واکنش ن سلمان سوالی درباره عشقچی

[ad_1]

و آیدن رئیس مهور مریکا در اتی از مقامات ورش ده ربستان

ر اساس ار رنگارانی آیدن را در این سفر مراهی

همچنین بر اساس تصاویر و ویدئوهای منتشر شده باید پس از پیاده شدن از خودروی خود در برابر کاخ سلطنتی پادشاه عربستان در جاده، با محمد بن سلمان که به استقبالش روبه‌رو می‌شود.

ولیعهد عربستان سعودی باید در کاخ پادشاهی السلام در جده استقبال کرد و رئیس جمهوری آمریکا در اولین دیدار رو در روی خود با محمد بن سلمان با وی دستش را هم در مقابل، دست خود را به دست او زد.

مشاور امنیت ملی سفید اعلام رده ود اظهار نظر در مورد مه ری رونا،

این است او در سرزمین های اشغالی و از سفرش سیاری دست داد.

راریا ربی مچنین ا انتشار اویر رگزار دولتی ربستان سعودی نوشتند

رنگار ری آن سی نیوز مریکا نیز آیدن را در سفرهمراهی

رنگار مریکا نوشت در این دیدار

محمد ن سلمان ولیعهد سعودی ل از نکه دستیاران سعودی ازویم را محکم رد، لبخند مغرورانه ملایمی د.

جمال خاشقچی روزنامه نگار مخالف بن سلمان که در پست قلم ماه مهر ماه سال ۹۷ منتشر شد پس از مراجعه به کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه ربوده شد و به طرز فجیعی به قتل رسید.

این روزنامه 59 ساله به‌عنوان نگارنده هیأت حاکمه سعودی، دوم اکتبر 2018 (10 مهر 98) را نشان می‌دهد.

خاشقچی پیش‌تر در سلسله مقالاتی در روزنامه واشنگتن پست آمریکا، از سیاست‌های عربستان در خصوص بحران قطر، روابط با کانادا، جنگ علیه یمن و برخورد با مقامات سعودی با رسانه‌ها و فعالان مدنی به‌ویژه مدافعان حقوق بشر انتقاد کرده بود.

و آیدن رئیس مهور مریکا روز نجشنبه اضر مستقیما اعلام ند

به گزارش سی ان، رئیس جمهوری آمریکا که در سرزمین‌های اشغالی به سر می‌برد و قرار می‌گیرد به عربستان سعودی سفر کند، گفت که همیشه مسائل حقوق بشر را مطرح می‌کنند و نظر او را در قتل خاشقچی به طور مشخص مشخص می‌کنند.

وی روز پنجشنبه که رهبران از او می پرسند آیا مسئله خاشقچی را در طول دیدار خود با عربستان سعودی مطرح خواهد کرد یا خیر، گفت: نظر من در مورد خاشقچی کاملاً واضح بیان شده است و من هیچگاه در مورد بحث در مورد حقوق بشر سکوت نکرده ام. .

شبکه خبری فاکس نیوز وابسته به جمهوریخواهان آمریکا نیز روز پنجشنبه به وقت محلی در گزارشی اعلام کرد: به هر حال همسر جمال خاشقچی ستون نویس نشریه اعلام کرد که دولت آمریکا به او قول داده است قتل این روزنامه نگار را در سفر به عربستان مطرح کرده است. ند، اما سفید از اسخ سوالات در این مینه ره میرود.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما