چگونه می توانیم PDF را در Word وارد کنیم؟ – گاتوس

[ad_1]

امکان استفاده از فایل های Word و PDF برای یک منظور وجود دارد ، اگرچه ما با دو فرمت کاملاً متفاوت روبرو هستیم. البته ، ممکن است بخواهید یک فایل PDF به Word اضافه کنید و آنها را ترکیب کنید. در این مقاله می خواهیم نحوه درج PDF در Word را به شما آموزش دهیم.

روشهای مختلفی برای قرار دادن PDF در Word وجود دارد ، از جمله کپی و چسباندن متن از PDF به Word ، با استفاده از تصاویر صفحه و وارد کردن مستقیم PDF در Word. برای آشنایی بیشتر با این روش ها با دیجیاتو همراه باشید.

1. PDF را به عنوان Screenshot در Word وارد کنید

اگر فایل PDF شما حاوی چیزی مانند یک تصویر یا یک معادله ریاضی است که می خواهید در Word وارد کنید ، ایده خوبی است که از آن اسکرین شات بگیرید. به این ترتیب ، می توانید یک عکس را از PDF استخراج کرده و آن را در Word وارد کنید.

برای انجام این کار ، PDF را باز کرده و Windows + Shift + S را در داخل سیستم عامل ویندوز فشار دهید. در سیستم عامل Mac ، Shift + Command + 4 را فشار دهید.

چپ کلیک کرده و نشانگر ماوس را روی قسمتی که می خواهید کپی کنید قرار دهید. این تصویر را در داخل کلیپ بورد ذخیره می کند. حال باید به فایل Word بروید و در جایی که می خواهید این تصویر در آن قرار داشته باشد راست کلیک کرده و بر روی نماد تصویر در زیر گزینه های Paste کلیک کنید.

با انتخاب یک تصویر ، می توانید مشخصات آن مانند موقعیت آن را در برگه Format در نوار بالای برنامه های Office تنظیم کنید. یکی از مشکلات این روش این است که تصویر ثابت است و نمی توانید متن داخل آن را ویرایش کنید. بنابراین ، چنین رویکردی برای تصاویری که متن زیادی ندارند مناسب است.

نحوه تبدیل فایل pdf به عکس

روش بالا زمانی مناسب است که بخواهید از یک یا دو بخش از یک فایل PDF عکس بگیرید. با این حال ، اگر فایل PDF شامل چندین صفحه باشد ، روش فوق زمان زیادی از شما می گیرد.

روش بهتری برای تبدیل PDF به عکس وجود دارد. ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از سرویس آنلاین PDF به تصویر رایگان است.

pdf را در word وارد کنید

در داخل سایت ، روی Upload Files کلیک کنید و پس از یافتن فایل PDF در سیستم خود ، روی OK کلیک کنید. منتظر بمانید تا فایل بارگذاری و تبدیل شود و در نهایت گزینه Download All را انتخاب کنید.

با این کار یک فایل زیپ حاوی تمام صفحات فایل PDF به صورت یک تصویر واحد در اختیار شما قرار می گیرد. در داخل Word ، از نوار بالا به Insert> Picture بروید و روی Insert کلیک کنید و فایل های JPG را انتخاب کنید.

2. متن را از فایل PDF در Word کپی و جایگذاری کنید

اگر با یک فایل PDF ساده کار می کنید و بیشتر شامل متن است ، یکی از بهترین کارها برای انتقال آن به یک فایل Word کپی و چسباندن آن است.

pdf را در word وارد کنید

برای شروع ، فایل PDF را باز کرده و روی آن چپ کلیک کرده و نشانگر ماوس را به محلی که می خواهید متن برجسته شود بکشید. اکنون بر روی ناحیه انتخاب شده راست کلیک کرده و Copy را انتخاب کنید.

متن مورد نظر خود را پس از چسباندن در یک فایل Word بخوانید ، زیرا ممکن است مشکل ساز باشد. در واقع ، روش کپی و چسباندن برای متن ساده قابل استفاده است ، اما اگر قالب پیشرفته ای را پیش روی خود داشته باشیم ، 100٪ تضمین نمی شود که این روش به درستی کار کند. در این مورد ، شما باید به دنبال حروف و حتی خطوط از دست رفته باشید.

کل PDF را به صورت متن وارد کنید

اگر می خواهید کل فایل PDF را به صورت متن در Word نگه دارید ، می توانید به جای کپی و چسباندن هر صفحه به صورت جداگانه ، به سراغ رویکرد بهتری بروید.

pdf را در word وارد کنید

فایل Word را باز کرده و روی Insert در نوار بالا کلیک کنید. در قسمت Text روی پیکان رو به پایین در کنار گزینه Object کلیک کرده و سپس گزینه … Text from file را انتخاب کنید.

فایل PDF مورد نظر خود را پیدا کرده و انتخاب کنید و در نهایت بر روی Insert کلیک کنید. پیامی ظاهر می شود که می گوید این کار ممکن است مدتی طول بکشد و البته در مورد احتمال تغییر قالب متن به شما هشدار می دهد. روی OK کلیک کنید.

پس از اتمام ، کل فایل PDF به صورت متن در سند Word ظاهر می شود. این روش به طور کلی فرمت را بهتر از روش کپی و چسباندن حفظ می کند.

3. PDF را به عنوان Object در Word وارد کنید

شما می توانید یک PDF را به عنوان یک شیء در Word جاسازی کنید ، به این معنی که می توانید به راحتی از طریق یک سند Word به PDF دسترسی پیدا کنید. بسته به گزینه هایی که انتخاب می کنید ، ممکن است این فایل نیز به طور خودکار به روز شود. برای انجام این کار ، فایل Word را باز کرده و به برگه Insert در نوار بالا بروید. در بخش Text ، روی Object Options کلیک کنید.

pdf را در word وارد کنید

در پنجره باز شده به سربرگ Create From File رفته و بر روی گزینه … Browse کلیک کنید. فایل PDF را پیدا کرده و انتخاب کنید و در نهایت بر روی Insert کلیک کنید.

در اینجا می توانید OK را کلیک کنید تا تصویر ثابت صفحه اول PDF را در سند Word وارد کنید. با دوبار کلیک بر روی این تصویر فایل PDF باز می شود. در عوض ، می توانید گزینه Link to File را انتخاب کنید که اگرچه هنوز اولین تصویر از فایل PDF را در Word وارد می کند ، اما در صورت ایجاد تغییر در فایل PDF ، به طور خودکار در Word اعمال می شود.

اگر نمی خواهید اولین صفحه PDF ظاهر شود ، نمایش به عنوان نماد را انتخاب کنید. به طور پیش فرض ، این گزینه نماد Adobe و نام فایل PDF شما را نمایش می دهد. شما می توانید انتخاب … تغییر نماد برای نمایش نماد متفاوت.

4. تبدیل از PDF به Word

اگر می خواهید یک فایل PDF را به طور کامل به سند Word تبدیل کنید ، می توانید این کار را در خود Word انجام دهید. در ورد ، به File> Open بروید و سپس فایل PDF مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مرحله ، یک هشدار ظاهر می شود که نتیجه نهایی برای ویرایش متن بهینه سازی می شود ، اما ممکن است دقیقاً شبیه به فایل اصلی نباشد. برای ادامه روی OK کلیک کنید.

این فرایند زمان زیادی می برد ، به خصوص اگر با یک فایل PDF بزرگ کار می کنید ، بنابراین باید صبور باشید. پس از اتمام این فرآیند ، می توانید از فایل PDF به عنوان سند Word استفاده کنید.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما