نماینده ایرانشهر: مردم باید پارتی داشته باشند تا نان بخرند!

[ad_1]

عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس با اشاره به قیمت نان در این منطقه گفت: موضوع دیگر این است که مردم ایرانشهر باید مهمانی بگیرند تا از یکی نان بخرند. نانوایی؛” قیمت یک قرص نان به 10 هزار تومان رسیده و شاهد صف های طولانی در نانوایی ها هستیم.

به گزارش شفقنا، نماینده مردم و سپاه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت های حمل و نقل از آوردن آرد به ایرانشهر به دلیل افزایش قیمت تمام شده خودداری می کنند، گفت: مردم بیشتر به دلیل عدم مدیریت در مجتمع های محلی و منطقه ای آماده می شوند. نان. هزینه 10 هزار تومان.

عبدالناصر درخشان در خصوص وضعیت مناطق محروم سیستان و بلوچستان گفت: زیرساخت های استان سیستان و بلوچستان مشکلات زیادی دارد؛ راه های اصلی منطقه جزو غیراستانداردترین راه های کشور هستند و پل ها را نیز در بر می گیرند. من از دولت و مسئولان می خواهم که فکری به حال این جاده کنند، اما تمام راه های روستایی در اثر سیل ویران شده است و ما تماشاگر هستیم.

وی گفت: از سوی دیگر در دلگان که قطب تولیدات کشاورزی منطقه است، تمامی زمین ها و محصولات کشاورزی در اثر سیل از بین رفت و باید کشاورزان را به کشاورزی و فعالیت های کشاورزی تشویق کنیم اما دولت به این موضوع توجه نمی کند.» این بی انگیزگی در بین کشاورزان ایجاد می کند که تبعات جبران ناپذیری دارد و قرار بود 1000 میلیارد تومان اعتبار خسارت سیل را جبران کند و در حال حاضر فقط یک شعار است و باید اجرایی شود. ،

نماینده مردم ایرانشهر و یک سرباز در مجلس با اشاره به گرانی نان در این منطقه گفت: موضوع دیگر این است که مردم ایرانشهر باید مهمانی بگیرند تا نان را از نانوایی بخرند. قیمت یک قرص نان به 10 هزار تومان رسیده و شاهد صف های طولانی در نانوایی ها هستیم.

درخشان تصریح کرد: شرکت های حمل و نقل به دلیل افزایش هزینه حمل و نقل و بیشتر به دلیل عدم مدیریت در مجتمع های محلی و منطقه ای از آوردن آرد به حوزه خودداری کردند. امیدواریم دولت توجه بیشتری به این موضوع داشته باشد چرا که نان حداقل نیاز و تغذیه هر فرد است و محروم کردن مردم از حداقل مواد غذایی نیز منصفانه نیست.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما