دبیرخانه طرح امنیت بخش خصوصی با همفکری اصناف و فعالان فضای مجازی راه اندازی شد.

[ad_1]

دبیرخانه طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات اساسی فضای مجازی» با مشارکت سازمان های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران تشکیل شد. هدف از راه اندازی این دبیرخانه اتحاد اصناف و فعالان فضای مجازی و افزایش تأثیرگذاری بر روند بررسی و تصویب طرح است.

محمدرضا طلایی رئیس کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات اتاق ایران گفت: در این راستا نیاز به هماهنگی و همفکری بین صنف و کارگران واقعی وجود دارد و امنیت سایبری نیز وجود دارد. برای تقویت تأثیر و جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم از اختلافات احتمالی بین بازیگران بخش خصوصی.»

وی با بیان نمونه ای از تاثیرات این طرح بر کسب و کارهای غیر فضای مجازی گفت:

به عنوان مثال در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای سنتی و غیرفنی از شبکه های اجتماعی غیربومی برای تعاملات بین المللی، تبلیغات، بازاریابی، جلسات، رویدادهای مجازی و … استفاده می کنند و معتقدند استفاده از شبکه ها یا پیام رسان های بومی می تواند این ارتباطات را تسهیل کند. این امر به نوعی دنیا را مختل می کند و مشکلاتی را ایجاد می کند.» بنابراین، این کسب و کارها نمی توانند از قابلیت ها و قابلیت های تعبیه شده در شبکه های اجتماعی برای تعامل با مشتریان داخلی و خارجی خود استفاده کنند. چالش ها و ابهاماتی نیز وجود دارد.

به گفته طالعی، کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات اتاق ایران با توجه به تبعات و تبعات مختلف این طرح، دبیرخانه ای را برای هماهنگی حقوق کاربران در بخش خصوصی و خدمات اساسی فضای مجازی ایجاد کرد. و مشارکت حداکثری کارگران در این زمینه. ارائه قضاوت و بررسی این طرح:

«در این دبیرخانه که با حضور روسا یا نمایندگان عمومی سازمان‌ها، اتحادیه‌ها و اصناف در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد می‌شود، تعامل و هماهنگی لازم با نمایندگان بخش خصوصی در حوزه‌های خاص مرتبط با فعالیت‌های آنان صورت می‌گیرد. به این ترتیب، صدای تمامی دست اندرکاران فناوری اطلاعات و ارتباطات از یک جهت به نمایندگان و کارشناسان حاضر در کمیسیون ویژه بررسی این طرح منتقل می شود.

طلایی از تمامی فعالان و سازمان‌های بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دعوت کرد تا با عضویت در دبیرخانه طرح حمایتی، ارتباط مؤثری با نمایندگان و برنامه‌ریزان طرح در مجلس برقرار کنند.

لازم به ذکر است روز گذشته «افشین کلاهی» به عنوان نماینده بخش خصوصی و اتاق بازرگانی در جلسه کمیسیون تلفیق برای بررسی طرح حمایتی شرکت کرد و در مورد آسیب های وارده به بنگاه ها در صورت رفتن از مرحله ای به مرحله دیگر صحبت کرد. . ، همچنین مقرر شده است که نمایندگان بخش خصوصی قبل از رای گیری در مورد کلیات این طرح در جلسه بعدی کمیسیون مشترک نظرات خود را در این خصوص بیان کنند.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما