نشانه مبود ویتامین د

[ad_1]

رارو- مرکز نترل و ری از ماریا ایالات متحده آمریکا دست م

ارش رارو نقل از اهونیوز، مدتاست میدانیم ویتامین مهم د رای سلامتها است. از ویتامین د مک روده ما لسیم و سفر از ریق رژیم غذایی است. این مواد معدنی نوبه ود ساخت و استحکام استخوانهای ما مک منند. سطح آیین ویتامین د ا ستگی و سایر مشکلات مرتبط است. ا این وجود، ویتامین د ملکرد سیار دیگری نیز دارد.

آن از ماری نوان سمفونیای از ر ن در دن میرد اد میند. اگر از سازا (در اینجا ویتامین د)

در ادامه ار نشانه مبود د اشاره می کنیم:

– ستگی لانی

مطالعات متعدد نشان می‌دهند که ویتامین کم نمی‌تواند منجر به عدلانی شود که از پژوهشی صورت گرفته در دانشگاه نیوکا که اسکن افراد دارای ویتامین‌هایی هستند را پیش‌تر و پس از درمان مورد مقایسه قرار می‌دهند. با بررسی گروه کوچکی از بیماران مبتلا به ویتامین‌هایی که این بیماری را تجربه کرده‌اند، مشخص می‌شود که میزان ویتامین بسیار پایین است که سطح ویتامین در بهبودی با تقویت قابل توجهی عضلانی بوده است.

-افسرد

آن دار میدهند مبود ویتامین د میوانند اعث رات ُلقی ود. سطح آیین ویتامین از مشکلات سلامتی مرتبط است و مطالعات متعدد

– استخوانهایی راحت میوند

ستگیا و سیب های استخوانی در افراد مبتلا مبود ویتامین د ویژه ودکان ایع است.

– درد استخوان

استئومالاسی (استون نرمی) از لائم معمول مبود ویتامین د است. از منظر نقش ویتامین در دردهای اسکلتی عضلانی فرض بر این است که این روند با کلسیم در گردش (هیپوکلسمی) به دلیل بیان نتایج اولیه می‌شود و این امر از مجموعه واکنش‌های بیوشیمیایی را می‌سازد که بر متابولیسم و ​​سلامت استخوان تأثیر می‌گذارد. منفی میگذارد .

بنابراین، توصیه می‌شود که ویتامین د و پتانسیل آن استئومالاسی را در تشخیص افتراقی همه بیماران به اسکلتی عضلانی، ضعف یا ناراحتی عضلانی، فیبرومیالژیا انجام دهند. مله لات، رباط ا، و اندونها اثیر میارد) ا سم مزمن در نظر رفته ود.

مقدار ویتامین نیاز دارم؟

لینیک لیولند رگسالان واحد ویتامین د در روز نیاز دارند. ویتامین د ور در رخی اا مدتا در ماهیا روغنی مانند سالمون و ساردین، رده م مرغ، ارچ وفت د. م نین، ویتامین د رخی از ای نی ده از مله ر و لات اضافه میود. رای سیاری از افراد مصرف کننده ممکن است رین راه رای دریافت ویتامین د مورد نیاز نان اشد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما