ال ریزرهای رانتر از میلیون ومان

[ad_1]

رارو– الررهای ساید ای ساید ال و ساسونگ رانترین مدلهای ازار ستند. اگر واهیم دربار مت این الها نیم، اید وییم مدلهایی مثلا ال ریزر ساید ای ساید و ار در ال مدل MDP866DB الفریزرایی در ادامه نا نا میوید، امکاناتی مانند Door-in-Door،

ال ریزر ار در ال میلیون ومان

ارش رارو، ال ریزر ساید ای ساید و ار در ال مدل MDP866DB دود میلیون ومان مت دارد. رقمی اعث میود ن را رانترین ال ریزر لی در ازار معرفی نیم. وجود Door-in-Door در این میزان مصرف انرژی را اندازه آبل وجهی اهش می دهد. نی ا رار دادن ری ا مواد ایی در این در، از وسته دن در اصلی لوگیری می شود. لتر سه مرحله ای در دستگاه های دیگر از امکانات ابل وجه مدل MDP866DB مار میرود. استفاده از لتر ایجن در این ال م اعث میود وی وشت، ماهی و دیگر مواد ایی از ن رود. رفیت الص ال MDP866DB ال لیتر است و ارتفاع ن متر و سانتی متر میرسد. ول و رض این ال م رتیب و سانتیمتر است. ال MDP866DB دارای و در ریزر است و میزان مصرف انرژی A+ و رنگ مشکی الماسی در ازار ور دارد.

ال ریزرهای رانتر از میلیون ومان

ال ریزر ار در سامسونگ؛ میلیون ومان

ال ریزر ساید ای ساید و ار در سامسونگ مدل رومانو دستم میلیون ومان روخته مود. این رتیب د از مدل میلیون ومانی ال نی MDP866DB، ایده مدل رمانو سامسونگ را دومین ال رانر رام وقتی سراغ سایت سامسونگ میرویم، متوجه میویم رهایا اکید ویژه روی ناوری سرمایش دقیق در انان ال . سیستمی ا نوسان دما و مواد ایی را ابتدا نگه میدارد. در ودشوکیس -Food ShowCase- نیز دون از دن در اصلی امکان دسترسی سان مواد ایی رکاربرد را راهم میند. الص این اللوگرم است و در ننج وجود دارد دو مخصوص میوه و سبزیجات است. روی در ال م نمایشگر LED د است و مصرف انرژی در A+ است.

ال ریزرهای رانتر از میلیون ومان

ال ریزر سعید ا سعید ال میلیون ومان

ال ریزر ساید ا ساید ال مدل DPB دود ا نظر مت اد این ال را سومین محصول قیمتی ازار د از ال ریزرهای ار درب ال و سامسونگ دیر. ال ریزر DPB ال ا احتساب در ار، نج در دارد. رفیت ن لیتر است و ارتفاعش متر و سانتیمتر میرسد. در این ال سه رای ال و دو رای ریز در نظر در نظر رفته ده و دو و م در ال و ریزر دیده میود. در این ال از موتور اینورتر استفاده ده مواد ایی دیرتر ازگی ود را از دست دهنده. مینین ادعای ال لتر داشتی Hygiene Fresh ال ریزر ساید ا ساید ال مدل DPB ا رنگ نقره ای و مصرف انرژی A++ در ازار روخته میود.

ال ریزرهای رانتر از میلیون ومان

ال ریزر ار در ال میلیون ومان

مت ال ریزر ار در ال مدل MDN73 در ال اضر میلیون ومان رسیده است. به این ترتیب باید این مدل را هم جزو فهرستمان قرار بدهیم و بعد از مدلهای Ndf860db ال جی، رومانو سامسونگ و 334dfb الجی، مدل Ndn73 از همین برند چهارمین یخچال فریزر گرانقیمت بازار است. MDN منین لتر داشتی Hygiene Fresh و سیستم ریان واندگانه م در این ال MDN73 سه و دو ور در ال و دو و ار و در ریزر

ال ریزرهای رانتر از میلیون ومان

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما