نکته ای از رسپولیس و لومینیوم

[ad_1]

رسپولیس این رست دارد رفتن انتقام ست دور رفت

* رسیدن ود و مله رکورد

اختن در ادی؛ رن ار نین اتفاقی رای رسپولیس افتاد؟ رسیدن رین ست انگی رسپولیس، ار سختی است و نیاز مان ادی رای رفتن دارد: ا او ایانی. آن باخت (برابر ذوبآهن) از پس، پرسپولیس شکستی در 25 بازی خانگی آخرش بدون و حالا اگر به هم نبازد، با رکورد خودش بین لیگهای 12 تا 14 برابر می شود: تیمی که در 26 بازی خانگی پیاپی نباخت (از باخت به تراکتورسازی) ا اخت راکتور)؛ و سپس م لمحمدی ماده میود ا رین رکورد نباختن در آن اریخ لیگ رتر مله میند: سپاهان د ا.

* مساوی نمیود

شرکت‌های تازه‌وارد تاریخ لیگ برتر است، ولی رویارویی‌های پر از مساوی‌اش برابر استقلال (2 3 مصاف دو تا تیم در لیگ برتر برنده است)، مصاف‌های آنها با پرپسولیس مساوی نیست جزو هرگاه در خانه میزبان پرسپولیس و ده، رنده ده و رگاه آن رسپولیس رفته، ست ورده است.

*ودشه!

لومینیوم این نها نامی است رسپولیس را در دو مرحله ناکام آشته است. رسپولیس در ازی ر لیگ رتریاش نها آراخته در ازی رفت این رابر مین لومینیوم وده ار و خوب لومینیوم، از معدود مهایی است که در مراحل بعدی، از ار موفق ست دادن رمان میشگی ل ر. البر اینکه، رسول اگر بازی های پرسپولیس را طوری برش بزنیم که رویارویی این هفته با شرکت، بازی شماره 50 اش باشد، آنها در 49 بازی آخرشان 2 بار باخته اند و هر 2 بار به همین قیمت باشند.

*ولخانه

می این ل، نتایج انگی ری نسبت رسپولیس نگرفته است. با ملاک قرار دادن لیگ 21، فقط گلگهر و هوادار دارند از پرسپولیس میزبانی امتیاز می گیرند و آیا رسول خطبی هم به دو استقلالی دیگر پیوسته و با امتیاز، آزادی را ترک می کند؟ اگر ملاک را روی 20 میزبانی آخر پرسپولیس تنظیم کنید، خروجی همان قبلی است: 18 برد، گرفتن 56 امتیاز از 60 امتیاز و تنها 2 بازی بدون برد برابر تیم های قلعه نویی و عنایتی. رسپولیس در ازی انگی رش وادار را ست ندارد است.

*واقعا؟

ایگاه لومینیوم در دول و ریف و مجید از م snap ا مار این م در این اواخر وجود ندارد. لومینیوم ردی در ازی رش و لاقه ویژه اش این ل، سیم امتیاز وده است: ار. نا این مساوی، اگر از نارندی و در نیمی دیگر نمی گذرد، می شود. م در ازی ارج از آن رش نها ار رنده ده رابر راکتور در ریز وده است.

وتبالی

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما