بهترین مشاور کنکور – ILDEplus

متاسفانه علی رغم سختی دروس رشتهی انسانی و رقابت سنگینی که طی چند سال اخیر برسر رشته های برتر این گروه وجود دارد ،کم لطفی بسیاری به این گروه از داوطلبین میشود.برخلاف سایر رشته ها ،شما اطلاعات کمی در مورد روش های مطالعه و برنامه ریزی برای داوطلبین این گروه پیدا میکنید. حتما تا به حال توجه کرده اید وقتی میخواهید صبح زود به جایی بروید شب زودتر میخوابید تا صبح کمی زودتر بیدار شوید. برخلاف نظرات قدیمی که معمولاً مشاورین محترم، کتابدرسی را بهترین منبع و مرجع معرفی میکردند هم اکنون مشاوران برند ایران برای آموزش و یادگیری دروس مختلف جزوات اساتید مشهور و معروف ایران را به دانشآموزان پیشنهاد میکند . ارائه برنامه های درسی خوب و سنگین منطبق با آزمون های آزمایشی گزینه دو ، معرفی مشاورین همراه پر انرژی و مثبت که پیگیر کارها هستند ، آموزش خلاصه نویسی دروس ، کارگاههای انگیزشی بسیار خوب، روشهای مفید برای کاهش زمان خواب و افزایش ساعات مطالعه ، روش های تست زنی مفید، اطلاعات بسیار کامل نسبت به نکات ظریف اما بسیار مهمی که در انتخاب رشته کنکور می بایست رعایت شود .

آنقدر بلاتکلیفی در کنکور وجود دارد که یکی دو سال دیگر می خواهد شروع کند و درس بخواند نمی تواند به مجهولات برسد! در حال حاضر موسسات گاج و قلم چی و تعاونی کارکنان سازمان سنجش و موسسه گزینه دو از مشهور ترین و بزرگترین موسسات برگزار کننده آزمون های آزمایشی می باشند که با صلاحدید مشاور خود یکی از این مجموعه ها را انتخاب می کنید و به صورت مستمر در آزمونهای آزمایشی آن ها شرکت می کنید. نظرسنجی ها نشان می دهد که دانش آموزان سینا تهرانی در طی سالهای اخیر بیشترین آمار تصاحب رتبه های یک تا 10 را از آن خود کرده اند. برنامه ریزی دقیق روزانه، هفتگی، ماهیانه و بلند مدت برای دانش آموز خود تنظیم و روند پیشرفت تحصیلی وی را کنترل نماید. این صمیمیت باعث میشه تا کنکوری ها احساس راحتی هرچه بیشتری با مشاور داشته باشن و از مراجعه به مشاورشون واهمه ای نداشته باشن و بعد از مدتی به این درک رسیده باشن که کارهایی که مشاور به اونها توصیه میکنه، فقط و فقط برای پیشرفت تحصیلی خودشون هست. این کار باعث میشه تا داوطلب احساس کنه توسط یک شخص مهم امور درسیش بررسی میشه. در واقع شما با این کار دلهرهی دیر رسیدن را ندارید.

بهترین مشاور کنکور

مشاوره ی تلفنی بسیار در دسترس تر می باشد و برای پرسیدن سوالاتتان نیاز به صبر کردن برای رسیدن به موعد مشاوره ندارید. در مشاوره تلفنی کنکور، ابتدا به شناخت مشاور از دانش آموز پرداخته می شود زیرا برای هر فردی با توجه به شرایط زندگی و ویژگی های فردی اش باید پلنی منحصر به فرد طراحی شود. یک مشاوره تحصیلی کنکور حرفه ای باید نحوه برنامه ریزی دروس، زمانبندی حرفه ای، نحوه مطالعه و مرور کتب و چگونگی شروع مطالعه دروس را به دانش آموز خود یاد بدهد. بسیاری از داوطلبان کنکور و گاها اولیای دانش آموزانی که در جستجوی بهترین مشاور کنکور تجربی، انسانی، ریاضی، زبان یا سایر رشته ها هستند و به تیم مشاوره ما مراجعه می کنند، از ما می خواهند که به عنوان مثال ده مشاور برتر کنکور در گروه مشاوران ۱۰۰ را به ایشان معرفی نماییم. توصیه می شود ساعات مطالعه دانش آموز در ابتدا کمتر و حدود ۸ ساعت در روز بوده و به مرور افزایش یابد. اینکه کدام یک برای دانش آموز مناسب است، به سطح فعلی دانش آموز بستگی دارد. خانم شهریاری می افزاید:« هرچند گفته می شود این مشاور تحصیلی و منتقد جدی نظام آموزشی کشور، صرفاً مشاور تحصیلی دانش آموزان تیزهوش یا بچه های با معدل بیست است اما مصاحبه تهرانی با روزنامه ابتکار که گفته است :« هرفردی که معدلش بیست باشد یا در مدرسه تیزهوشان تحصیل کند، از نظر من لزوماً تیزهوش نیست » نشان می دهد که او صرفاً مشاور بچه های با معدل بیست و یا تیزهوش نیست.

بدون شک مشاور تحصیلی ای که خود راه موفقیت را بخوبی طی کرده و سرشار از علم و تجربه باشد، می تواند نقش بسیار مهمی در هدایت موفقیت آمیز دانش آموزان و دانشجویان ایفا کند. اغلب دانش آموزان و داوطلبانی که از خدمات بهترین مشاوره کنکور استفاده نمی کنند و خودشان برنامه ریزی درسی طراحی می کنند غیر واقع بینانه و بیشتر از توان واقعی خود ساعت مطالعه در نظر می گیرند که متاسفانه باعث عدم اجرای برنامه و ناامیدی می شود. یک مشاور خوب به شما کمک خواهد کرد تا براساس دانش او دروسی را مطالعه کنیم که واقعا برای کنکور شما رتبه آور است. این که شما در چه هفته ای کدام صفحات را بخوانید در هر هفته کدام درس ها را پیش روی کنید یا کدام درس ها را استاپ کنید و مرور کنید، اینها مواردی هستند که در دل برنامه آزمون موسسات مستتر و نهفته هستند و در واقع این آزمون ها دستهای نهانی دارند که شما را در مسیر صحیح و درست هدایت می کند. برای کسب رتبه های عالی و قبولی در کنکور لازم است موارد دیگری را نیز مد نظر داشته باشید از جمله اینکه مطالعه شما باید اصولی و طبق روش هاش درست بر اساس یک برنامه ریزی درسی صحیح باشد.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما