نال ر سر نالتیا؛ لقب دید رتغالیا رای مهدی ارمی

[ad_1]

در حالی که هنوز فصل جدید مسابقات فوتبال پرتغال آغاز نشده است، بازی دوستانه پورتو با موناکو و پنالتی دوباره مهدی طارمی، جنجال تازه‌ای را در پرتغال به دنبال داشته است.

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه خانگی خود در پرتغال به مصاف تیم موناکو فرانسه رفت و در دیداری که یک محک جدی و محکم می‌شد، با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید.

در نیمه این مسابقه، مهدی طارمی دوم ایرانی پورتو یک پنالتی گرفت و خودش همان پنالتی را به گل تبدیل کرد تا نشان دهد فصل قبل هم باز احتمالاً یکی از مهره‌های کلیدی و تأثیرگذار پورتو خواهد بود.

اما نالتی رفتن ارمی در این دیدار ازهم موج دیدی ا مها

طارمی در سه فصل حضور در فوتبال پرتغال، همیشه یکی از بازیکنانی بوده است که در گرفتن پنالتی توانایی از خود نشان می‌دهد و این تجربه هیچ موقعیتی به تیم‌های رقیب خوش نیامده دارد. چه زمانی که طارمی در تیم ریوآوه یک بازیکن ناشناخته و گمنام بود و چه در دو فصل اخیر که مهدی با پیراهن پورتو خاطرات تلخی را برای هواداران بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون رقم زده است.

دیدار با موناکو هم همه دوستانه بود اما آنچه در فضای هواداری فوتبال پرتغال بیش از پیش خودنمایی می‌کرد، خطای رخ بر طارمی در محوطه جریمه موناکو و تصمیم داور برای اعلام ضربه پنالتی بود.

در نیمه نخست بازی هم یکبار دیگر طارمی بعد از برخورد با مدافع موناکو روی زمین افتاد که این خطا پنالتی تشخیص داده نشد اما در نیمه دوم، داور مجاب شد تا به نفع پورتو یک ضربه پنالتی اعلام کند.

ما رنامهای ا ور ارشناسان و سوتان وتبال از CMTV د.

نال ر سر نالتیا؛  لقب دید رتغالیا رای مهدی ارمی

نتونیو نر سمت راست و نالتی ارمی

در این رنامه،

وی افزود: این عزیز روی مین میافتد و و اتومات نالتی اعلام مود.

در میان اشناس نفیکا،

مارال از نتونیو می رسه اَن این ملات وخی میند وی سپس میگوید مدافع موناکو ای ارمی را لمس رد و خورد ن دو ازیکن ل رفت.

در این رنامه مچنین از لمهای دید و رای ارمی استفاده د: «طارنالتی»! این کلمه حتی به عنوان زیرنویس هم در این شبکه مورد استفاده قرار گرفت تا با ترکیب کلمات طارمی و پنالتی، این کلمه را وارد فوتبال پرتغال کند و به این شکل به استفاده از ایران صحه بگذارد.

نال ر سر نالتیا؛  لقب دید رتغالیا رای مهدی ارمی

استفاده از لمه ارنالتی در رنامه لویزیونی

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما