رضه انی وشی ائومی لایت

[ad_1]

رارو-Mi 12 Lite را در سطح انی رضه رده است.

ارش رارو، این وشی وشمند ا سایر وشیای این سری اوتتایی دارد. راحی لبه ائومی Mi 12 Lite ما را ر اد وشیهای ون میاندازد ا سایر رچمداران ازار. این وشی اهری سیار مینیمالیستی و نعتی را ارمغان مورد.

راحی
اومی لایت وشی وقالعاده اریک، لبه و ا اب راق است ا وزن رم، امت . اب این وشی رادیان رنگ ارچه مات ایی اصی دستگاه مید، مجهز ده است. سه لقه لزی ا ر روی دوربینهای این وشی، راحی کمتر رد و لوکس ماژول دوربین میند.

دوربین
شرکت ائومی لایت وشی میانرده است، اما رای ولاگرا محصول ایده ل ساب مید. پشتی آن از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی (f/1.88)، لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض (f/2.2) و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی (f/2.4) ساخته شده است و دوربین سلفی آن نیز با نمایش ۳۲ مگاپیکسلی ارائه می‌شود. دوربین اصلی این وشی ویژگیایی مانند وکوس ردیابی م، رکت، الت

ائومی

مانطور د، وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها دف اصلی این وشی میوند. اومی لایت مجموعه ای از ویژگی های ویربرداری مگیر رای نی سازی استا و ویدئوهای اربران در مران در ارران از جمله این ویژگی‌ها می‌توانم به برش جادویی (ویرایشگر حرفه‌ای که به طور خودکار افراد، گربه‌ها و سگ‌ها را برای ویرایش تصویر شناسایی و مشخص می‌کند)، حالت Vlog با ۱۹ قالب برای ایجاد بلاگ در سبک‌های مختلف، ویژگی‌های هیجان‌انگیز شبیه سینمای هوش مصنوعی با لیک و وسیعی از لترهای سینمایی سان اشاره رد.

نمایشگر
نمایشگر رگ این وشی ارامترهایی را می دهد ن را در ن رقبا متمایز میند. از مله نا میوان نمایش .55 اینچی AMOLED، نرخ رفرش رتز، +HDR10، نمایش ویر در سل و TrueColor ور لی، AMOLED امکاناتی نسبت LCD دارد. این مکان‌ها بهتر است و رنگ‌های زنده و زرق و برق دار را می‌دهد و به پشتیبانی از +HDR10 با کنتراست بهتر و مکان‌های روشن و تاریک با مشاهده ویدئو بیشتر می‌شود.

ربند
این وشی وشمند ردازنده اسنپدراگون 778G، رم LPDDR4X و افظه UFS 2.2 مجهز ده است. متأسفانه، این محصول نهای رای سترش ای ره سازی ارائه نمی دهد و عقد دفون است. این رکت ائومی لایت را

این وشی وشمند اتری میلیمپر ساعتی ا انی از ارژ واتی سیمی آیومی لایت ویژگی اصی نام AdaptiveCharge این ویژگی در نظر رفتن ادات ارژ آن اربران آرمند و استراتژی ارژ در ول را نه میند. آیومی لایت ا اندروید و ارتباط اربری MIUI رضا واهد د.

مت
• نسخه ابایت رم و ابایت افظه: دلار
• نسخه ابایت رم و ابایت افظه: دلار
• نسخه ابایت رم و ابایت افظه: دلار

منبع: gizchina

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما