نشانه رای لزایمر!

[ad_1]

رارو- لایمر از ماریا نگران ننده در دوران معاصر است با این همه تلاش‌ها برای شناخت هرچه بیشتر این عارضه، بی وقفه ادامه دارد و در جدیدترین موارد از این تلاش‌ها تحقیقات دانشکده پزشکی کک دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ارتباط عجیبی میان آلزایمر و «سخاوتمندی» را شناسایی کردند.

ارش رارو، رای این مطالعه، روند مسن دون وال ل اَبَرَض نَاختی در این رایند ولی در اختیار افراد رار داد و سپس نا را در موقعیتی در این نگام، سخنان افراد لرای د و در نهایت میزان میزان مصرفی مام این افراد لزرایمر . ن این سیار انگیز ود، را مردمرن سقاوتمندی و را از ود

نویسنده ارشد این مطالعه، دکتر دوک هان، مدیر عصب روانشناسی در دانشکده پزشکی کک، می‌گوید: «هدف ما این است که می‌فهمیم چرا برخی از افراد ممکن است بیش از دیگران در برابر کلاهبرداری یا برداشت آسیب مالی از دیگران استفاده کنند. از این ور میشد دم مدیریت درست ول رند سقاوتمندی ارتباط ندانی ا دم مدیریت

در مطالعات قبلی که به رابطه بین نوع دوستی و شناخت توجه می‌کردند، به طور کلی بر روی خود اظهارنظری می‌کردند، از افراد مسن پرسیدند که آیا مایل به پرداخت پول در سناریوهای خاص یا خیر هستند. اما در مطالعه اضر، این رابطه استفاده از ول واقعی مورد ررسی رار رفت. الی ا. ویسبرگر، نویسنده دیگر این مطالعه، گفت: «از نظر ما، این اولین مطالعه‌ای است که رابطه را با استفاده از پارادایم اقتصاد رفتاری بررسی می‌کند، به این معناست که شرکت‌کنندگان خود باید در مورد دادن یا داشتن پول واقعی تصمیم بگیرند.»

آمار رسالی در این ارآزمایی مورد استفاده رار سال ود. در لیل نها نها س از معآوری اطلاعات ر روی دموگرافیک رکتنندگان، rat snap نس، و سطح لنا رک رد. اگر رکتنندهای دچار وال ل ا ر نوع اختلال ناختی ود، از مید. شرکت‌کنندگان در این تحقیق می‌توانند یک سری آزمایش‌های عصبی روان‌شناختی، از جمله مواردی که برای کمک به درمان بیماری آلزایمر در مراحل اولیه استفاده می‌شوند، انجام دهند.

نتایج این ارآزمایی نمایش مگیری داشت؛ شرکت‌های شرکت‌کننده‌ای که سقاوتمندی و بخشش از خود نشان می‌دهند، در تست‌های عصبی روان‌شناختی که به بیماری‌های اولیه آلزایمر می‌پردازند، به طور قابل توجهی نمره پایین‌تر را در نظر می‌گیرند. این دان معناست افراد سقاوتمندتر در این ارآزمایی، نظر لزایمر ری از ود نشان میدادن. نایج این در نشریه مجله بیماری آلزایمر اپ رسیده است.

منبع: scitechdaily

رجمه: مصطفی رفی-فرارو

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما