سپهبد صفوی: حضور مردم خیانت دشمنان را خنثی کرد

[ad_1]

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا مهم ترین اقدام در پیشگیری از عوارض مواد مخدر را جهاد تفسیری به عموم مردم و ارتقای مهارت های جامعه در مقابله با آسیب های مواد مخدر دانست.

به گزارش سپا نیوز، سرلشکر پاسدار صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با دعوت از دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خواستار برگزاری جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شد. ستاد مبارزه با مواد مخدر و اعضا و معاونان و مدیران ستادی این مجموعه در سخنانی با اشاره به حمایت های مردمی از انقلاب اسلامی ایران گفتند: امام خمینی (ره) با حمایت مردم در انقلاب و جنگ پیروز شد و پس از انقلاب، ظهور مردم در خیانت رخ داد. خاموش و فشار داده شود.

وی ادامه داد: انقلاب ما انقلابی عالمانه و مردمی است و بیشترین کلمه ای که امام خمینی (ره) در بیانات خود به کار بردند، عبارت مردم بود و بعد از امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) بزرگترین اندوه و نگرانی بود. الف) مربوط به مردم است.

سرلشکر صفوی انقلاب کبیر اسلامی ایران را با انقلاب های فرانسه، انقلاب بلشویکی روسیه و انقلاب کمونیستی چین مقایسه کرد و گفت: و شخصیت، تفکر و اندیشه رهبران آنها و اخلاق و عملکرد و پایبندی به ارزش هاست. و انحراف از اصول انقلاب شماره

سرلشکر صفوی گفت: باید قدر مردم را بدانیم و مشکلات آنها را درک کنیم و حل کنیم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اثرات مخرب مواد مخدر بر سلامت، اقتصاد و امنیت گفت: مواد مخدر صنعتی و سنتی تهدیدی برای سلامت و بهداشت است. اقتصاد ملی، اشتغال و تولید، تهدیدی جدی است و در مسیر سقوط جوانان و فریب فرهنگی آنان و توقف پیشرفت ملت عزیزمان و ایران است.

مشاور مقام معظم رهبری در مورد تهدید مواد مخدر چه باید کرد؟ وی گفت: در سطح جهانی دولت های آسیب پذیر غرب و شرق و مناطق باید ائتلاف جهانی و منطقه ای برای تخریب مراکز کشت مواد مخدر و خاستگاه کشاورزی تشکیل دهند.

وی افزود: متأسفانه آمریکایی ها در دوران اشغال افغانستان نه تنها امنیت و اقتصاد را به افغانستان آوردند، بلکه تجارت مواد مخدر را 50 برابر کردند.

سرلشکر صفوی گفت: مبارزه و انهدام شبکه های مافیایی مواد مخدر نیازمند شبکه های اطلاعاتی و عملیاتی و ائتلاف بین المللی است.

سرلشکر صفوی با اشاره به لزوم تفاهم مشترک در بعد داخلی در مبارزه با مواد مخدر گفت: تفاهم مشترک بین قوای سه گانه و نیروهای مسلح و تهدید گسترده تر مواد مخدر که جوانان و امنیت ملی و آینده را هدف قرار می دهد. ” باید تشکیل شود و مشارکت همه دستگاه ها در بحث پیشگیری مستلزم عزم ملی ملت، دولت و نیروها برای ایجاد دغدغه و حساسیت همیشگی است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: مهمترین اقدام در پیشگیری از اثرات سوء مواد مخدر، جهاد تفسیری برای عموم مردم است و به نفع وزارت بهداشت و 4 میلیون دانش آموز است.

سرلشکر صفوی با اشاره به توانایی بخش‌ها و کارگاه‌های خصوصی و دولتی و به‌ویژه خانواده‌های آنان در پیشگیری از آسیب‌های مواد مخدر، ظرفیت‌های رسانه‌ها به‌ویژه شبکه‌های اطلاع‌رسانی و مجازی را در جهاد تفسیری تبیین کرد.

وی با اشاره به لزوم اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، به روز رسانی و بازنگری در قانون مبارزه با مواد مخدر را از ضروریات مجلس شورای اسلامی و نقش جامعه جهانی در وظایف آن دانست و گفت: در خط مقدم مبارزه با این قانون، باید اصلاح شود. . دنیای مواد مخدر جهانی وجود دارد و دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC) باید به مسئولیت های بین المللی خود برای لغو تحریم های ایالات متحده بر دستگاه های مرتبط با مواد مخدر پایبند باشد.

سرلشکر صفوی با اشاره به لزوم ایفای نقش موثر کشورهای همسایه در مبارزه با مواد مخدر گفت: همسایگان شرقی ایران در حذف مواد مخدر و ترانزیت مواد مخدر و در انجام وظایف خود باید نقش موثری ایفا کنند.

وی با اشاره به لزوم روان‌سازی رسانه‌ها برای ارتقای سطح آگاهی و مهارت‌های جامعه در برابر آسیب‌های مواد مخدر، گفت:

سرلشکر صفوی تقویت دیپلماسی منطقه ای و بین المللی را یکی دیگر از راهکارهای مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: تقویت دیپلماسی منطقه ای و بین المللی برای مطالبه نقش و مسئولیت مشترک در مبارزه با مواد مخدر و ایران بسیار موثر است. دیپلماسی فعال با کشورها را حفظ کنید.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما