رنامه دید اردوغان رای مقابله با ورم ست؟

[ad_1]

ر مالیات ر ارزش افزوده الاهای اساسی و مواد ایی را ا ضافه مقابله با ورم ست در این ور اهش ر اردوغان رس مهور رکیه اعلام رده لاوه ر اهش مالیا ر ارزش افزود نطور این رسانه اعلام رده، رار است اهش مالیات بر ارزش افزوده از روز دوشنبه اجرایی ود.

به گزارش فارس، اردوغان اعلام کرد که مالیات بر ارزش 8 درصد به یکدرصد از محصولات غذایی کاهش می‌یابد و در این گزارش آمارهای رسمی ماه ژانویه نشان می‌دهد که در این کشور 48.69 درصد افزایش یافته است، اما برخی می‌گویند رقم‌های واقعی. سیار الاتر از اینهاست و از درصد میاشد. این در الی است اردوغان د میند اجازه نخواهیم داد ورم در رکیه از این ر مردم ار اورد.

مسئولین دولت اردوغان میویند این ور دلیل سیاستهای اشتباه اردوغان و در مراار و افشاری وی ا اهش اردوغان ر این اور است نرخ ره الا در ور امل ورم وده، در الی

ارزش این گزارش، ارزش لیر ترکیه در هفته جاری با 13.49 برابر دلار بود و ارزش پول این کشور در جایگاه پایینی نسبت به ماه دسامبر است که 18.36 در برابر دلار بود و تقویت شده است.

لاوه ر این رگترین مشکل انوارهای این ور افزایش متقابل انرژی است، ا این ال مقامات این ور در رفه. ا این ساب مت انر رای سیاری از انوارا درصد و رای کار یک درصد رشد داشت. فشار قیمت بالای انرژی به فضایی است که بسیاری از مشاغل کوچک و حتی رستورانداران برای اعتراض به افزایش قیمت تعرفه های انرژی خود را در شبکه مجازی به اشتراک می گذارند و با این کار اعتراض خود را اعلام می کنند.

مقامات رکیه اخیراً رای نجات اقتصاد این ور سپردهاری ا ول ملی را لیغ مینند. نا مچنین لیپایی را در رسانه ملی ود رای ویق مردم این ار نمایش اشتهاند. اردوغان د دارد رای اهش ورم اید اقبال ول ملی ر ود. در نار ن استفاده از لا را نوان سرمایه گذاری د میند.

نورالدین ناتی وزیر اقتصاد و انهداری رکیه مردم را ویق میند در نار ارز ملی رهسازی لا ا اد ام

مشکلات ترکیه در یک سال گذشته با افزایش تورم آغاز شد، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور معتقد بود بالا بودن نرخ بهره مشکل اصلی اقتصاد این کشور است، اما مقامات اقتصادی این کشور را قبول نکردند، بلکه مخالفت می کردند که آنها اقتصاد نخوانده و نباید در این کشور باشند. در موضوعات مختلف ند، اردوغان ندین مقامات اقتصادی این ور را در دو

رکیه وارد ننده انرژی است و الا رفتن متانر از مله ن و از ار ادی را این ور وارد است. اعتراضات ابانی در ماها در این ورها و ارها اتفاق افتاد.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما