وکیل اجاده: اطلاعی از ناو خدماتی موکلم ندارم

[ad_1]

سینآبادی : نده اطلاعی از ناوین اطلاعاتی ندارم. با همسر ایشان تماس گرفتند که داروها و نسخه ایشان را همراه خود بردند، اما در پاسخ به این سوال که آیا آقای تاجزاده می‌توان حضور داشت، گفته بود که در حال حاضر حاضری به حضور وکیل نیست و به آنها هم کارمندان را نگفته بودند.

به گزارش نا، امیر حسین‌آبادی، پور در جمعه ویژه موکل خود در شامگاه روز جمعه و آخرین وضعیت وی گفت: در ساعت ۱۲ نیمه شب خانم محتشمی همسر آقای تاجزاده با من تماس گرفت و ساعت ۱۱ که بنده در منزل نبودم، آمدند و گفتند. آنها را ردهاند و سرایدار است نزدیک الی نفر منزل مراجعه کنند.

وی ادامه داد: از ن نده ردم رورتی رای لب نین ردی در ساعت وجود داشته است ار دو اد یا مرجع قضایی یعنی بازپرس دستور جلب او را می‌دهد و در دستور هم مشخص است که می‌تواند در هر ساعت شبانه روز صورت بگیرد که بازپرس این اختیار را دارد یا ضابطین بدون دستور بازپرس چنین اقدامی را انجام می‌دهد که در آن صورت جرم می‌شود. مال اد مدهم در دستور لب ازپرس ریح ده آن م

این وکیل پایه یک دادگستری گفت: در ماده 183 قانون آیین دادرسی کیفری مشخص شده است که باید به موارد استثنایی توجه شود، یعنی باید در شبانه روز دستگیر شوند. آنون نیز مده در مان روز اگر ل اشد اضی اید ن لیف ود. انون در وصف موارد روری میود ا وجه مهم رم ما نمیدانیم

وی ادامه داد: برای مثال بازپرس مشخص می‌شود که قتلی اتفاق افتاده و ممکن است آلت قتل تا صبح از بین برود که بازپرس دستور تسریع را می‌دهد، اما شرایط آقای تاجزاده که اینگونه نبوده یا می‌گوید وضعیت، چه وضعیتی دارد. آنها را در اداشت نند؟! در دیگر انون احتمال رار مورد بحث را مطرح می کند، اما ای اجزاء ردی وده واهد رار ند؟! من وکالت ایشان را ا مان انتخابات مجلس م ده دارم و ایشان ا مان البته رورت ر ده ازپرس است، اما این رورت اید متعارف اشد.

وی افزود: نکته دوم این است که معمولا و ور اصولی اید اول افراد را احضار نند و اگر احضار وند و نر هستند. قانون هجده آیین دادرسی کیفری اجازه می دهد که بدون احضار بازپرس را جلب کند، اما این در حالتی است که جرائمی صادق باشد که آن ها سلب حیات است به این معنا که اعدام یا قطع عضو یا محل اقامت یا شغلی نیست. اشد.

ای اجزاء م محل اقامتش مشخص و م ل معینی دارد و نین وضعیتی در وص ایشان ادق نیست. انون اختیاراتی ا وص ازپرس داده است، اما از این اختیارات اید ور متعارف استفاده ود. در نتیجه نده این ازداشت را متعارف نمیدانم؛ رق است نه اینکه اضی انون را اجرا می کنند و آن اعمال و می خواهند را آنونا وجیه ند.

حسین‌آبادی در پاسخ به این سوال که برخی از عناوین سرمایه‌ای در فضای مجازی برای آقای تاج‌زاده مطرح می‌کنند، آیا آنها تفهیم شده‌اند یا شما از افراد مشخصی هستند، گفت: بنده اطلاعی از عناوین کارمندی ندارم. با همسر ایشان تماس گرفتند که داروها و نسخه ایشان را همراه خود بردند، اما در پاسخ به این پرسش که آیا آقای تاجزاده می‌تواند حضور داشته باشد، گفته می‌شود که در حال حاضر حاضری به حضور وکیل نیست و آنها هم کارمندان را می‌بینند و حتی حضور دارند. اجازه ماس لفنی م ندادند. از واعد این است و در ننامه ندانها می توان ماس داشت آید راهم ود. نچه در ای مجازی مده را نده نمیوانم نوان وکیل ائید نم را ما رونده را ندیدهایم.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما