حضور شرکت همسا در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

[ad_1]

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران امسال طبق روال سال های گذشته از تاریخ 9 تا 12 بهمن ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی واقع در خیابان سئول برگزار می شود. شرکت همسا به عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه گردشگری در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری شرکت کرده و از تمامی علاقه مندان دعوت به همکاری در این نمایشگاه می نماید.

همسا یک سامانه آنلاین اجاره مسکن است که به هموطنان عزیز با بیش از 8000 اقامتگاه ثبت شده در سراسر ایران خدمات ارائه می دهد. با مراجعه به وب سایت این شرکت می توانید به راحتی از میان بسیاری از هتل ها، ویلاها، سوئیت ها، آپارتمان ها، کلبه ها و … محل اقامت مورد نظر خود را بیابید و با چند کلیک ساده آن را رزرو کنید.

اما در غرفه همسا چه خبر است؟

در این مدت شرکت همسا با شعار «تجربه» در نمایشگاه شرکت کرد و یکی از بزرگترین غرفه های مجموعه را در اختیار دارد. همسا یکی از دیدنی ترین غرفه های نمایشگاه را در معرض دید عموم قرار داده است که خالی از لطف نخواهد بود.

حضور شرکت همسا در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

در غرفه های این شرکت می توانید انواع مسکن را به صورت سه بعدی مشاهده کنید. در آن قدم بزنید و احساس نزدیکی به آن کنید. یکی از جذاب ترین انواع مسکونی این آلاچیق یک کلبه چوبی بسیار زیبا است که به سبک کلبه سوئیسی ساخته شده است. می توانید کنار آن بایستید و عکس های عالی بگیرید.

علاوه بر این، سرگرمی های مختلفی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. از جمله گلف، دیوارهای رویاها، نمایشگرهای سه بعدی واقعیت مجازی و مسابقات مختلف.

با استفاده از نمایشگر سه بعدی واقعیت مجازی، می توانید به صورت مجازی به هر نقطه از ایران سفر کنید و حس قدم زدن در شن های داغ کویر، نشستن در سواحل زیبای جنوب یا تماشای جنگل های سرسبز شمال را داشته باشید.

در قسمت دیوار آرزوها، همسا می خواهد با ایجاد تصاویر زیاد به برخی از آرزوهای نوشته شده روی این دیوار جامه عمل بپوشاند، پس پیشنهاد می کنیم از این قسمت دیدن کنید.

علاوه بر بازی های مفرح و سرگرم کننده ای که همسا در اختیار بینندگان خود قرار داده است، کد تخفیف 200 و 500 هزار تومانی به بهانه های مختلف از سایت این شرکت در اختیار برندگان قرار می گیرد. فرصت را از دست ندهید، می توانید یکی از برندگان این کد تخفیف باشید.

اطلاعات غرفه همسا:

غرفه 30 سالن 38 نمایشگاه بین المللی

اطلاعات نمایشگاه:

زمان ملاقات: 9 تا 17

تاریخ: 9 تا 12 فوریه

بدانید:

مسیرهای منتهی به ورودی نمایشگاه بین المللی:

  • دروازه جنوب غربی: بزرگراه نیاش – خیابان سئول شمالی – جاده اختصاصی نمایشگاه – ورودی اول
  • دروازه جنوبی: بزرگراه نیاش – خیابان سئول شمالی – انتهای جاده نمایشگاه – روبروی ورودی اصلی باشگاه انقلاب
  • دروازه شمالی (ورودی پارکینگ طبقاتی): بزرگراه چمران در جنوب – بعد از پمپ بنزین – کنارگذر
  • دروازه شمالی (عابر پیاده): بزرگراه چمران به چهارراه پارک وی – نمایشگاه بین المللی پل عابر پیاده
  • دروازه شمالی (ورودی شماره 2 پارکینگ طبقاتی): خیابان یمن – خیابان رشید فضل الله

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما