لبه ر د ر یک نوع داروی آهی

[ad_1]

د رب و سایر ماریاهای مزمن دی، از اهمیت رفتاریا مردم امروز آن واسطه ر رژیمهای ا ا د دکتر ورمان رای لبه ر این مشکل، نوعی داروی آهی متشکل از اره اه را وصیه ردهاند.

به گزارش ایسنا، یکی از بزرگترین و مهمترین غدد خطری بدن انسان است که بدون مشکل و درمان بیماری آن نیز عوارض ناخواسته ای را به همراه دارد و گاهی در طولانی مدت باعث سیروز و مرگ انسان می شود. ماری د رب، وضعیتی است در ن مع ربی در افت د افزایش میابد. این ماری ر اساس لل وجود ورنده دو نوع د رب الکلی و ر الکلی سیم میود. مزد ماری د رب ر الکلی عایرین ماریمن دی دارای وع درصدی در آن است.

آنگونه که متخصصان میگویند، افزایش تری گلیسیرید داخل سلولی در بدن، اولین برای بروز و پیشرفت این بیماری است که در صورت عدم کنترل آن درنهایت به مراحل پیشرفته مانند سیروز خوراکی و تخریب بافت چربی منتهی خواهد شد. لاوه این ماری، پیشرفت بیماری ممکن است از مراحل ابتدایی و بالا رفتن بدون استفاده از فعالیت‌های آنزیم مصرفی و تا حد سختی‌های مشابه سیروز مصرفی، نارسایی حاد مواد و سرطان سلول‌های گیاهی ادامه پیدا کند. درمان رای درمان این مشکل، از روش استفاده از میود، ولی درمانهای آهی در این وص اد اادی

در همین زمینه، یک گروه تحقیقاتی از دانشگاه لرستان و دانشگاه آمل اقدام به انجام پژوهشی کردند که در آن، به بررسی تأثیر یک داروی گیاهی از هفت گیاه مختلف موسوم به «پاپریکا» بر روی تغییرات آنزیم های گوشتی و متابولیسمی در این بیماری پرداخت. ده است.

در این تحقیق که بر روی موشهای آزمایشگاهی بهعنوان جانوران مدل انجام شده است، پژوهشگران ابتدا حیوانات فوق را با استفاده از ماده اکسی تتراسایکلین اثر، وضعیتی مشابه چربی ایجاد کردند و سپس تأثیر عصاره ترکیبی هفت گیاه مختلف شامل خار مریم، گل قاصد، اهره، ل اوزبان ایرانی، اسنی، نفشه و نگرفرنگی را ر مسمومیت دی اصل در موشان ررسی ردند.

نتایج این تحقیق جالب نشان می‌دهد که عصاره ترکیبی هفت گیاه فوق‌العاده، دارای تأثیر مثبتی بر بروز از بروز مسمومیت‌های گیاهی و تغییرات متابولیسم در بدن است که آثار و مواد غذایی را در برابر تغییرات آنزیم‌های بدن دارد.

مسعود علیرضایی، محقق بخش بیوشیمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان و همکارانش در اینباره می‌گویند: «پیش درمانی با عصاره هفت گیاه با دوز 100 میلی‌گرم بر میزان کاهش معنیدار سطح آنزیم‌های گیاهی Asht و Alt شد».

آنها میافزایند: «در مجموع به نظر میرسد داروی هفت گیاهی که با نام تجاری پاپریکا تولید می شود، قادر است تغییرات آنزیمی و متابولیسم لیپید را در روشهای پیش درمانی و در مدلهای حیوانی بهخوبی کنترل کند. لازم است مطالعات ری مراه ا نالیز اکتورهای وشیمیایی متعدد در افت د و ون انجام ود».

ترکیبات فنولی که معمولاً در گیاهان دارویی با خاصیت توجه قابل توجهی وجود دارند، دسته‌هایی از ترکیبات شیمیایی گیاهی هستند که درمانی و حفاظتی بیشتر به آنها نسبت داده شده است و از جملات اکسیدان‌های شناخته شده می‌شوند. این رکیبات رای درمان و سلولهای دی در رابر سیبای اکسیداتیو مورد وجه ستند.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما