واکنش ریعتمداری ایل وتی رمانده سابق سپاه

[ad_1]

سین ریعتمداری در آن نوشت: این روزها، انتشار یک فایل صوتی از مکالمه فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یکی از نیروهای دیگر سپاه در فضای مجازی و برخی از نشریات، دست به دست و برخی مدعیان اصلاحات با استناد به این فایل صوتی علیه سپاه یقه چاک می کنند!

این فایل صوتی دو سال قبل منتشر شده و پاسخ روشنگرانه های هم دریافت شده بود و اکنون پس از دو سال بار دیگر و این بار از سوی رادیو آمریکا باز نشر شده و علاوه بر شماره مدعیان اصلاحات، تقریبا همه رسانه های غربی و عبری و عربی برای مقابله با ا سپاه ن رداخته و نوز م این ماهانبه ادامه دارد.

در این فایل صوتی از مکالمه سردار جعفری (فرمانده سابق سپاه) گزارشی از یک سوء استفاده و فساد مالی که در یکی از شرکت های پوششی سپاه اتفاق افتاده بود را به فرمانده سپاه ارائه می دهد. ا اینجای ماجرا سیار است و ارش ساد مالی رماند سپاه ن

سردار ری، رمانده وقت سپاه د از استماع ارش و اطمینان اﻳﻦ ﻧﻈﺮ ﻧﺸﺎن از ﻋﻼﻣﺖ ﻋﺮﺿﻪ ﻳﻚ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻋﻤﻠﻴﺎت ود

دستگاه ایی سوء استفاده را رد ایی رار داده و م لب او را ادر میند. این نکته نیز نشانه سلامت دستگاه ا و دیت در رد مفسدان اقتصادی است و افتخارآمیز نیز ست.

قبل از اینکه از یک موضوع مطلع شوید، و قبل از اینکه در این مورد از کشور می‌گریزد، دکتر قالیف که از معاون وی در شهرداری تهران خارج شده است، اقدام به اقدام هوشمندان دست می‌زند و با لطایفالحیل معاون سابق و سوءاستفاده کننده خود. را از ارج ور ایران منتقل رده و رای محاکمه و مجازات دستگاه ا ویل می دهد. اﻳﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﻧﻈﺮ از اﻃﻼﻋﺎت، ﻋﻼﻣﺖ ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ و د ر ﻣﺎﻧﻨﺪه و ﺳﺎزﻣﺎن ﺳﺎزﻣﺎن اﻳﺖ ﻣﻴﻨﺪ .

دادگاه در دستگاه قضایی محاکمه می شود و علاوه بر حبس، استرداد اموال به غارت نیز از جمله محکومیت های اوست که هماکنون زندانی است و بخشی از اموال هم از او باز گرفته شده است.

رمانده وقت سپاه، مدیران ربط و ای الیباف در مقابل ساد اقتصادی مورد اشاره ریفی نیز مانند سایر مفسدان اقتصادی دست ساد ده و از سوی سپاه ل و معرفی و ازداشت ده. ل و ویل وی دستگاه ا و ازگرداندن او از ارج ور نشانه سلامت و سازمان سپاه است ا…

از رسانه های آمریکایی و اروپایی و داده ای و نوکران عربی باید انتظاری ندارند، آنها هم داستان را وارونه جلوه دهند و از این ماجرا علیه سپاه پاسداران که آرزوهای استکباری و حاکمیت های دستشانده و مزدور آنها را برباد و می دهد انتقام می گیرند، اما برخی از مدعیان اصلاحات. انگیزهای در این ور ریب میدمند! و نهای از سپاه دارند!

در بخشی از مکالمه یاد شده سخنانی از شهید بزرگوار، سپهبد قاسم سلیمانی نیز به میان آمده است و به این موضوع اشاره شده است که قرار است سپاه قدس هم از شرکت یاد شده باشد. ای این ماجرا ناپسند و لشت است؟! و به عنوان یک مورد اشاره با فساد یکی از اعضاء روبهرو نشده و درآمدی کسب کرده بود و حاج قاسم عزیز و بزرگوار ما سهمی برای سپاه قدس میکرد، آن را در چه راهی دریافت میکرد؟

ا نجات ن و مرد و ودک این مرز و وم از نگال ریهای وحشی رم ود؟ و سانی ناجوانمردانه این ماجرا را وارونه لوه میدهند راضی وده و ستند؟! و ا از ور ن نیز آن نمیلرزد؟! ای مکالمه اد ده از – دای نخواسته- سوء استفاده د سلیمانی

که ادعای مقابله با ساد ر از مدعیان اصلاحات ل از نکه ور اشد، دارد است. اراً ودشان راموشی دهاند و اصرار دارند پرونده فساد کرسنت، صندوق ذخیره فرهنگیان، شرکت قطعه و خودروساز که اخیرا در دادگاه معلوم شد بخشی از اموال غارتکرده خود را به ستاد انتخاباتی مدعیان اصلاحات میداده، فساد کلان رشت الکتریک، شرکت نفتی توتال فرانسه، برادر فلان مسئول پایه مدعی اصلاحات و رادر دیگری و…

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما