«نای سبز» رای ایرانسلیا اداش دارد

[ad_1]

ایرانسل با هدف کمک به رشد و توسعۀ کسبوکارهای دیجیتال، درصدی از مبلغ خرید محصولات و خدمات دیجیتال دارای ویژۀ «نقطۀ سبز» را به عنوان نشانی (Cashback)، به اعتبار کیف پول دیجیتال مشترکی که محصولات و خدمات فوق العاده را خریداری می کنند، واریز می شود. مند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران می توانند با خرید محصولات و خدمات ایرانسل که با ویژۀ «نقطۀ سبز» مشخص شده، درصدی از مبلغ خرید خود را در قالب کیف پول دیجیتال ایرانسلی، دریافت کنند. اعتبار ول دیجیتال میواند رای رید محصولات و دماهای مختلف دیجیتال، استفاده از ود.

نای سبز ا ستند؟

در کنار برخی از محصولات و خدمات فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا سوپر اپلیکیشن ایرانسلمن، نقاط سبز کوچک به چشم می خورد که نشان می دهد نقاط سبز در خرید آنلاین آن محصول یا خدمت هستند.

در صورتی که مشترکان ایرانسل هر یک از این محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین خریداری کنند، معادل درصدی از مبلغ خرید، بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، به عنوان مبلغ به کیف پول دیجیتال ایرانسلی مشترک واریز می شود که این اعتبار، برای خرید آنلاین. محصولات و دمات متنوع دیجیتال ابل استفاده است.

اداش رید نلاین سیمکارت: ارومان

در صورت خرید هر یک از سیمکارت های دائمی و اعتباری تلفن همراه ایرانسل از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا سوپر اپلیکیشن ایرانسل من نیز، 130 هزار تومان به خریدار سیمکارت تعلق می گیرد. این اداش، محض السازی سیمکارت ریدارید ول دیجیتال مشترک واریز واهد د.

در ورت رید سیمکارت دائمی، این سیمکارت نه مل رایگان، دست ریدار و رسید.

این اداش، رید سیمکارتای دائمی و معتبر لفنمراه ایرانسل لق میرد و رید سیمکارتناشاش

«کیف پول دیجیتال ایرانسل» از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسلمن قابل دسترسی است و واریز شده و قابل استفاده در آن را برای استفاده از محصولات و خدمات متنوع موجود، از جمله خریدهای بسته های اینترنتی، بسته های مکالمه و بسته های پیامک ایرانسل، آهنگ پیشواز، پیام پیشواز. و نیز ازار امعارخونه (برنامه، ازی، لم، اب، موسیقی، اب وتی و…) ابل استفاده است.

چنین ودی، اعتبار ول دیجیتال ایرانسل، رای رید از سبوکارای

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما