دار رانسه: اروپا رای امل از روسیه ماده اشد

[ad_1]

وزیر اقتصاد و دارایی رانسه اعلام رد: امل واردات از روسیه اروپا احتمال واقعی است.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه لوموند، «برونو لو مِر» روز یکشنبه در جریان نشست اقتصادی که در شهر «اکس آن پروانس» (Aix-en-Provence) منتشر شد، اظهار داشت: اروپا باید برای قطع کلی گاز گاز آماده است. ود.

لو مر، رین راه مادهشدن رای رایط احتمالی این است مصرف آنر و سیار وجه نیم.

وی ا ان اینکه در نای لی، امل از روسیه محتملترین

لو مر اضافه رد: دولت رانسه رنامهای اضطراری را را با این منبع انرژی در ران نا ا.

به گفته وی، قطع گاز کامل روسیه در حال حاضر مشکل ساز است زیرا ناوگان هسته‌ای فرانسه برای جایگزینی با مشکل مواجه است و بسیاری از راکتورهای این کشور برای عملیات تعمیر و نگهداری تعطیل می‌شوند.

من ر مین امل رضه از روسیه احتمال واقعی است و ا ما ای

اروپاییان رای مستانی دون از روسیه ماده میوند

در مین اللوموند در ارش دیگر اضافه میند اروپا رای مستان دون از روسیه ماده مون.

بر اساس گزارش این روزنامه پرشمارگان فرانسه، در حوزه انرژی، مسکو استاد زمان است و گاز خود را به قاره که جیره‌بندی می‌کند و سوخت‌های فسلی خود را با قیمت‌های گزاف و به صورت قطره چکانی می‌فروشد. لوموند یادآوری می کند که از فردا (دوشنبه ۱۱ ژوئیه) شرکت روسی گازپروم عملیات تعمیر و نگهداری خط لوله نورد استریم ۱ را آغاز کرد و این امر تا حد زیادی خدمات این شرکت را کاهش داد.

این روزنامه فرانسوی ادامه می‌دهد: هر چند که این اقدام یک عملیات معمولی است اما از پاریس تا برلین و رم، این نگرانی وجود دارد که غول روسی در پایان این عملیات یعنی ۲۱ ژوئیه، به بهانه مشکلات نامشخص، خود را به طور کامل عرضه می‌کند. ند. بر اساس اين ارش، از روسيه از اسكانات داخلي روسيه، درصدي از كشورهاي عضو اتحاديه اروپا

بر اساس مطالعه اندیشکده بروگل (Bruegel) که در تاریخ هفتم ژوئیه منتشر شد، اگر مسکو عرضه خود را قطع کند، مصرف گاز خود را 15 درصد نسبت به قبل از جنگ کاهش می دهد که این برای آلمان به معنای کاهش 29 درصدی است. و رای ورهای التیک رقم درصد است.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما