اقیانوس و ند دریا اصله؛ اورزی ایران در ونزوئلا دنی است؟

[ad_1]

رارو- علی رضوانی‌زاده نایب رئیس انجمن کشت فراسرزمینی ایران با بیان اینکه ونزوئلا می‌تواند به محصولات کشاورزی جهان تبدیل شود، گفت: ونزوئلا با هدف کشت فراسرزمینی یک میلیون زمین کشاورزی در اختیار ایرانیان قرار داده شده است.

به گزارش فرارو، نایب رئیس انجمن کشت فراسرزمینی ایران، ونزوئلا را از برزیل و روسیه برای کشت فراسرزمینی دانست و افزود: به نظر می‌رسد این کشور می‌تواند خلا را در جهان پرکند. اید از روابط وب سیاسی ل رفته ن ایران و ونزوئلا رای ایجاد امنیت ایی ور و آن ر ریم. مشکل ما در مینه رصتسوزیا در رتبه نخست استیم.

رضوانیاده، سویا را استراتژیکرین محصول دنیاست معرفی رد و افزود: منین سویا در ار اشیه سود درصدی دارد این در الیست سود ندم در ر ار متر از در میوان در ونزوئلا سویا و رت اشت و ول ابل وجه سب و ا ن ولندم از انادا، استرالیا و ر در ر ر. ارت دیگر و راسرزمینی امکان لق روت را رای الان این وزه راهم مند.

اولش درباره موفقیت راسرزمینی ایران در ونزوئلا اصل این دو ور است. مسیر روازی ران-کاراکاس در الضرولانیرین مسیر روازی ایران است. فاصله هوایی ایران و ونزوئلا نزدیک به ۱۶ ساعت است و اگر محموله‌ای بخواهد از دریا بین این دو کشور جا می‌شود برای رسیدن به ونزوئلا باید از دریای سرخ و مدیترانه عبور می‌کند، تمام اقیانوس اطلس را پشت سر بگذارد و با ورود به دریای کاراییب بعد. از روز مقصد رسند. ا وجه نه اد مل الا، این اقدام رفه است؟

اورزی ایران در مینای ونزوئلا؛  ای دنی است؟ راسرزمینی در ونزوئلا دارای رفه اقتصادی نیست

مسعود دانشمند دبیر ل اسبق آنه اقتصاد ایران در و ا رارو در مورد کشت فراسرزمینی توسط ایران در کشورهای دیگر اظهار داشت: این بحث باید توجه داشته باشد که در این موضوع برای کشور چیست، در حال حاضر که ایران بخواهد در ونزوئلا ذات و سویا کشت کند و آن را به کشور بیاورد. ران ایی در آن واسطه نگ رخ داده، اعتقاد ندان منطقی نیست.

وی افزود: در وهله اول باید دید که ونزئلا می‌خواهد به ایران زمین بدهد و با توجه به این کشور‌های آمریکای لاتین قطب کشاورزی در جهان تولید می‌کنند، به خصوص در تولید غلات باید دید که هر دو طرف به چه نحوی قرار است شکل بگیرد. اگر انسانی، زمین و آب از طرفی تامین شود و ایران شاید تکنولوژی و سرمایه را تامین کند، سوال جدی این است که آیا ما از نظر مالی با توجه به وضعیت بودجه دولت، تامین هزینه های چنین کاری را داریم یا نه. .

این فعال بخش خصوصی بیان داشت: در حال حاضر ما با مضیقه مالی روبرو هستیم و دولت نمی‌تواند از طرح‌های اقتصادی خود جلوی بردارد، زیرا این مواد را به ایران حمل می‌کند، هزینه‌های زیادی باید ببینند که آیا پیش بینی‌های لازم برای این موضوع وجود دارد. ده ا ر، نابراین مان ور

اقیانوس و ند دریا اصله؛  اورزی ایران در ونزوئلا دنی است؟

مسیر روازی ران-کاراکاس در الضرولانیرین مسیر روازی ایران است

دانشمند گفت: از سوی دیگر ونزوئلا چرا خود نمی‌‌‌‌‌ و فراوری ذرت و سویا و همچنین کنجاله سویا و ذرت در ونزوئلا و حمل آن‌ها به ایران با توجه به تعداد زیادی که بین دو کشور وجود دارد، به نظر نمی‌رسد که برای کشورمان دارای صرفه اقتصادی باشد.

این عضو اتاق بازرگانی ایران اضافه کرد: ما در زمینه کشت فراسرزمینی با قزاقستان در حال همکاری هستیم و با توجه به وسعت این کشور برخی از محصولات را در این کشور تولید می‌کنند، زیرا قزاق‌ها با توجه به وسعت سرزمینی که دارند، نمی‌توانند تمام زمین‌ها را داشته باشند. خود را زیر کشت ببرند، از سویی تاجیکستان نیز به زمین ایران نمی‌دهد، در این رابطه باید در اطراف و همسایگان خود اقدام به کشور فرا سرزمینی کنیم، که از نظر اقتصادی این موضوع برای کشور دارای صرفه اقتصادی باشد.

دانشمند ادامه داد: یک گروه از کشاورزان و سرمایه گذاران اصفهانی با مستقر شدن در کشور سیرالئون در غرب آفریقا، یک مزرعه بزرگ را ساخته اند و در آن جا با تولید محصولاتی مانند گوجه فرنگی که در آن منطقه نمی شود، هم می شود. کشورهای اروپایی صادر می‌کنند، هم گوفر فرنگی را در همان مزرعه فراوری می‌سازند و به کشورهایی مانند فرانسه، آلمان و اتریش صادر می‌کنند، بنابراین در کشور فراسرزمینی باید این موضوع را ارزیابی کرد.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما