انجمن USB-IF لوگوی جدید کابل ها و شارژرها را رونمایی کرد

[ad_1]

به منظور جلوگیری از چاپ لوگوهای تقلبی در برخی از محصولات ارزان تر در بازار ، انجمن USB-IF از لوگوی جدیدی رونمایی کرد که مشخصات کابل ها و شارژرهای USB 4 ، USB Type-C و USB Power Delivery را نشان می دهد. که قدرت و سرعت انتقال کابل و شارژرها مشخص شده است.

طبق برنامه اعلام شده ، کابل هایی که از استاندارد جدید USB PD 3.1 با 60 وات یا 240 وات استفاده می کنند ، باید از لوگوی جدیدی استفاده کنند که نشان دهنده قدرت کابل است. تصویر زیر لوگوی کابل های 240 واتی را نشان می دهد و لوگوی مشابهی نیز برای کابل های 60 واتی معرفی شده است.

لوگو

کابل های USB4 که به طور مشابه از سرعت 20 یا 40 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کنند ، اکنون با لوگوی جدیدی نمایش داده می شوند که نه تنها سرعت انتقال داده بلکه سرعت شارژ را نیز نشان می دهد.

لوگوی جدید اعلام شده توسط این انجمن بر روی تمام کابل ، شارژر و بسته بندی دستگاه استفاده می شود. این روش تضمین می کند که مصرف کنندگان نه تنها از قدرت و رتبه کابل خود مطلع هستند ، بلکه اطمینان می دهند که کابل از استاندارد USB-IF پشتیبانی می کند.

با این حال ، USB-IF برای جلوگیری از چاپ لوگوهای جعلی در کابل های ارزان قیمت بازار که استانداردها را رعایت نمی کند ، کاری کرده است. به عنوان مثال ، برخی از کابل های موجود در بازار نه تنها یک لوگو ، بلکه یک تصویر هولوگرافیک و یک کد QR ارائه می دهند که کاربران می توانند در پشت جعبه کابل خود اسکن کنند تا اعتبار خود را در سایت ها بررسی کنند.

با این حال ، انتظار می رود کابل ها و شارژرهای جدید با این لوگو به زودی وارد بازار شوند.

در روزهای اخیر ، و به ویژه پس از گزارشی از اتحادیه اروپا ، که بیان می داشت همه تولیدکنندگان ، از جمله اپل ، برای همه گوشی ها و دستگاه های کوچک الکترونیکی مورد استفاده در همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا به پورت USB-C احتیاج دارند. کابل نیز اضافه می شود. و شارژرها توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. با این حال ، باید دید اپل چگونه به این موضوع واکنش نشان می دهد و قانون گذاران برای آینده چه برنامه ای دارند.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما