ر ستنی رانی در منزل

[ad_1]

راروـ ستنی از وراکیای وشمزه است در مام ول سال مصرف میود؛ ولی ووردن در ابستان و مانی وا رم است، دلیل نکی دارد، سیار دلچسبر است. ستنی در ایران سابقه اولانی دارد و ایرانیان دیم از مخلوط کندن رف و انگور اد وان اریخ ولید ستنی snap در ایران دود سال ل رمیردد؛ اما در دهه و ود ستنی روشیا در ایران رونق رفتند.

ارش رارو، از مشهورترین ستنیای snap در ایران ستنی ستنی منبع نی لسیم و سرشار از مواد معدنی است امین ننده انرژی رای دن است. منین وردن ستنی رشح ورمون سروتین میانجامد ادیآور است. ستنی رانی از انوا ستنیای ارانی است رفداران ما میوانید این ستنی رانی وشمزه و معطر را در منزل و روشی سیار سان نید و از وردن در ا در آن در. در ادامه این مطلب ا رز ستنی رانی و وت و نهای مربوط به مراه ما اشید.

مواد لازم رای استنی رانی

ر ر رب: لیوان
نشاسته ل: اشق اخوری
ر: نصف لیوان
امه آنه: اکت رمی
لب: عشق اخوری
ران دم رده: ارم نجان
لالسته رای ن: میزان لازم
الب مخصوص ستنی ا لیوان ار مصرف
وب ستنی: داد لازم

نکات مربوط به مواد اولیه

نشاسته

نات مربوط به نشاسته

نشاسته اوی ر، ندم، لسیم و ویتامین B در ن ال سیار م الری است. نشاسته در دن ند دیل میود و مین دلیل رای مین انرژی مناسب است. نشاسته رای نظیم ند ون، ویت معده، و ود سرفه و رفتگی دا سیار ماشین است. منبع اصلی نشاسته ندم، رت و سیب مینی است. در نشاسته در ابتدا دانه ندم را در س مینند ا دانها م وند. د رای ستنسته رونی نها را مینند ا وانه دست اید و در روند نشاسته ل ورت ودر ربط و م در ازار موجود است رای ستنی رانی نوع م ن اربرد دارد.

لب

نکات مربوط به لب

مانطور میدانیم لاب اره وشبوی ل محمدی است مرغوبرین نوع ن در رهایشان و میرسش د اند آن امروز در همه فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها شیشه‌های گلاب را در اشکال و با نام‌های تجاری مختلف می‌بینم که بسیاری از آن‌ها را خالص و عطر و بوی گلاب اصیل نمی‌دانند. لاب اصل وی ل محمدی میدهد و ما وی رشیدگی از نستشمام نمینید. رنگ لاب اصل اف، روشن و دون رسوب است. لاب اصل مچنین می اسنپن و مایل لخی دارد؛ س نگام رید لاب این نکات وجه داشته است.

نکات مربوط به ران

ران

میشه سعی کنید از ران دمرده لیظ استفاده نید؛ ون رقدر ران را ا دم نید، نابراین نحوه دم ران سیار مهم است. رای دم ردن ران ابتدا ران را دون اضافه کردن ر ا ند املاً ودر نید. د ازای عشق ایخوری ران عشق سوپخوری وش و ن اضافه نید. افزودن اعث میود ران وک وارد ود و رنگ ری س دهد.

مو استفاده اجازه دهید در شرایط محیط دایی ود. س از ر ار استفاده دوباره ران مانده را داخل ریزر رار دهید. واستان اشد رانی استفاده مینید، لبی نباشد. رای اینکه مید ران لبی ا الص است. ران را ن انگشتتان ارید و ارید. اگر روغن سس ندارد نی الص است. رانهای لبی معمولاً راق ستند.

ر ستنی رانی

ستنی رانی

رای روع ر را داخل ابلمه مناسبریند؛ سپس ر ونشسته ل را ن اضافه نید و مخلوط را م نید.

ابلمه را روی رارت متوسط ​​اجاق از ارید و مدام نید مخلوط ر و ر ونشسته س لظت رنی ر. وقتی مواد لیظ د و از اطراف روع دن وشهای ریز رد، اجاق از را اموش نید.

در این مرحله لاب را مراه ا ران دم رده لیظ مایه ستنی اضافه نید؛ سپس امه آن را اضافه نید و وب م نید و امه املا داخل مایه ستنی ل ود و الت لولهاب ن د

در انتها لالسته را داخل مایه ستنی ریزید و م نید ا مواد مخلوط ود. الا مایه ستنی ماده را داخل الب مخصوص استنی ا لیوان ار مصرفی و وب استنی را وسط انا. الب را مدت ساعت داخل ریزر ارید ا ستنی املا منجمد ود. د از این مدت ستنی رانی وشرنگ و وشمزه ما ماده سرو است نوش ان.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما