انگان امهای وانتومی مین ارسال رند!

[ad_1]

رارو- موضوع ارتباط با بیگانگان و اینکه آن‌ها همیشه پیام‌های زیادی را برای ما ارسال کرده‌اند، مکان مناقشه محقق بوده است، اما یک محاسبه جدید با دیدگاهی متفاوت نشان می‌دهد که زمین ما ممکن است چنین پیام‌هایی را به صورت کوانتومی دریافت کند. .

ارش رارو، یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که پیام‌های کوانتومی می‌تواند در فواصل بین ستاره‌ای حرکت کند، بنابراین می‌تواند چنین‌هایی را به زمین ارسال کند. به عبارت بهتر، این نشریه در ژوئن ۲۰۲۲ در مجله معتبر Physical Review D گزارش داد که ذرات نور یا فوتون‌ها می‌توانند در فواصل بین‌ستایش‌های بزرگ و بدون دست دادن ماهانه کوانتومی خود منتقل شوند و این می‌تواند به سرعت انتقال پیام در فواصل دور و سرعت را کاهش دهد. الا مورد استفاده رار رد.

محققان در حال حاضر در حال حاضر در حال توسعه ارتباطات کوانتومی بر روی زمین هستند که از ذرات کوانتومی برای ارسال اطلاعات استفاده می‌کند و این پتانسیل را دارد که از ارتباطات مشترک یا کلاسیک ایمان‌تر باشد. آرجون بررا، فیزیکدان نظری دانشگاه ادینبورگ، می‌گوید اگر فرازمینی‌های هوشمند در کیهان وجود داشته باشد، ممکن است به ارتباطات فناوری کوانتومی نیز امکان‌پذیر باشد که می‌توان اکتشافات کیهانی را برای آن‌ها میسر کرد.

با این همه می‌گویند یکی از عوامل اصلی برای برقراری ارتباط کوانتومی، عاملی به نام «ناهمدوسی» است که در آن یک ذره کوانتومی در محیط اطراف خود، ویژگی‌های کوانتومی خود را از دست می‌دهد. ممولا نا را سیار ریف با وجود این، از آنجایی که چگالی متوسط ​​​​ماده در فضای بسیار کمتری از زمین است، می توانم انتظار داشته باشم که از تسلیم در برابر ناپیوستگی، به فضاهای دورتری سفر کنند. بر همین اساس بررا و فیزیکدان نظری Jaime Calderón Figueroa، بدون تعیین به این حساب برسند که نور – به ویژه پرتوهای ایکس – تا چه اندازه می‌تواند آسیب در فضای بین ستاره‌ای حرکت کند.

محققان دریافتند وتونای اشعه ایکس میوانند مسافتی از آن راه ری را ر اساس این محاسبات دید، ررا و Calderón Figueroa نوع ام القوه رای این ستجوها، له ورتومی است، در ن واص از آنجایی که این فناوری هم به راهنمایی‌های کوانتومی است و هم به‌های کلاسیک نیاز دارد، می‌تواند به دنبال چنین نتایجی باشد با شناسایی پیام کوانتومی بیگانگان.

منبع: Sciencenews

رجمه: مصطفی رفی-فرارو

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما