درخواست لوکاشنکو از وتین رای استقرار سلاح ستهای در لاروس

[ad_1]

جمهوری بلاروس تاکید کرد در پاسخ به درخواست لهستان از رئیس جمهور آمریکا برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در خاک این کشور، از ولادیمیر پوتین، همتای روس خود خواسته تا در بلاروس سلاح هسته‌ای مستقر کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اینترفاکس، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس در سخنرانی به مناسبت روز استقلال در مین سک در ۲ ژوئیه توضیح داد که چرا از پوتین درخواست موشک‌های با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای کرده است. لوکاشنکو ادآور د این او نبوده میم نار اشتن سلاحهای ستهای رفت. رعکس، او نوان رهبر دید ور وان مستقل، مجبور به اجرای میم رهبری لی ور د. او را اطمینان از روج سلیحات ستهای از لاروس ار دیدی رار داشت.

موضوع سلی ستهای مجدداً در مذاکرات لاروس و روسیه ابتکار رف لاروس مطرح د.

الکساندر لوکاشنکو اکید رد: «این اجگیری ستهای نیست. من و رئیسجمهور روسیه ویژه اسلحه ستهای اجگیری نمیکنیم. » سپس رئیس مهور وتین م: «چرا وانمود میکنیم اتفاقی نمیافتد؟» ما رای مدت ولانی مشورت ردیم و این نتیجه رسیدیم اید رف روز ماده اشیم ای کشف نپما سلای ود را نجا ردیم [به روسیه] و من دارم ا رس مهور روسیه رادرانه وهم این امکان را راهم این ار راردم.

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که ممکن است در آینده نزدیک جنگی برای تسلط بر دو مرکز قدرت در آسیای مرکزی آغاز شود: دولت و اروپا از یک سو و چین از سوی دیگر. مبارزه رای سلط رب نه نها در اروپا لکه در سیای مرکزی نیز وجود دارد.

اوا اشاره به ورشا ابانی در اوایل سال اری در اقستان او : ما ایق ادی را در اختیار ازبکستان رار دادیم. نا وقتی در از اجلاسها این را م، نوعی رده دند. دیروز اتفاقی افتاد؟ در جمهوری قره قالپکستان، تقریباً نیمی از ازبکستان، ظاهراً متوجه شدند که چیزی در قانون اساسی اشتباه است (آنها می‌خواهند همه قانون اساسی برگزار کنند)، و ناآرامی‌ها آغاز شدند. ات سازی ازبکستان از ده، امروز مزمه منند ارجیا در ن دست دارند. نا دست از اقستان من نمیند. اوضاع نجا سیار ده است.

سیای مرکزی، درست مثل ما، ن دو رفتار ده است: اروپاییا و مریکاییا از رف و ن در رف دیگر. ن سیای مرکزی مک میند ا ای ود را ند. این مبارزه در نده نزدیک در سیای مرکزی واهد ود. لائم این امر لاً ار ده است.

وی در ادامه اکید رد: اری در لاروس، ویژه امروز، دون اجازه دستور رئیس مهور انجام نمیود. رسانه ی ردهاند لاروس «اشغال» است و وتین نترل را در دست دارد. من میدانم را امروز این اتفاق میافتد و میواهم مید: نا میدانند من ونه ستم و سعی می کنند من رسند. اد داشته اشید: آری در لاروس، ا مانی من رئیس مهور ستم مینطور واهد ود.

رئیسجمهور لاروس افزود: دنیایی ما میدانیم امروز ا ردا دیگر نخواهد داشت. نا واهان آن ندقطبی ستند، ن و ند، روسیه اما ایالات متحده آمریکا ایالات متحده مریکا میواهد در انی فعالیت ند.

دولت بلاروس گفت: آن ها از طریق دلار حکومت می کنند. با چاپ این دلارها قوی ترین سلاح ها را می سازند. آن‌ها در حال ایجاد سازمانی مشابه در اقیانوس آرام، علیه رقیب اصلی چین هستند. سیمین ند سرش را لند ند.

او : مریکاییا دنبال مونی ستند… امروز نه رای وضعیت سا وروی ما و در اروپا ن لکه رای سیای مرکزی مهوریای ما

او مِنین ارتش لاروس موشکایی را از این طرف لاروس لیک ده ود، رهگیری رده است.

وی وضیح داد: اید ما اطلاع دهم سه روز دا را ر مام سامانه موشکای لیک ده وسطای د وایی رهگیری د.

لوکاشنکو تاکید کرد که کشورش به وارد شدن به جنگ با مردم نیست، اما در عین حال در بار دیگر تجاوز به خاک و مردم کشورش شما هشدار داد و گفت: می‌گویم، به این که از یک سال پیش هم گفتم، ما هیچ قصدی ندارم. رای ورود نگ در کشور نداریم.

وی در آمی ا و ورهای ربی اکید رد رگونه مله اک لاروس «فورا» اسخ واهد داد.

او:

وی با اشاره به موشک‌های داده شده توسط پوتین و همچنین سامانه پرتاب موشک پولونز بلاروسی افزود: کمتر از یک ماه پیش به نیرو‌های مسلح خود دستور دادم تا مراکز تصمیم‌گیری در پایتخت‌های شما را در داخل خود قرار دهید.

لوکاشنکو دقیقاً منظور ود را از این وضیح نداد، اما : ما دست نزنید، ما ما دست نخواهیم د.

وتین اخیرا در دیدار ا لوکاشنکو ول ارتش این ور سامانه موشکی اسکندر را

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما