نامه ایانی مراسم من

[ad_1]

مراسم قطعنامه پایانی 22 بهمن توسعه یا محکوم کردن مواضع مقامات ارشد غربی درباره مبانی دفاعی ایران و قدردانی از تلاشهای تیم مخالفت بر تبعیت از منویات رهبری و توجه به قوانین مجلس شورای اسلامی با تکیه بر عزم خلل ناپذیر جوانان مومن انقلابی کشور در فتح قله های پیشرفت و کشور اکید رد.

ارش ایسنا، متن این انیه رح ل است:

َلا هِنُوا وَ َدْعُوا لَی السَّلْمِ وَ َنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَ اللَّهُ مَعَکُمْ وَ لَْنْ َلَرَکُمْ مَرَکُمْ الْنَکُمْ َ

س رگز سست نشوید و دشمنان را لح لّتار دعوت نکنید در الی ما رترید.

و داوند ا ماست و از واب اعمالتان را من نمیند!

حمد و سپاس ذات اقدس احدیت جل و علا را که چنین روزی به نام مقدس «یومالله» آراسته شد و نظام جمهوری اسلامی ایران، با قیام قیامت گونه ملت، اولین حکومت در عصر غیبت بر ایجاد را ایجاد کرد و در سایه ای از نعمت اسلام و ولایت. رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) حماسهای بینظیر برپا، و در پرتو آن محرومان و مستضعفان را فلاح و رستگاری بخشید و 22 بهمن را به فجر رهایی مبدل و الگوی نجاتبخش سایر ملل قرار داد.

اینک در طلیعه چهل و چهارمین بهار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که گفتمان انقلاب اسلامی با گسترش مقاومت و مقابله با نظام استکبار و ایادی آن، فصل نوینی را پیش روی جهانیان قرار داد و هندسه قدرت را تغییر داد و فتح دروازه نوین اسلامی را تغییر داد. را با رهبری آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) مژده می دهد، ما شرکت کنندگان در مراسم 22 بهمن به نمایندگی از تمام مردم حقجو و حقگوی ایران اسلامی و پیروان راه و مرام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ضمن تعداد میثاق با ارزش ها و آرمان های انقلاب. اسلامی و بیعت با، ولی فقیه و مقتدای عظیمالشان انقلاب اسلامی و همچنین ارواح طیبه شهدای این مسیر نورانی به شکرانه سالگشت پیروزی انقلاب از عید ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) تا ولادت امیرالمومنین علی (علیه السلام) را جشن گرفته و یوم الله 22 بهمن را در قامت یک جشن بزرگ ملی گرامی داشته و با بانگ رسای توحیدی «الله اکبر خامنه های رهبر» و فریاد کوبنده «مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل» اعلام مینماییم:

1- ملت شهید پرور و خداجوی ایران اسلامی، تحت هدایت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و بر حسب بینش انقلابی خود، نیک دریافته است که دشمن کژ اندیشیده و اهرمن خوی میکوشد که با تهاجم ترکیبی و با بهره گیری از دیکتاتوری رسانه ای، احساس فخرآفرین و. ماسه های رگ رفت در رصه های وناگون را مرنگ و مشخص می کند. از این رو، از تمامی دستگاه های ذیربط بخصوص رسانه ملی و همچنین اندیشمندان، اهل قلم و افسران جنگ نرم میخواهیم که در جهاد خطر تبیین، ترفندهای دشمنان را نقش بر آب کرده و مردم ایران، نسل جوان و نیز افکار عمومی مردم از و جهانیان را نشان می دهد. آهنگهای رگ ملت ایران در رتو انقلاب اسلامی اه سازند.

2- ادامه مسیر برای فروغ انقلاب اسلامی، درسآموزی و عمل به بیان گام دوم انقلاب است و با جهاد تبیین به عنوان فریضه قطعی و فوری می توان به بلندای تشخیص نیاز لحظه و قله های رفیع آن دست یافت و توسعه روز افزون حوزه های علمی و فناوری، اقتصادی. و جنگ و بویژه استیفای کامل حقوق ملت ایران و تقویت روز افزون بنیه بازدارنده دفاعی و موشکی را مطالبه همگانه و ضمناً صنایع دفاع از مواضع مقامات ارشد غربی درباره مبانی دفاعی ایران، با تقدیر از تلاشهای تیم ملی ایران، خواهان تبعیت از منویات، ولی امر مسلمین و وجه وانین مجلس ورای اسلامی ا ر م للناپذیر وانان مومن انقلابی ور در ا له

3- ایجاد اقتصاد مقاومتی در سایه جهش و جهاد تولید را تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور دانسته و ضمن مطالبات جدی و تاکید بر اهتمام مضاعف، نهادهای قانون و دستگاه های اجرایی به منظور حمایت ها و جلوگیری از تامین کنندگان، ارتقای کیفیت محصولات داخلی را از خواستاریم. و این مهم را در سا وجه افسران و رزمندگان نگ اقتصادی، نی ارآفرینان و ارگران، ابل میدانیم. شرکت های ما در این حماسه، خود را ملزم به استفاده از کالای می کنند با هدف حمایت از هدف و رفع بیکاری جوانان دانسته و از هموطنان عزیزمان دعوت می کنند با رعایت اصلاح الگوی مصرف و حمایت از کار و کالای ایرانی، در جهت تحقق نظام اسلامی پیشرفته. دم ردارند.

4- بار بر حفظ وحدت ملی و دوری از اقدام و عمل تفرقه افکنانه و فتنهگرایانه جریانهای داخلی و خارجی دیگر تاکید و بر حمایت از همه همبستگی از جانب خود جهان اسلام و جبهه فلسطین و از دفاع از قدس اشغالی به عنوان مسئله اول مسلمین مشخص و همچنین. نایات وحشیانه رژیم مرتجع ل سعود و مپیمانان ن در من و سکوت مجامع ملی و مدعی وق ر را محکوم کرد.

5- با تقدیر از تلاشهای دولت مردمی و خدمتگذار، مجلس انقلابی و قوه قضائیه عدالت، بر پیگیری مطالبات و انتظارات بر حق مردم، مبارزه با فساد، جلوگیری از بروز روزنه های تبعیض، رانتخواری و جلوگیری از حاکمیتن جو یأس و نامیدی در کشور و رفع مشکلات معیشتی اکید مینماییم.

6- ما ملت انقلابی و استکبارستیز ضمن حمایت از دولت جدید بر ایجاد ساختار توازن در کشور با کشورهای مختلف و وقف کامل آمریکا به نقشه های شوم شیطان بزرگی جنایتکار و آگاهی از جنگ شناختی و دشمنی دیگر، دیگر مداخله و رسانه شبهافکنی و تخریب چهره نظام مقدس. جمهوری اسلامی را خیال خام دانسته و از پیشرفت ها و چندین بزرگ در حوزه علم و فن آوری، نظامی، امنیتی و سیاسی حمایت قاطع و آمادگی خود را برای جانفشانی و دفاع در مقابل تهدید احتمالی اعلام می کند.

والسلام لیکم و رحمه الل و رکاته

ست و دوم من

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما