستم خدمات پس از فروش محلی خود در هند شناسایی کرده ایم. پس از تشخیص ، ما بلافاصله پروتکل های امنیتی و اسکن کامل سیستم خود را آغاز کردیم. ما همچنین به همه مشتریان بالقوه آسیب دیده خود در هند اطلاع می دهیم.

در حالی که ایسر جزئیاتی در مورد نقض اطلاعات ارائه نکرده است ، Privacy Affairs گزارش می دهد که هکرها در حمله به داده های میلیون ها مشتری خود دسترسی پیدا کرده اند. در حقیقت ، هکرها هزاران پرونده داده شرکت تایوانی را برای اثبات ادعاهای خود ارائه کرده اند.

هکرها یا ایسر هنوز اعلام نکرده اند که چگونه مهاجمان به سرورها حمله کرده و آنها را آسیب پذیر کرده اند. برآورد شده است که هکرها ممکن است بیش از 60 گیگابایت اطلاعات حساس از جمله جزئیات حساب های ایسر ، اطلاعات مالی و حسابرسی نشت کرده باشند.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما